Gå til innhold

Dere norske kvinner ser kjedelige ut


Michell

Anbefalte innlegg

Må si meg litt uenig i dette jeg. Bortsett fra de mest trendy stedene i NY og i Los Angeles så synes jeg amerikanerene ser ut som slasker. Men i østblokklandene derimot, der er det full sparkling og høye hæler bare man skal ut med søppelet.

Anonymous poster hash: ebe71...2f8

Ja du har for såvidt rett, det kommer veldig ann på hvor i USA man er ja. Er mye rart å se der og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Heller være kjedelig enn amerikansk hårstil iallfall. Har du SETT hvor kjerring mange er på håret over there i forhold til her? Det er jo nesten latterlig. Hva er det med dårlig hårstil i USA, egentlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er de fleste trendy norske jenter copy cats av amerikanske kjendiser. norske kvinner har mye å lære fra utlandet



Anonymous poster hash: 0d734...8fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fregner er noe av det styggeste jeg vet om så lenge de dekker til det



Anonymous poster hash: 0d734...8fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er de fleste trendy norske jenter copy cats av amerikanske kjendiser. norske kvinner har mye å lære fra utlandet

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Nå er vel ikke stil noe man har noe særlig behov for å "lære".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel ikke stil noe man har noe særlig behov for å "lære".

skader ikke når de er så kjedelige i stilen

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skader ikke når de er så kjedelige i stilen

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Du kan synes norske folk er så kjedelige du bare vil, det er jo bare synd for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nordmenn er ikke alltid verst da :P

En australsk kollega av typen min skulle være med på en penere middag og så ut på byn i Bergen i sommer. Han stilte i slipperser, shorts og solbriller, så ut som han kom rett fra beachen. Han ble ikke forbausende nektet inngang :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nordmenn er ikke alltid verst da :P

En australsk kollega av typen min skulle være med på en penere middag og så ut på byn i Bergen i sommer. Han stilte i slipperser, shorts og solbriller, så ut som han kom rett fra beachen. Han ble ikke forbausende nektet inngang :P

menn er ikke så flinke, men kvinner derimot bør vite bedre

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som opprinnelig er fra Amerika, og jeg synest at vi amerikanske kvinner ser mye mer vakrere ut en dere norske kvinner. Det kan være fordi at vi amerikanske kvinner er flinkere til å pynte oss og til å ta vare på det ytre. Ingen av mine norske venninner er så pene at de blir sjekket opp på gaten.

Jeg tror heller det er slik at norske menn ikke tørr å sjekke opp damer på åpen gate midt på lyse dagen i edru tilstand :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig i at norske kvinner ser kjedelig ut (de fleste kler seg jo helt likt, jo!), men at norske kvinner ikke er vakre, det er feil.

Og at vi ikke blir sjekket opp stemmer nok heller ikke spesielt godt. Det tror jeg alle damene her i forument kan skrive under på... Observer jenter på byen når du er ute. Ikke spesielt mange blir oversett :)

(Og sjekking på gata av randoms er ikke veldig vanlig i norsk kultur ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er verken feit eller overvektig. :). Jeg er mer lik en vakker amerikansk skuespiller :).

Slutt nå. Vi har alle skjønt du er et troll TS. Du er en mann. En bitter en, som bare vil provosere fordi du sannsynligvis kommer til kort med damene. Det lyser lang vei.

Anonymous poster hash: 7f54f...b6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guud, merker jeg blir litt provosert av de som fremstiller nordmenn som fjellgeiter og at vi MÅ kle oss i allværsjakker og "praktiske sko" (grøss) fordi det regner her.

Jeg bor i Bergen. Jeg eier faktisk ikke en regnjakke/allværsjakke, bare ordentlige kåper, blazer og trenchcoats. Og vet dere hva? Jeg overlever! Jeg er ikke syk hele tiden. Jeg har nemlig noe så fint som paraply. Om det regner sidelengs, så beskytter ikke allværsjakken det.

Heia hverdagspynting. Det trenger ikke engang å være pumps og full sminking.



Anonymous poster hash: e4741...30b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lettet over at jeg slipper sjekking på gaten.

Hadde blitt sliten i hånda hvis jeg hele tiden måtte vise at jeg har giftering.

Anonymous poster hash: f663e...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pluviophile

Høres fornuftig ut da dere er i Bergen og ikke sunny california!

Anonymous poster hash: 7f54f...b6a

Det finnes noe som heter PARAPLY!

Anonymous poster hash: 0d734...8fa

Det er ikke så mange paraplyer som står imot ruskeværet i Bergen. Antallet paraplyskjelett etter en dag med litt uvær i Bergen taler sitt tydelige språk.

Ja det ER mulig å kle seg stilig i Norge også på vinteren, men til hvilken pris? Skulle gjerne hatt en Norwegian Rain-kåpe, jeg, men budsjettet tillater det ikke. Elsker høye hæler, og bruker det på jobb, men prøv å skynde deg til jobben i regn, sludd eller snø over glatte brostein i Bergensgatene...

Og jeg synes det er uendelig mye freshere med sminkefrie jenter med fregner og røde kinn på tur i fjellet enn oppstyltede, oversminkede bimboer med lekre klær, løshår og falske negler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enige i at vi er litt mere gråe og ligger etter i moteveien. Mye av det kommer av ulendt terreng og skitvær, men i storbyene synes jeg virkelig at befolkningen kan ta seg sammen. Vi trenger flere flagship butikker og store merkenavn. Som det er nå ser det ut som halve byen kjøper plaggene sine på H & M.



Anonymous poster hash: 1a4ba...4dd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig. Synst nødvendigvis ikke amerikanere eller andre folkeslag er penere, men ja, mye flinkere å kle seg og pynte seg ja.

I Norge føler jeg meg som en pyntedukke i forhold til andre rundt meg, og føler meg rett og slett teit om jeg går ut med høyhæla sko, kjole og makeup.

I USA og egentlig de fleste andre land derimot føler jeg meg som en grå mus og ustelt i forhold til "alle andre" om jeg ikke har hæler, kjole, pene negler, løsvipper og en god dash makeup på.

Amerikanere er definitivt ikke(!!) et penere folkeslag enn nordmenn, men når det kommer til kledning er jeg også delvis enig. Jeg synes mange norske jenter er pene, men de kunne uten tvil ha kledd seg opp litt mer.

Selv er jeg en person som kan gå ut med skjørt/bluse eller en klassisk kjole, og for ikke lenge siden spurte et par av vennene mine om hvorfor jeg hadde pyntet meg sånn. Jeg har bodd i utlandet(europeisk land) i en lenger stund, i en storby, og her var det veldig mange ulike stiler representert. Jeg liker å se bra ut til enhver tid, og kunne aldri ha gått på butikken med joggebukse. Det er bare ikke meg. Norske jenter derimot, har ganske lett for å ta på seg det "komfortable".

Anonymous poster hash: 37c2f...994

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikansk? Really?

Hadde du trukket frem kombinasjonen indisk/brasiliansk eller noe så hadde jeg lagt meg flat i kjip-gruppa, men amerikansk?

Du kunne jo like gjerne sagt tysk/svensk/canadisk - vi ser jo like kjipe ut hele gjengen :ler:



Anonymous poster hash: d3f52...bee
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...