Gå til innhold

Hva synes dere om tight gap? (mellomrom mellom lårene)


Gjest koid19

Anbefalte innlegg

neh, jeg gjør akkurat det jeg vil, tar ikke råd fra anonyme folk på internett.

:klovn:

Anonymous poster hash: d7783...0ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

neh, jeg gjør akkurat det jeg vil, tar ikke råd fra anonyme folk på internett.

Du hadde gjort lurt i å ta i mot råd fra noen på internett. Du får fortsette å gjøre akkurat det du vil for min del, jeg kunne ikke gidd mer faen i hvilke konsekvenser du får, men dette handler ikke om deg skjønner du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kanonsexy uten det famøse "gap", får ikke en hot Y med the gap.

Men, ikke så aller verst med heller, så da er vi vel egentlig like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Ja, det er ikke mellomrommet som gjør kroppene vakre akkurat.

Det er det siste jeg hadde lagt merke til for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært like vakker uten mellomrom også. :)

Absolutt, og hun har nok vanligvis heller ikke noe mellomrom. Hvis hun jenta der setter ned hælene og har beina helt sammen vil nesten garantert lårene hennes berøre hverandre. De fleste vil klare å ta et bilde som det der bare de løfter litt på rumpa og hælene.

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene er jo av godt trente kvinner med god helse. 20 bilder? 5 bilder. hvorfor? får å vise at du ikke trenger å være syltynn får å ha thigh gap. Det er genetisk, ikke alle kvinner kan trene seg til thigh gap.

De bildene er jo av godt trente kvinner med god helse. 20 bilder? 5 bilder. hvorfor? får å vise at du ikke trenger å være syltynn får å ha thigh gap. Det er genetisk, ikke alle kvinner kan trene seg til thigh gap.

Det er ikke jeg, TS, som har postet noen av de bildene ;-) Litt kjapp i svingene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt, og hun har nok vanligvis heller ikke noe mellomrom. Hvis hun jenta der setter ned hælene og har beina helt sammen vil nesten garantert lårene hennes berøre hverandre. De fleste vil klare å ta et bilde som det der bare de løfter litt på rumpa og hælene.

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

Absolutt, og hun har nok vanligvis heller ikke noe mellomrom. Hvis hun jenta der setter ned hælene og har beina helt sammen vil nesten garantert lårene hennes berøre hverandre. De fleste vil klare å ta et bilde som det der bare de løfter litt på rumpa og hælene.

Anonymous poster hash: 1e12c...e50

TS her, joda, jeg har mellomrom uansett hvordan jeg står. Men vi er jo alle forskjellig, jeg lurte bare på hva folk mente om det. Selv synes jeg det er fint, men man kan selvsagt være like vakker uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis enkelte folk hadde sluttet å detaljstirre på seg i speilet etter tekniske spesifikasjoneri tide og utide, og heller godtatt variasjonen i menneskets utseende, så hadde de frigitt tid til å for eksempel lese en bok, bla i en avis, se en film, gå en tur, få seg en hobby, høre på ei bra plate, se en kul serie, utvide horisonten, bli glad i seg selv som de er skapt- samtlige forslag gjør en til en mer interessant og tiltrekkende person. Å bli en kroppsnarsissist og en person som henger seg opp i enkelte kroppsdeler er alt annet.



Anonymous poster hash: 5334a...6b1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg, TS, som har postet noen av de bildene ;-) Litt kjapp i svingene her?

nei? jeg poster bildene, er klar over det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er thigh gap bare den lille glipa øverst eller at ikke låret møtes i det hele tatt?

Jeg har brede hofter og er en smule hjulbeint, så jeg får ikke engang knærne sammen. Ble ertet for det hele oppveksten. Er det liksom fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du spør hva vi mener. Jeg mener du er utrolig selvopptatt.



Anonymous poster hash: ab349...f3a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til, jeg syns vi skal spandere på oss å lure på hvem de er, disse menneskene som tilber et anatomisk utgangspunkt som om det var en helligdom. La oss ta utgangspunkt i den typiske tilhenger av "thigh gaps" på Facebook. Så kan vi spørre oss: Er dette folk vi vil sammenligne oss med? Er dette mennesker med en sans for estetikk og skjønnhet som man bør etterstrebe?

Eller er det snarere jevnt over en gjeng med intellektuelt avstumpede idioter, som poster syke ting om kvinnekroppen, som prøver å dytte mennesker inn i en trang bås, som bidrar til at ungdom tar til seg at man må ha thigh gap for å se bra ut? Skal vi ta disse på alvor, og attpåtil være enige med disse i hva som kjennetegner en flott kropp?

Har DU noe til felles med disse? Jeg er glad for at jeg omgir meg med folk med en viss evne til refleksjon i bunnen, som liker særpreg bedre enn sånt som mellomrom mellom beina.



Anonymous poster hash: 5334a...6b1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine veninner gnisser ihjel buksene øverst på lårene, det problemet har jeg aldri hatt :fnise::wow:

Ok, du er redd for å ikke beholde statusen som hun misunnelsesverdige med thigh gap i venninnegjengen... Stakkars.

Anonymous poster hash: ab349...f3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at om man er innenforbi normalvekt så skal man ha tight-gap, har man ikke så har man noen kilo for mye...

Anonymous poster hash: d7b7d...a28

Jeg er i nederste delen av normalvekt og jeg har det ikke. :P

Etter hva jeg vet skyldes det kroppsbygning og genetikk.

http://www.jensinkler.com/close-thigh-gap/

http://m.wikihow.com/Get-a-Thigh-Gap

http://smellslikegirlriot.tumblr.com/post/41127647874/what-are-thigh-gaps-and-why-you-probably-arent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten var jeg 10 kg tyngre før jul, og var på ferie. Kunne merke at lårene gnisset mot hverandre og jeg fikk sår, derfor jeg "skaffet meg" thigh gap



Anonymous poster hash: 573e7...00c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har dette i "samliv og relasjoner" å gjøre?



Anonymous poster hash: 70aff...b1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine veninner gnisser ihjel buksene øverst på lårene, det problemet har jeg aldri hatt :fnise::wow:

Og det får deg til å le så du sikler? Det er ganske usjarmerende og mye verre enn mangel på thigh gap.

Anonymous poster hash: a79db...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

hva har dette i "samliv og relasjoner" å gjøre?

Anonymous poster hash: 70aff...b1f

Man må jo prøve å fiske etter komplimenter for dette tomrommet i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...