Gå til innhold

Dere norske kvinner ser kjedelige ut


Michell

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tatt deg seriøst hvis du var fra Frankrike eller Venezuela eller der omkring,men Usa?

Ha-ha-ha!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? Jeg synes det er de som overdriver. Løsnegler, løsvipper, løshår, sparkla ansikter, ansiktet i glatte folder, miniskjørt og høyhælte sko? Hva kan de drive med hele dagen, noe som gjør at de må sitte stille og se fine ut?

Takk og lov at norske kvinner ikke er slik.

Anonymous poster hash: 8bbcf...b4a

Veldig mange overdriver ja.

En mellomting synst jeg er bra. Norske jenter burde feks legge fra seg joggeskoene og alværsjakken hjemme når de skal på byn, på julebord, i bryllup osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hun skriver er delvis sant også. Det er mange damer her som likner på menn. Det går vel an å sminke seg litt iallefall?



Anonymous poster hash: 0d734...8fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Har bodd et par år i USA og er helt enig. Vi kler oss kjedelig. Men å bli sjekket opp på gaten er ikke "typisk norsk". Så det skjer nok ikke uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange overdriver ja.

En mellomting synst jeg er bra. Norske jenter burde feks legge fra seg joggeskoene og alværsjakken hjemme når de skal på byn, på julebord, i bryllup osv.

Nå synes jeg du overdriver litt her - jeg har aldri sett noen med joggesko og allværsjakke i de situasjonene du nevner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Det er 'noen små forskjeller' mellom norsk og amerikansk væremåte i arbeidsliv og dagligliv mellom mennesker i det offetnlige rom.

Og norske kvinner har en litt mer down to earth stil generelt sett enn det amerikanske kvinner jegvnt over har.

- så er det større differanser i USA enn det er her hos oss, - på godt og vondt.

Alle har vi noe å lære av hverandre, - og det går litt begge veier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en del i USA - kan ikke si at det var mange folk med spennende klær der heller. Soccer mom-stil på 90% av kvinnene.

Endret av drue
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hun skriver er delvis sant også. Det er mange damer her som likner på menn. Det går vel an å sminke seg litt iallefall?

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Hvorfor det? Bare for at du skal ha noe fint å se på på vei til jobb, så skal alle kvinner sminke seg?

Takk Gud for vår frihet her hjemme!

Anonymous poster hash: 7f54f...b6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Men det hun skriver er delvis sant også. Det er mange damer her som likner på menn. Det går vel an å sminke seg litt iallefall?

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Hvis man er komfortabel slik man er, så synes jeg ikke man må føle seg påtvunget til å sminke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en del i USA - kan ikke si at det var mange folk med spennende klær der heller. Soccer mom-stil på 90% av kvinnene.

Hvordan kler en soccer mom seg?

Anonymous poster hash: c2367...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hun skriver er delvis sant også. Det er mange damer her som likner på menn. Det går vel an å sminke seg litt iallefall?

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Hvis de ikke synes det er så farlig, så må de da få lov å slippe, samme hva de ligner på. Hvem er det som har definert at kvinnelig skjønnhet skal være avhengig av masse ekstern dill-dall? Hvis det er så vanskelig å skille mellom kjønnene, så oppfordrer jeg herved menn til å ta sin tørn med høyhælte sko, sminke, trange skjørt, parykk, barbering og godlukt. Lykke til.

Anonymous poster hash: 8bbcf...b4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kvifor skal me pynta oss? Kan me ikkje berre gå slik me føler oss mest komfortable?

Nei, eg held meg til jeans og army boots, eg. So kan de pynteberter få strutte rundt på høge hælar så mykje de berre vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du overdriver litt her - jeg har aldri sett noen med joggesko og allværsjakke i de situasjonene du nevner.

Da har du ikke vært i Bergen i alle fall :P

Etter julebord sist i desember delte jeg og typen taxi med en jente som skulle i samme retning som oss. Hun hadde på finkjole, pene sko, sminke og noen smykker, hun toppa det hele med en rød og blå alværsjakke og en skikkelig svær telttur-ryggsekk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har du ikke vært i Bergen i alle fall :P

Etter julebord sist i desember delte jeg og typen taxi med en jente som skulle i samme retning som oss. Hun hadde på finkjole, pene sko, sminke og noen smykker, hun toppa det hele med en rød og blå alværsjakke og en skikkelig svær telttur-ryggsekk.

Det er jo fordi det er praktisk. Man ser ikke særlig heit ut med gjennomvåte klær, brukne hæler og femten forskjellige vesker heller.

Anonymous poster hash: a207e...cd4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi det er praktisk. Man ser ikke særlig heit ut med gjennomvåte klær, brukne hæler og femten forskjellige vesker heller.

Anonymous poster hash: a207e...cd4

ergo norske kvinner kan ikke kle seg pent

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ergo norske kvinner kan ikke kle seg pent

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Vel, vi bor i Norge. Vi er jordnære, selvstendige og sterke - ikke pyntedokker.

Anonymous poster hash: a207e...cd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi bor i Norge. Vi er jordnære, selvstendige og sterke - ikke pyntedokker.

Anonymous poster hash: a207e...cd4

kan ikke skylde på at dere er streke. Mange streke kvinner over hele verden. Norske kvinner er ikke særlig feminine

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...