Gå til innhold

Tarot 15 februar (2014)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre om en ting til?

Hvis ja, så lurer jeg på hva som er best å gjøre nå.. trekke meg litt tilbake eller hva?

7/mynter.

70.jpg

Jeg ville ikke gitt ham opp, men jeg ville begynt å snakke norsk til ham og gi en beskjed om at jeg ville noe seriøst, men at det var greit å ta det langsomt, dvs ikke noe snakk om samboerskap før høsten kommer, men bare bli kjent og slappe av. Men du må vise ham hvem du er, du kan ikke si at du elsker rockefestivaler hvis du egentlig vil bruke feriepengene på en 3 ukers tur til Paris.

Skjønner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg matar deg med spørsmål også får du ta dei om du får tid

Har hunken har fått kjensler for meg?

Skrevet

Jeg vil bli spådd!

Hvordan ser kjærlighetslivet ut i 2014? (Les: Vil drømmeprinsen dukke opp snart?)

Rettferdighet.

11.jpg

Du vil treffe en fyr, men jeg ville passet meg litt, spørs om det ikke vil være noen som vil bli sur pga du sov i sengen deres.

Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Når kommer den store kjærligheten i mitt liv?

Skrevet

Tusen takk igjen :)

Hva blir det neste spørsmålet ditt?

Skrevet

Går det som jeg vil dette året?

Stavknekten.

33.jpg

Jo da, men du må jobbe også, ikke bare sitte og ønske deg det.

Skrevet

Har jeg truffet min fremtidige kjærlighet ennå?

Skrevet

Kommer jeg snart til å få meg kjæreste?

3/Sverd.

52.jpg

Beklager. :klem:

Skrevet

Kan stille meg på ventelista for spørsmål nummer 2 om det går tregt. :)

Hva med den store kjærligheten jeg nå legger bak meg. Er det riktig, eller er det mer å lære der?

Stjernen.

17.jpg

Leksen er jo at du vil kjenne kjærligheten igjen neste gang du møter den.

Skrevet (endret)

Hvordan blir neste 6 månedene for meg ?

Har egentlig lyst til å spørre om den eksen som har begynt å ta kontakt, men skjønner ju selv at det der er bare tull..

Endret av LittDiva
Skrevet

Stavknekten.

33.jpg

Jo da, men du må jobbe også, ikke bare sitte og ønske deg det.

Oi!

Det passet utrolig bra for det jeg tenkte på. Da håper jeg du har rett og at jeg får ræva i gir =)

Skrevet

Åssen ser jobbutsikter ut for 2014?

Skrevet

Eg matar deg med spørsmål også får du ta dei om du får tid

Har hunken har fått kjensler for meg?

Den har du da fått svar på.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Vil mars-møtet sette noen retning for det vi har mellom oss vi tre?

Skrevet

7/mynter.

70.jpg

Jeg ville ikke gitt ham opp, men jeg ville begynt å snakke norsk til ham og gi en beskjed om at jeg ville noe seriøst, men at det var greit å ta det langsomt, dvs ikke noe snakk om samboerskap før høsten kommer, men bare bli kjent og slappe av. Men du må vise ham hvem du er, du kan ikke si at du elsker rockefestivaler hvis du egentlig vil bruke feriepengene på en 3 ukers tur til Paris.

Skjønner.

Ååh, tusen tusen takk :) Den der traff godt.. jeg må snakke norsk til han :P Og vise hvem jeg er, ja. Jeg har ikke fått vist så veldig masse av meg enda.

Jeg har ikke lyst å gi han opp, for jeg ser noe mer bak den fasaden han har satt opp.. og det pirrer veldig.

Igjen, tusen takk, Gjest :)

Skrevet

Rettferdighet.

11.jpg

Du vil treffe en fyr, men jeg ville passet meg litt, spørs om det ikke vil være noen som vil bli sur pga du sov i sengen deres.

Oi, det høres litt skummelt ut!

Får nesten ta en liten bakgrunnssjekk på alle jeg treffer :)

Skrevet

Det kortene sa sist var at jeg skulle treffe den rette for meg om 7 uker. Altså ca 21 Mars.. Nå har det seg jo slik at jeg har hatt to fine dater med en fin fyr. Hva sier kortene om dette??

Skrevet

Skal jeg satse på han, eller er det bare til å gå videre?

Skrevet

Når kommer den store kjærligheten i mitt liv?

8/Staver.

29.jpg

Du skal på tur, det er en by, det er middelalderslott der og ei elv, du og din reisekamerat vil bli litt uenig om aktivitetene på turen (hun er mer ute på byen hver kveld, mens du synes det er greit med en kveld på hotellrommet nu og da) og det er da du treffer den her personen. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...