Gå til innhold

Hva synes dere om tight gap? (mellomrom mellom lårene)


Gjest koid19

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har mellomrom mellom lårene, men nå har jeg lagt på meg noen få kilo etter jeg ble syk og merker at lårene går litt inntil hverandre øverst når jeg går, men bare litt. Jeg synes nesten dette er litt vemmelig i og med at jeg ikke er vandt med det. Satt akkurat for meg selv å tenkte "til uka skal jeg bare spise epler, jeg skal ha lårene mine tilbake!". Jeg liker tight-gap. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke slik at om man er innenforbi normalvekt så skal man ha tight-gap, har man ikke så har man noen kilo for mye...



Anonymous poster hash: d7b7d...a28
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thigh* gap.

Jeg driter i thigh gap, har aldri hatt det og tviler på at jeg noen gang får det. Eneste som er plagsomt ved å ikke ha det, er at det kan være litt klamt og ubehagelig om sommeren under kjoler.

Endret av drue
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thigh gap.

Jeg driter i thigh gap, har aldri hatt det og tviler på at jeg noen gang får det. Eneste som er plagsomt ved å ikke ha det, er at det kan være litt klamt og ubehagelig om sommeren under kjoler.

Mine veninner gnisser ihjel buksene øverst på lårene, det problemet har jeg aldri hatt :fnise::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronen

Er det ikke slik at om man er innenforbi normalvekt så skal man ha tight-gap, har man ikke så har man noen kilo for mye...

Anonymous poster hash: d7b7d...a28

Nei, det stemmer ikke.

Det kommer an på hvilken kroppsfasong man har, og mange må være kraftig undervektig for å ha mellomrom mellom lårene.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke slik at om man er innenforbi normalvekt så skal man ha tight-gap, har man ikke så har man noen kilo for mye... Anonymous poster hash: d7b7d...a28

Innenforbi? Hva betyr det? Det er litt motstridende preposisjoner.

Ja, jeg måtte!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt det og har det fremdeles enda, men det er litt mindre enn det pleier å være og jeg hater det. Får helt angst av å se meg selv i speilet og finner feil uansett hvor jeg ser.. Utrolig provoserende.. Ser også på meg selv om feit og jeg er 1.77m og veier 60 så ganske sikker på at jeg ikke er det. Tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg ikke ett pøkk. Tankene dine som du sier til deg selv i speilet når ingen ser deg er sinnsykt sterke. Pass deg for å se ned på deg selv her.

Ville du ikke sagt de tankene høyt til en ukjent kvinne, så ikke tillat deg selv å godta de fra deg selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke thigh gap og jeg veier 45kg fordelt på 155cm. Ser i hvertfall IKKE på meg selv som en med noen kilo for mye, heller motsatt om noe! Forstår ikke hysteriet rundt denne thigh gapen for tiden..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt det og har det fremdeles enda, men det er litt mindre enn det pleier å være og jeg hater det. Får helt angst av å se meg selv i speilet og finner feil uansett hvor jeg ser.. Utrolig provoserende.. Ser også på meg selv om feit og jeg er 1.77m og veier 60 så ganske sikker på at jeg ikke er det. Tror jeg..

Jeg er 170 cm og veier 53-54. Har liksom aldri veid mere enn 50 ca og nå har jeg litt småangst for at jeg har lagt på meg. Kjæresten min mener selvsagt at jeg er helt tullete og sier jeg er verdens deiligste- med eller uten mellomrom! Alle skulle hatt en som alltid elsket deg uansett hva! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Av alle ting jeg ikke mener noe som helst om så må dette komme langt opp på lista...

Å, jeg er så enig, Cata.

Ser jeg nedover egen 'skrott' så har jeg dette berømte, saliggjørende lille 'gapet'... and I couldn't care less.

Det er sikkert ikke stort nok, men... og dette er det viktige... mine ben er festet til bekkenet på måten som gjør at jeg får altså dette 'gapet'.

Andre er skrudd sammen på den måten at samme f** hvor slanke de er så får de ikke dette 'gapet'.

Men, tenker jeg en halv tanke rundt hvem som har og ikke? Nope.

Tenker jeg brgynne med å tenke på det? No way.

- og det oppfordrer jeg samtlige andre til å gjøre også.

Edit: Hey ! Ser på bildene og har tydeligvis misforstått begepet noe helt alvorlig.

Er ikke dette berømte gapet åpning mellom lårene hele veien med til knærne?

Knærne sammen og mellomrom mellom lårene hele veien ned til knærne?

Endret av Lille-pus
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg tenker som så at jeg ikke bryr meg. Så lenge det ikke er camel toe.

Anonymous poster hash: c5118...f92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheRighteous

Jeg har litt gap helt øverst, men tenker aldri over det, og får aldri komplimenter for det heller. Bryr meg ikke, og kommer aldri til å bry meg heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er seriøst ikke bare mellomrommene mellom lårene som er fint på de damene der, anora! Sånn kunne jeg aldri sett ut, uansett hva jeg veide. Mitt grunnskjelett er rett og slett mer rett. For at jeg skal få sånt mellomrom må jeg være sykelig undervektig, og da stikker knoklene ut over alt, jeg har null pupper igjen og sånne runde hofter.... vel, glem det.

Så jeg sier glem hele lårgapet! Hva er greia?



Anonymous poster hash: d564b...86e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Mine veninner gnisser ihjel buksene øverst på lårene, det problemet har jeg aldri hatt :fnise::wow:

Har ikke hatt det problemet jeg heller, og jeg har ikke noe mellomrom heldigvis :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

tight gap er vakkert

Eksen min visste ikke engang hva det var, og klødde seg i hodet og skjønte ikke hva som var greia med det da jeg viste han bilder. Er sånn en mann skal være :) Ikke menn som hyller ting som gjør at mange jenter får anoreksi. Det er litt kvalmt helt ærlig. Men kanskje jeg synes det fordi jeg har sett så mange slitt med det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min visste ikke engang hva det var, og klødde seg i hodet og skjønte ikke hva som var greia med det da jeg viste han bilder. Er sånn en mann skal være :) Ikke menn som hyller ting som gjør at mange jenter får anoreksi. Det er litt kvalmt helt ærlig. Men kanskje jeg synes det fordi jeg har sett så mange slitt med det.

Helt enig.

Anonymous poster hash: 4fe61...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke stort nok, men... og dette er det viktige... mine ben er festet til bekkenet på måten som gjør at jeg får altså dette 'gapet'.

Andre er skrudd sammen på den måten at samme f** hvor slanke de er så får de ikke dette 'gapet'.

What she said.

Et kjapt google-søk på "thigh gap" forklarer at mange, uansett hvor mye de trener og/eller slanker seg, aldri vil klare å få mellomrom mellom lårene, rett og slett fordi genene og kroppen deres umuliggjør det (hvordan hoften/bekkenet er satt sammen blant annet). Fint for TS at hun har riktig benstruktur for å få dette, men å skulle se ned på folk som ikke har dette eller påstå som AB øverst i tråden sider at "om man er innenforbi normalvekt så skal man ha tight-gap, har man ikke så har man noen kilo for mye... " er helt idiotisk. Garantert mange tenåringer som får spiseforstyrrelser fordi de streber etter en "perfekt" kropp med blant annet thigh gap, som de kanskje ikke en gang har genetiske forutsetninger til å oppnå.

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What she said.

Et kjapt google-søk på "thigh gap" forklarer at mange, uansett hvor mye de trener og/eller slanker seg, aldri vil klare å få mellomrom mellom lårene, rett og slett fordi genene og kroppen deres umuliggjør det (hvordan hoften/bekkenet er satt sammen blant annet). Fint for TS at hun har riktig benstruktur for å få dette, men å skulle se ned på folk som ikke har dette eller påstå som AB øverst i tråden sider at "om man er innenforbi normalvekt så skal man ha tight-gap, har man ikke så har man noen kilo for mye... " er helt idiotisk. Garantert mange tenåringer som får spiseforstyrrelser fordi de streber etter en "perfekt" kropp med blant annet thigh gap, som de kanskje ikke en gang har genetiske forutsetninger til å oppnå.

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

Jeg ser IKKE ned på folk som ikke har thigh gap, jeg SPURTE hva andre mente fordi jeg selv synes det er fint. Det er så mange er på KG som vrir på alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...