Gå til innhold

Hva synes dere om tight gap? (mellomrom mellom lårene)


Gjest koid19

Anbefalte innlegg

Gjest Sitronen

Edit: Hey ! Ser på bildene og har tydeligvis misforstått begepet noe helt alvorlig.

Er ikke dette berømte gapet åpning mellom lårene hele veien med til knærne?

Knærne sammen og mellomrom mellom lårene hele veien ned til knærne?

Jeg har tydeligvis også misforstått, siden jeg trodde "tigh-gap" var at lårene ikke berørte hverandre på noe som helst punkt når man sto med beina samlet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser IKKE ned på folk som ikke har thigh gap, jeg SPURTE hva andre mente fordi jeg selv synes det er fint. Det er så mange er på KG som vrir på alt.

Greit nok at du ikke ser ned på folk uten thigh gap, men hva er da vitsen med å lage en tråd på KG om det? Du beskriver thigh gap som "vemmelig" og sier at du satt og tenkte på å bare spise epler i neste uke for å få lårene tilbake. Du skjønner vel at enkelte kan synes dette er å se litt ned på de som ikke har eller vil få muligheten til å få dette mellomrommet?

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Herregud, for en sykelig kroppsfiksering mange har! Er det ikke den ene lille detaljen man er misfornøyd med, så er det den andre eller tredje eller fjerde....

Har dere ikke viktigere ting å beskjeftige hjernen deres med enn mellomrom mellom lårene? Hva med å fylle det mellomrommet mellom øra med noe mer vesentlig?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er penest når lårene møtes øverst jeg.



Anonymous poster hash: e1a12...563
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok at du ikke ser ned på folk uten thigh gap, men hva er da vitsen med å lage en tråd på KG om det? Du beskriver thigh gap som "vemmelig" og sier at du satt og tenkte på å bare spise epler i neste uke for å få lårene tilbake. Du skjønner vel at enkelte kan synes dette er å se litt ned på de som ikke har eller vil få muligheten til å få dette mellomrommet?

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

Akkurat som at det er å se ned på noen hvis du skriver om graviditeten din her inne, og en som ikke kan få barn leser det? Er ikke dette litt dårlig? Hun kan jo ikke noe for det? Det er jo flere som kommenterer her at de synes det er fint, da er vel ikke de noe mere nedlatende enn meg? Jeg må jo få mene at dette er fint selv om ikke alle har det? Jeg synes peniser på 25 cm er FINT, men få har det. OGSÅ?! Og det er vel strengt tatt mere bisarre poster her inne enn mitt spørsmål om meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Akkurat som at det er å se ned på noen hvis du skriver om graviditeten din her inne, og en som ikke kan få barn leser det? Er ikke dette litt dårlig? Hun kan jo ikke noe for det? Det er jo flere som kommenterer her at de synes det er fint, da er vel ikke de noe mere nedlatende enn meg? Jeg må jo få mene at dette er fint selv om ikke alle har det? Jeg synes peniser på 25 cm er FINT, men få har det. OGSÅ?! Og det er vel strengt tatt mere bisarre poster her inne enn mitt spørsmål om meninger!

Jeg synes i alle fall at du bør ta kontakt med helsestasjon for ungdom og snakke med noen om hvilket syn du har på vekt, for det bekymrer meg en del dette med at du nå vil slutte og spise.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO, dette er thigh gap ;-)

Du skrev jo nettopp at du mente "mellomrom fra knærne og opp". Det han postet bilder av var mellomrom i en liten "trekant" rett under skrittet. ;)

Anonymous poster hash: 4fe61...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm og veier 53-54. Har liksom aldri veid mere enn 50 ca og nå har jeg litt småangst for at jeg har lagt på meg. Kjæresten min mener selvsagt at jeg er helt tullete og sier jeg er verdens deiligste- med eller uten mellomrom! Alle skulle hatt en som alltid elsket deg uansett hva! :hug:

Endringsforslag: alle slanke jenter skulle klart å se selv at de ikke er tykke uten å trenge en kjæreste til å bekrefte dette. Og forsåvidt, alle jenter, uavhengig av vekt, skulle vært fornøyd med kroppen sin uavhengig av hva en mann skulle mene. Din lave vekt er da helt lik uavhengig av hva kjæresten mener om det, så det burde ikke ha noe å si, og det er trist at det skal være nødvendig at han trenger å si at du er deilig for at du er fornøyd. Men hei, whatever floats your boat.

Anonymous poster hash: 2c97f...18a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes i alle fall at du bør ta kontakt med helsestasjon for ungdom og snakke med noen om hvilket syn du har på vekt, for det bekymrer meg en del dette med at du nå vil slutte og spise.

Haha, jeg har ikke noe problem med vekt fordi jeg fikk en litt "akkutt" tanke. Og det er selvsagt også bare tull! Skal jeg si at folk mener overvekt er greit da, bare fordi de ikke har mellomrom? Det blir for teit. Alt jeg lurte på var folks meninger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Herregud, for en sykelig kroppsfiksering mange har! Er det ikke den ene lille detaljen man er misfornøyd med, så er det den andre eller tredje eller fjerde....

Har dere ikke viktigere ting å beskjeftige hjernen deres med enn mellomrom mellom lårene? Hva med å fylle det mellomrommet mellom øra med noe mer vesentlig?

Jeg skjønner at man kan bli litt frustrert, men er nok dessverre en del spesielt unge mennesker som sliter en del med det synet de har på sin egen kropp, og da hjelper det nok ikke å bli frustrert. Det er derfor synd at noen brukere her poster bilder osv, for jeg tror ikke de tenker helt over hva slags konsekvenser det kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev jo nettopp at du mente "mellomrom fra knærne og opp". Det han postet bilder av var mellomrom i en liten "trekant" rett under skrittet. ;)

Anonymous poster hash: 4fe61...0d7

Du skrev jo nettopp at du mente "mellomrom fra knærne og opp". Det han postet bilder av var mellomrom i en liten "trekant" rett under skrittet. ;)

Anonymous poster hash: 4fe61...0d7

Kommenterte på feil innlegg. Thigh gap er mellomrom fra knærne og opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat som at det er å se ned på noen hvis du skriver om graviditeten din her inne, og en som ikke kan få barn leser det? Er ikke dette litt dårlig? Hun kan jo ikke noe for det? Det er jo flere som kommenterer her at de synes det er fint, da er vel ikke de noe mere nedlatende enn meg? Jeg må jo få mene at dette er fint selv om ikke alle har det? Jeg synes peniser på 25 cm er FINT, men få har det. OGSÅ?! Og det er vel strengt tatt mere bisarre poster her inne enn mitt spørsmål om meninger!

Morsomt hvor provosert du blir. Og å lage en tråd om hvor fint du synes thigh gap er vil jeg ikke helt si at er det samme som å skrive om graviditeten sin. Hvis du ikke skjønner forskjellen er det deg jeg synes synd på. Hvis du leser den første posten min på nytt ser du også at jeg refererte til innlegg nr 2 i tråden, hvor en AB påstår at de som ikke har thigh gap er overvektige. Var ikke meningen å angripe bare deg, generelt alle som har holdninger som støtter opp om et kropsideal som for mange ikke er mulig å oppnå mener jeg er idiotisk.

Anora: det siste der er i hvertfall ikke thigh gap; hun står jo på tå og i en stilling som framprovoserer thigh gap. (Se f.eks. http://www.wikihow.com/Get-a-Thigh-Gap)

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterte på feil innlegg. Thigh gap er mellomrom fra knærne og opp :-)

Ja, var det jeg skrev. Da er vi enig da. ;)

Anonymous poster hash: 4fe61...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Haha, jeg har ikke noe problem med vekt fordi jeg fikk en litt "akkutt" tanke. Og det er selvsagt også bare tull! Skal jeg si at folk mener overvekt er greit da, bare fordi de ikke har mellomrom? Det blir for teit. Alt jeg lurte på var folks meninger. ;)

Du skriver at du synes det er vemmelig pga at du har gått opp noen få kilo, og det gjør meg bekymret. Derfor råder jeg deg fortsatt til å snakke med noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...