Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Jeg har for første gang i mitt liv sett en positiv test! :sjokkert::rodmer::rodmer:

Skrik!!! Gratulerer så mye!!! 😊 Fantastisk! Håper mange følger etter på denne positive trenden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er helt varm i hodet nå! Strekene var veldig klare, så det bør vel ikke være noe tvil.. stakk rett til legekontoret for å ta en hcg-test, bare for å få det inn med teskje liksom 😊

Skal ringe imorgen tidlig å få svaret.

For en følelse.. 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for første gang i mitt liv sett en positiv test! :sjokkert::rodmer::rodmer:

Det var litt av en test - superpositiv, jo :-D Gratulerer så mye - hurra for at det endelig er din tur! :hoppendeglad::hoppe::duskedame:

Så herlig med masse vellykkede behandlinger denne høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk svar på blodprøven fra igår. HCGverdien var på 1191. :rodmer:

Jeg hadde 1700 ca når jeg var 5+2. Spent på om du satte inn 1 eller 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 1700 ca når jeg var 5+2. Spent på om du satte inn 1 eller 2?

Satte inn 1 stk blastocyst den 16. desember :)

Prøvde å google, men står så mange forskjellige svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte inn 1 stk blastocyst den 16. desember :)

Prøvde å google, men står så mange forskjellige svar..

Da er det sikkert bare en sprek en:-) Hcg varierer veldig, og jeg satt inn 2-dagers:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sikkert bare en sprek en:-) Hcg varierer veldig, og jeg satt inn 2-dagers:-)

Ja, satser på at det er en spreking ;) Nå er det bare å vente som en gal på 7 ukers kontrollen!

Lurer på når det skal gå opp for meg at jeg har et frø i magen? Jeg tror det enda ikke..

Symptomer og kul på magen kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, satser på at det er en spreking ;) Nå er det bare å vente som en gal på 7 ukers kontrollen!

Lurer på når det skal gå opp for meg at jeg har et frø i magen? Jeg tror det enda ikke..

Symptomer og kul på magen kanskje? :fnise:

Jeg tror ikke det blir helt virkelig før den sparker:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker dere alle et riktig godt nyttår :hjerte::hug:
Håper dere alle får dere drømmer oppfylt i 2015 :)
Ønsker også å takke for at dere er her alle sammen! Det er virkelig en trygghet og god følelse å komme inn i forumet her når man ønsker å dele tanker og følelser, og for å få gode råd! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil

Ja, satser på at det er en spreking ;) Nå er det bare å vente som en gal på 7 ukers kontrollen!

Lurer på når det skal gå opp for meg at jeg har et frø i magen? Jeg tror det enda ikke..

Symptomer og kul på magen kanskje? :fnise:

Så utrolig gøy:-) endelig var det din tur! Jeg skal på første kontroll om 2 uker..er sååååå spent:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår alle sammen :)

Gratulerer til alle som har blitt gravide i løpet av 2014 og lykke til til dere som skal i gang på nyåret :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på ask; Godt nyttår alle sammen! :laugh: Og lykke til videre til de som fortsatt er prøvere i 2015, men også vi som har fått den gode nyheten om at det er en liten spire der inne :hjerte: Håper deres nyttårsaften er/har vært bra! :laugh: Jeg klarte ikke holde ned nyttårsmiddagen, men pyttsann! Grunnen er så absolutt verdt det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, alle sammen! Måtte 2015 bli et fruktbart år for oss alle, på alle måter :-)

Alkoholfritt øl og beskjed til kokken om "godt stekt kjøtt" KAN ha avslørt meg på nyttårsfesten, men pytt sann :-) Blir så deilig den dagen man kan fortelle det til hele verden :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...