Gå til innhold

Tarot 15 februar (2014)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det ikke noe med å treffe en fyr i mars ifra tidligere spådommer????

Om 7 uker var dommen fra Januar som da ble ca 21/22 Mars. Men så begynte jeg jo å date denne fyren og kortene endret seg da til at han var den rette.. og da ble det mer at det var jobb som kunne være det som skulle skje om 7 uker.. altså rundt 21.. Nå skal jeg holde et stort Event om Dating & Kommunikasjon i Stavanger den 25 så kan jo hende at det er det kortene mente om jobb, men det var denne mannen da..

Kanskje han kommer for å høre på foredraget mitt og så blir det love at first sight?? *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2/Staver.

23.jpg

Dere vil ikke komme noen vei med mindre dere begynner å snakke med hverandre og vise hva dere vil.

Hei igjen

Tenkte jeg bare skulle komme med en tilbakemelding på den her nå når jeg vet noe mer...

(Du traff jo på første gangen - i forhold til han på jobben)

Men, denne var hvis skivebom. Vi kom jo selvfølgelig en vei, men det var ikke den rette veien og ikke veien sammen i hvert fall...

Så nå venter jeg på din neste tråd, så kan du få spå meg i om det er noen vits i å prøve noe mer... på å finne noen i det hele tatt...

Gjest Gjest
Skrevet

Hei igjen

Tenkte jeg bare skulle komme med en tilbakemelding på den her nå når jeg vet noe mer...

Men, denne var hvis skivebom. Vi kom jo selvfølgelig en vei, men det var ikke den rette veien og ikke veien sammen i hvert fall...

Så nå venter jeg på din neste tråd, så kan du få spå meg i om det er noen vits i å prøve noe mer... på å finne noen i det hele tatt...

Synd at ejg tok feil, men, men.

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen

Men kommuniserte dere med hverandre slik som kortene sa at dere måtte for å komme noen vei?? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Men kommuniserte dere med hverandre slik som kortene sa at dere måtte for å komme noen vei?? :)

Godt spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Når har du disse rundene Gjest? Hvor kan man sende spm? :fnise:

Anonymous poster hash: 21481...944
Skrevet

Signerer. Lurer på om jeg fortsatt anses for å være "gullfuglen" etter forrige kort jeg fikk :-)

Skrevet

Ja, det var det vi gjorde.

Og vi kom jo en vei. Bare ikke samme veien.

Skrevet

Ja, det var det vi gjorde.

Og vi kom jo en vei. Bare ikke samme veien.

Det var jo dumt.. men bedre lykke neste gang! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nå og da, fortrinnsvis i helgene og rekker du tråden så poster du spørsmålet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...