Gå til innhold

Dere norske kvinner ser kjedelige ut


Michell

Anbefalte innlegg

Da har du ikke vært i Bergen i alle fall :P

Etter julebord sist i desember delte jeg og typen taxi med en jente som skulle i samme retning som oss. Hun hadde på finkjole, pene sko, sminke og noen smykker, hun toppa det hele med en rød og blå alværsjakke og en skikkelig svær telttur-ryggsekk.

Høres fornuftig ut da dere er i Bergen og ikke sunny california!

Anonymous poster hash: 7f54f...b6a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener bare at dere norske kvinner ikke pynter dere så mye som vi amerikanske. Jeg har bodd i Norge i syv år.

Er det et problem for deg da? :) Synes det er flott jeg at vi kvinner kan gå som slabbedasker uten å måtte bli dømt for det! Tar jeg feil da kanskje.... Lei av alt dette motepresset!!!!! Om noen kommer med svære joggebukser, fleecegenser og bustete hår synes jeg det er flott jeg, at de kan gå i noe de selv føler seg vel i!!

Selvfølgelig kan vi pynte oss!! Men en dag har vi gjerne lyst å ha på oss den litt store, men herlige genseren og da syns jeg vi skal få lov til det! :jolie:

Anonymous poster hash: 561c3...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut da dere er i Bergen og ikke sunny california!

Anonymous poster hash: 7f54f...b6a

Det finnes noe som heter PARAPLY!

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Det kommer an på hvor i Norge du bor da. Jeg er for tiden i Tromsø, og ganske mange jeg møter på kler seg veldig fint og tar vare på seg selv. I alle fall ut i fra det jeg ser når jeg går rundt om kring.

Og så er den norske kulturen veldig annerledes enn den amerikanske. Vi er mer "tilbaketrekt" blant fremmede mennesker. Sånn generelt rundt om i landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å generalisere norske kvinner da vi til en viss grad ligner på hverandre, men hvordan i huleste ser en amerikansk kvinne ut? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noe som heter PARAPLY!

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Paraply hjelper ikke mot sidelengs regn som vi har i Norge, kom deg ned på jorda igjen.

Anonymous poster hash: 7f54f...b6a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Hvor i Amerika skal du forestille å komme fra?

Anonymous poster hash: 981ab...f0e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det helt motsatte av deg TS. Kanskje er det noen flere kjente "fashionistas" i USA (hvis det var det du mente med Amerika), men jeg syns at den vanlige kvinnen i gata kler seg bedre i Norge. Mye mer trendy og smakfullt. Syns typisk amerikansk mote kan ha mange tacky detaljer og generelt være litt "mye". De mest moteriktige amerikanerne kler seg i europeisk design.



Anonymous poster hash: 840ae...582
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Amerika skal du forestille å komme fra?

Anonymous poster hash: 981ab...f0e

new york

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Ahh, internett. Stedet der man kan fortelle verden hvor vakker man er, og ingen kan motbevise det. Selv om det riktignok like godt kunne stått "jeg er selvgod og lite sympatisk".

Anonymous poster hash: 7cbc8...231

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut da dere er i Bergen og ikke sunny california!

Anonymous poster hash: 7f54f...b6a

Det finnes da penere jakker som er både varme, vind og vanntette enn knall røde alværsjakker.

Det samme gjelder forsåvidt sko og vesker også

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg inrømmer det.

  1. Jeg går i joggesko når jeg går til og fra jobb. Jeg orker ikke å gå på høye hæler 20 minutter hver vei + 8-10 timer på jobb. Da er knærne mine kaputt.
  2. Jeg går i regnjakke til og fra jobb hvis det regner - jeg orker ikke å sitte hele dagen klissvåt på jobb
  3. Jeg går med lue til og fra jobb, jeg har ikke lyst til å fryse og bli syk

Men når jeg er på jobb går jeg uten lue og regnjakke og jeg tar på meg penskoa :)

Ja, jeg innrømmer det. Jeg er praktisk. Og jeg liker det ;) Om det gjør meg kjedelig og mindre attraktiv så får det bare være.

Endret av Mynona
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Jeg har vært i 6 amerikanske stater og mitt inntrykk er helt motsatt, de fleste kvinner blir kjerringer i joggisen med en gang de får barn.. For ikke å glemme at veldig mange er overvektige. Var i 4 disneyparker og alle kvinnfolk kledde seg i store mannfolkshortser og piketrøyer..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for menn som spanderer på meg turer til utlandet. Anyone? :vin:

Er du i riktig tråd nå?

Anonymous poster hash: 981ab...f0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Delvis enig. Synst nødvendigvis ikke amerikanere eller andre folkeslag er penere, men ja, mye flinkere å kle seg og pynte seg ja.

I Norge føler jeg meg som en pyntedukke i forhold til andre rundt meg, og føler meg rett og slett teit om jeg går ut med høyhæla sko, kjole og makeup.

I USA og egentlig de fleste andre land derimot føler jeg meg som en grå mus og ustelt i forhold til "alle andre" om jeg ikke har hæler, kjole, pene negler, løsvipper og en god dash makeup på.

Må si meg litt uenig i dette jeg. Bortsett fra de mest trendy stedene i NY og i Los Angeles så synes jeg amerikanerene ser ut som slasker. Men i østblokklandene derimot, der er det full sparkling og høye hæler bare man skal ut med søppelet.

Anonymous poster hash: ebe71...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da penere jakker som er både varme, vind og vanntette enn knall røde alværsjakker.

Det samme gjelder forsåvidt sko og vesker også

SANTTTTTTTTTTTTTTTT!

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også? Du må få mene hva du vil men det betyr ikke at alle er enige med deg. Jeg synes blonde kvinner er vakrest men det betyr ikke at jeg må gå rundt og dele det med alle som om de som ikke er blonde ikke er bra nok.

Og jeg synes synd på deg som bryr deg så mye om utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...