Gå til innhold

Dere norske kvinner ser kjedelige ut


Michell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva så om folk kler seg i allværsjakker egentlig? Vi er praktiske og vandt med å være nær naturen. Vi har et vær som forandrer seg fra dag for dag.

Jeg er selv glad i klær og slikt, så jeg har regnkåper etc og er selvutnevnt kjoledame. Men høye hæler, nei det gidder jeg søren meg ikke med mindre jeg skal noe spesielt. Skal jeg løpe rundt i ruskevær går det i flate sko og ballerinaer med godt grep. Nordmannen i meg vises på fottøyet. Jeg tenker mer over mennesker som virkelig ikke passer inn i omgivelsene, korte skjørt, stiletthæler, bare bein eller armer i sluddvær. Halloen.



Anonymous poster hash: bd6bf...33a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes norske jenter og kvinner er utrolig vakre, jeg! De fleste er ekte, naturlige skjønnheter! Og kler de seg opp og sminker seg, ser de plutselig mangfoldig mange ganger bedre ut enn en amerikaner for eksempel :rolleyes:

Også synes jeg, i hvert fall på byen i Oslo, at mange er ganske flinke til å kle seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke poenget i å legge seg oppi hvordan noen kler og sminker seg. Kan det ikke bare være at de har andre prioriteringer enn deg? Personlig liker jeg å pynte meg til hverdags, men jeg ser på ingen måte ned på de som ikke gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...