Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Gratulerer!!!! Nå måtte jeg hyle litt!

Fantastiske nyheter!

Jo, jeg bestemte meg for å leve i håpet og trua til imorgen, men kjenner jo jeg er vilt nysgjerrig!!! Kjent litt kramper/stikninger siden siste klagete innlegg mandag,men ingen blødning *bank i bordet*!

er så mye å passe på i matveien når man ikke vet- Gaflet nettopp i meg sursild laget av naboen, men den kom fort opp igjen når det gikk opp for meg at dette selvsagt ikke er laget av fryst sild. Han er jo fisker ;-)

Monet- nå må du nyte din velfortjente graviditet ! Så kommer oppdatering fra meg imorgen :-D

Tusen takk:-D åh så spennende! Tenk at du klarer å vente til i morgen! Lover jo veldig bra at du ikke har hatt blødning enda! :-) jeg var sikker på at tanta kom...har hatt mens-smerter i flere dager nå! Men fikk positiv test istedet..min aller aller første. Fantastisk følelse <3 da må du love å oppdatere imorgen! Ha en fin julefeiring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Monet - dette må vel bli tidenes julaften :)

Tusen takk Miore:-) ja klarer ikke å slutte å smile...dette blir en finfin jul:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk herlig! Testet positivt i dag, på selveste julaften:-) bedre julegave kunne vi ikke fått!!

God jul til alle ivf'ere

Gratulerer så mye!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-D åh så spennende! Tenk at du klarer å vente til i morgen! Lover jo veldig bra at du ikke har hatt blødning enda! :-) jeg var sikker på at tanta kom...har hatt mens-smerter i flere dager nå! Men fikk positiv test istedet..min aller aller første. Fantastisk følelse <3 da må du love å oppdatere imorgen! Ha en fin julefeiring

Ja er vel pessimisten i meg som tvinger meg til å vente. For jeg er redd testen kommer ut negativ likevel jeg da... Brystene er mindre ømme idag :-( Så jeg er skikkelig engstelig for at tante rød kommer styrende iløpet av julemiddagen!!! Hun er svært uvelkommen idag, he he!

Tusen takk, ha en fin jul du også-men det sier vel seg selv at du gjør! :-D Utrolig gøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YESS!!!! Positiv test! Tidenes julegave, ååååå jeg er så lettet! 😀 Nå er det bare å nyte følelsen, helt på gråten! Trodde dette aldri skulle hende meg 😍

God jul alle prøvere,rugere og gravide!

Endret av kluski
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?! 😄 fantastisk kluski! Gratulerer så mye:-D nå ble jeg oppriktig glad altså😊😊.. tenk vi fikk det til begge to da:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS!!!! Positiv test! Tidenes julegave, ååååå jeg er så lettet! Nå er det bare å nyte følelsen, helt på gråten! Trodde dette aldri skulle hende meg

God jul alle prøvere,rugere og gravide!

Gratulerer så mye til deg også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tidlig oppe Kluski?;-) Fantastiske nyheter, nå er det bare å nyte det:-)

Tusen takk!!! Ha ha, jeg var faktisk oppe og tisset på pinnen alt klokken halv fem 😂 klarte ikke holde meg lenger, hverken med testing eller tissing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?! 😄 fantastisk kluski! Gratulerer så mye:-D nå ble jeg oppriktig glad altså😊😊.. tenk vi fikk det til begge to da:-)

Tusen takk! Ja dette var jo bare fantastisk, og så at vi klarte det på første forsøk begge to! Gud, så deilig å se noe annet enn den evinnelige negative testen :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...