Gå til innhold

Hva synes dere om tight gap? (mellomrom mellom lårene)


Gjest koid19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er overvektig, 165 cm og 66 kg. Jeg har thigh gap, tydelig mellomrom helt øverst, men ikke mellomrom mellom selve lårene. Tror ikke det har noe med bekkenet å gjøre, men fettfordelingen helt øverst ved lårene.

når du kommer over 67 kg så er du overvektig så du har litt å gå på enda ;)

Anonymous poster hash: 121ba...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40 og har ALDRI fundert over dette før. :laugh: Er det ikke slitsomt å gå og gruble over absolutt alt når det gjelder egen kropp?



Anonymous poster hash: d4245...b1b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har mellomrom mellom lårene, men nå har jeg lagt på meg noen få kilo etter jeg ble syk og merker at lårene går litt inntil hverandre øverst når jeg går, men bare litt. Jeg synes nesten dette er litt vemmelig i og med at jeg ikke er vandt med det. Satt akkurat for meg selv å tenkte "til uka skal jeg bare spise epler, jeg skal ha lårene mine tilbake!". Jeg liker tight-gap. Hva mener dere?

Herregud! Jeg skulle ønske slike forskrudde folk bare kunne HOLDE KJEFT og slutte å spre slike syke tanker til andre unge jenter! Gruer meg til mine døtre kommer i den alderen hvor hjernecelene deres svinner hen, og de får et forskrudd syn på kropp. Det er pga. folk som DEG at jenter blir slik. SLUTT MED DET!

Anonymous poster hash: d4245...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har mellomrom mellom lårene, men nå har jeg lagt på meg noen få kilo etter jeg ble syk og merker at lårene går litt inntil hverandre øverst når jeg går, men bare litt. Jeg synes nesten dette er litt vemmelig i og med at jeg ikke er vandt med det. Satt akkurat for meg selv å tenkte "til uka skal jeg bare spise epler, jeg skal ha lårene mine tilbake!". Jeg liker tight-gap. Hva mener dere?

Herregud. Vær så snill - aldri skriv noe lignende på dette forumet igjen, det er jo helt sinnsykt. Bare spise epler en hel uke? Ser du ikke selv at det er å drive rovdrivft på kroppen din? Stakkars, stakkars lettpåvirkelige jenter som sitter å leser denne tråden nå, og streber etter thigh gap for å være "god nok".

Anonymous poster hash: 4f998...99f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Syns nesten det er litt rart at alle tråder om spiseforstyrrelser slettes, men en tråd der ts skriver at hun vemmes fordi lårene er borti hverandre og derfor bare skal spise epler en uke, de er liksom helt greit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fortsatt ikke en god grunn. Tenk deg litt om til neste gang du om at ting man poster faktisk kan ha sine konsekvenser.

Konsekvenser? Det har da ikke noe konsekvenser å poste de bildene som hun gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsekvenser? Det har da ikke noe konsekvenser å poste de bildene som hun gjorde?

Fordi det kan påvirke andre unge jenter, vel. Folk flest har faktisk ikke et svært gap mellom beina, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 4f998...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det kan påvirke andre unge jenter, vel. Folk flest har faktisk ikke et svært gap mellom beina, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 4f998...99f

Du har et veldig forskrudd syn på påvirkning hvis du mener at noen få bilder som legges ut her i et forum på KG har dårlig innflytelse. Personen kom med eksempler på thigh gap og dette har ingenting med påvirkning å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg kom over gruppen "the gap" på facebook, og hvor nasty jeg syns det var, haha!

En ting er jo skinny gap, en annen ting er jo de som får gap pga sprettrumpe. Jeg fikk gap da jeg trente på meg større rumpe, men det var ikke akkurat pga gapet jeg trente rumpa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...