Gå til innhold

Dere norske kvinner ser kjedelige ut


Michell

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha. Er du morsom? Jeg er i USA like all the time og det er ganske mange slasker der borte ass..

Syns de fleste norske damer er flinke til å kle seg jeg.



Anonymous poster hash: 39bda...be9
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Det der var vel en generalisering som er helt umulig å svare på.

Anonymous poster hash: 44bf2...29a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke særlig vanlig å bli sjekket opp på gaten i Norge da, mulig det har noe med det å gjøre kanskje? Den norske kulturen er litt forskjellig fra den amerikanske.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Heldig du som ikke ser så kjedelig ut, Michell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Jeg vet ikke hvor lenge du har bodd her, men det er ikke vanlig å sjekke på gaten i Norge, uansett hvordan du ser ut. Norske kvinner er i mindre grad objekter, de er selvstendige, sterke og behøver ikke sminke og dolle seg for å være bra nok.

Selv synes jeg det er ganske trist at du ønsker å gjøre dette til en skjønnhetskonkurranse. Hva så om du er flinkere til å gå med høye hæler? Jeg vil heller være varm, gå støtt og bli elsket for den jeg er.

Anonymous poster hash: 8bbcf...b4a

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Er ikke akkurat noe normalt at norske menn sjekker opp jenter på gata i Norge da :P Det er jo fordi kulturen vår er veldig annerledes enn den amerikanske. I USA er man mye mer åpen og prater med alle, men her vil vi ha mye mer privatliv og vil være i vår egen verden når vi er ute og går.

Jeg hadde ikke orka å bli sjekka opp på gata i alle fall, selv om det har skjedd om nettene ute (ikke på utested altså) og det er slitsomt nok.

Så om det er sånn i USA at det skjer ofte, er jeg glad jeg bor her i Norge :P

Kan ikke si at jeg synes folk i USA ser så mye penere ut enn norske altså :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bare at dere norske kvinner ikke pynter dere så mye som vi amerikanske. Jeg har bodd i Norge i syv år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig. Synst nødvendigvis ikke amerikanere eller andre folkeslag er penere, men ja, mye flinkere å kle seg og pynte seg ja.

I Norge føler jeg meg som en pyntedukke i forhold til andre rundt meg, og føler meg rett og slett teit om jeg går ut med høyhæla sko, kjole og makeup.

I USA og egentlig de fleste andre land derimot føler jeg meg som en grå mus og ustelt i forhold til "alle andre" om jeg ikke har hæler, kjole, pene negler, løsvipper og en god dash makeup på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silverstream

Jeg vet ikke hvor lenge du har bodd her, men det er ikke vanlig å sjekke på gaten i Norge, uansett hvordan du ser ut. Norske kvinner er i mindre grad objekter, de er selvstendige, sterke og behøver ikke sminke og dolle seg for å være bra nok.

Selv synes jeg det er ganske trist at du ønsker å gjøre dette til en skjønnhetskonkurranse. Hva så om du er flinkere til å gå med høye hæler? Jeg vil heller være varm, gå støtt og bli elsket for den jeg er.

Anonymous poster hash: 8bbcf...b4a

Veldig bra skrevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg synes vi har veldig mange pene, flotte kvinner og jenter her i dette landet. Er så glad for at vi kan føle oss komfortable ute på gata uten å dolle oss opp til tusen.

Ja, jeg er glad i annerledeslandet Norge :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig. Synst nødvendigvis ikke amerikanere eller andre folkeslag er penere, men ja, mye flinkere å kle seg og pynte seg ja.

I Norge føler jeg meg som en pyntedukke i forhold til andre rundt meg, og føler meg rett og slett teit om jeg går ut med høyhæla sko, kjole og makeup.

I USA og egentlig de fleste andre land derimot føler jeg meg som en grå mus og ustelt i forhold til "alle andre" om jeg ikke har hæler, kjole, pene negler, løsvipper og en god dash makeup på.

Seriøst? Jeg synes det er de som overdriver. Løsnegler, løsvipper, løshår, sparkla ansikter, ansiktet i glatte folder, miniskjørt og høyhælte sko? Hva kan de drive med hele dagen, noe som gjør at de må sitte stille og se fine ut?

Takk og lov at norske kvinner ikke er slik.

Anonymous poster hash: 8bbcf...b4a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...