Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som har en liten minihuleboer i magen, hvordan er formen deres? :rolleyes:

Jeg er 9 uker i morgen, og jeg sliter virkelig med denne kvalmen. Brekker meg og spyr titt og ofte, og ligger egentlig rett ut hele dagen og ettermiddagen. Det bedrer seg som regel på kvelden, da får jeg spist og drukket litt, men jeg har egentlig ikke sjans før det. Gått ned 4 kilo også. Får ofte kontroll på kvalmen når jeg legger meg ned, men så fort jeg sitter, er den tilbake :bond: Føler kanskje den har blitt litt verre, da jeg på lillejulaften og julaften klarte å spise og kose meg litt :)

Jeg har egentlig innfunnet meg med at det er sånn det er, men kjæresten min er ganske bekymra for meg, mener vi burde ringe lege og slikt, så da føler jeg at jeg må høre litt med andre som muligens har det likedan :) Noen som har/har hatt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har en liten minihuleboer i magen, hvordan er formen deres? :rolleyes:

Jeg er 9 uker i morgen, og jeg sliter virkelig med denne kvalmen. Brekker meg og spyr titt og ofte, og ligger egentlig rett ut hele dagen og ettermiddagen. Det bedrer seg som regel på kvelden, da får jeg spist og drukket litt, men jeg har egentlig ikke sjans før det. Gått ned 4 kilo også. Får ofte kontroll på kvalmen når jeg legger meg ned, men så fort jeg sitter, er den tilbake :bond: Føler kanskje den har blitt litt verre, da jeg på lillejulaften og julaften klarte å spise og kose meg litt :)

Jeg har egentlig innfunnet meg med at det er sånn det er, men kjæresten min er ganske bekymra for meg, mener vi burde ringe lege og slikt, så da føler jeg at jeg må høre litt med andre som muligens har det likedan :) Noen som har/har hatt det slik?

Det er helt normalt. Jeg har gått ned 10 kilo pga kvalme og oppkast. Kastet opp hver dag i starten, svimte av og var skikkelig dårlig, men det er normalt. Jeg sliter fortsatt med kvalme, men kaster bare opp 1-2 ganger i uken nå, matlysten er fortsatt ræva da så går litt ned, men ikke så mye. Vanligvis blir kvalmen bedre i uke 12 og når toppen i uke 9-10 så hold ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Jeg har gått ned 10 kilo pga kvalme og oppkast. Kastet opp hver dag i starten, svimte av og var skikkelig dårlig, men det er normalt. Jeg sliter fortsatt med kvalme, men kaster bare opp 1-2 ganger i uken nå, matlysten er fortsatt ræva da så går litt ned, men ikke så mye. Vanligvis blir kvalmen bedre i uke 12 og når toppen i uke 9-10 så hold ut :)

"Supert", holdt jeg på å si! :) Litt greit å få det bekrefta også, gir en viss "trygghet", føler jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker mandag/tirsdag. Jeg har vært heldig. Har litt kvalme i korte perioder på dagen, og vil gjerne sove minst en gang om dagen. Og så er jeg sulten og godtesyk. Og nærtagende og gråter lett.

Det er dessverre normalt og vanlig å ha mye mer plager enn jeg har. Du høres helt normal ut. For de fleste blir formen bedre før uke 12, men hos noen sitter det i lenge. Håper du kommer deg snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 9 uker mandag/tirsdag. Jeg har vært heldig. Har litt kvalme i korte perioder på dagen, og vil gjerne sove minst en gang om dagen. Og så er jeg sulten og godtesyk. Og nærtagende og gråter lett.

Det er dessverre normalt og vanlig å ha mye mer plager enn jeg har. Du høres helt normal ut. For de fleste blir formen bedre før uke 12, men hos noen sitter det i lenge. Håper du kommer deg snart:-)

Da er vi like langt da :)

Jeg sover mye jeg og, men jeg har også netter der jeg ikke får sove overhodet! Mat og drikke har jeg fått helt avsmak på, klarer jo heller ikke få i meg noe av det :S Drikker og spiser litt på kvelden, og da kjenner jeg at kroppen blir helt "gi deg med det a", det er så vanskelig å spise når en er kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Gratulerer så mye Kluski og Monet 👏💖💖💖

Tusen millioner takk!!! Klarer fremdeles ikke helt å begripe det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrer så med hvordan jeg skal gjøre det på nyttårsaften! Skal på middag/fest hos venner, et stykke fra oss. Vurderer si jeg måtte kjøre siden vi har lang vei, men har jo drøssevis av steder å overnatte hos de andre inviterte..blitt tilbudt alt av noen. Hmm! Ja ja. Jeg drikker alkoholfri øl og så håper jeg ingen spør om hvordan vi kommer oss hjem etc :-P

Jeg har så og si ingen symptomer, men kan vel ei heller forvente det så tidlig :-) Noen småmurringer i magen innimellom, men de forsvinner raskt og så er det lenge mellom hver gang 😊 var verre/sterkere murringer noen dager før ikm, men da var jeg jo på jobb og stresset livet av meg. Nå har jeg levd så bedagelig i jula,så har vel noe med det å gjøre også :-)

Ellers noe ømme bryst og så tar jeg lett til tårene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk prøver25 :-)

Nå nærmer det seg vel testdato for deg også??

Ja, har testdato imorgen! *grøss* Har som de andre gangene ingen symptomer, verken på en graviditet eller bivirkninger på all medisin jeg stapper i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har testdato imorgen! *grøss* Har som de andre gangene ingen symptomer, verken på en graviditet eller bivirkninger på all medisin jeg stapper i meg!

Åh, så frustrerende! Krysser fingrene for deg! Lykke til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har testdato imorgen! *grøss* Har som de andre gangene ingen symptomer, verken på en graviditet eller bivirkninger på all medisin jeg stapper i meg!

LYKKE TIL!!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var litt av en strek også, Prøver25! Fantastisk, plutselig så mange vellykkede behandlinger på rekke og rad:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...