Nettinettet Skrevet 2. mars 2014 #361 Skrevet 2. mars 2014 Var det ikke noe med å treffe en fyr i mars ifra tidligere spådommer???? Om 7 uker var dommen fra Januar som da ble ca 21/22 Mars. Men så begynte jeg jo å date denne fyren og kortene endret seg da til at han var den rette.. og da ble det mer at det var jobb som kunne være det som skulle skje om 7 uker.. altså rundt 21.. Nå skal jeg holde et stort Event om Dating & Kommunikasjon i Stavanger den 25 så kan jo hende at det er det kortene mente om jobb, men det var denne mannen da.. Kanskje han kommer for å høre på foredraget mitt og så blir det love at first sight?? *ler*
Polly Ester Skrevet 3. mars 2014 #362 Skrevet 3. mars 2014 2/Staver. Dere vil ikke komme noen vei med mindre dere begynner å snakke med hverandre og vise hva dere vil. Hei igjen Tenkte jeg bare skulle komme med en tilbakemelding på den her nå når jeg vet noe mer... (Du traff jo på første gangen - i forhold til han på jobben) Men, denne var hvis skivebom. Vi kom jo selvfølgelig en vei, men det var ikke den rette veien og ikke veien sammen i hvert fall... Så nå venter jeg på din neste tråd, så kan du få spå meg i om det er noen vits i å prøve noe mer... på å finne noen i det hele tatt...
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #363 Skrevet 3. mars 2014 Hei igjen Tenkte jeg bare skulle komme med en tilbakemelding på den her nå når jeg vet noe mer... (Du traff jo på første gangen - i forhold til han på jobben) Men, denne var hvis skivebom. Vi kom jo selvfølgelig en vei, men det var ikke den rette veien og ikke veien sammen i hvert fall... Så nå venter jeg på din neste tråd, så kan du få spå meg i om det er noen vits i å prøve noe mer... på å finne noen i det hele tatt... Synd at ejg tok feil, men, men. 1
Nettinettet Skrevet 3. mars 2014 #364 Skrevet 3. mars 2014 Hei igjen Tenkte jeg bare skulle komme med en tilbakemelding på den her nå når jeg vet noe mer... (Du traff jo på første gangen - i forhold til han på jobben) Men, denne var hvis skivebom. Vi kom jo selvfølgelig en vei, men det var ikke den rette veien og ikke veien sammen i hvert fall... Så nå venter jeg på din neste tråd, så kan du få spå meg i om det er noen vits i å prøve noe mer... på å finne noen i det hele tatt... Men kommuniserte dere med hverandre slik som kortene sa at dere måtte for å komme noen vei??
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #365 Skrevet 3. mars 2014 Men kommuniserte dere med hverandre slik som kortene sa at dere måtte for å komme noen vei?? Godt spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #366 Skrevet 5. mars 2014 Når har du disse rundene Gjest? Hvor kan man sende spm? Anonymous poster hash: 21481...944
-Fiona- Skrevet 5. mars 2014 #367 Skrevet 5. mars 2014 Signerer. Lurer på om jeg fortsatt anses for å være "gullfuglen" etter forrige kort jeg fikk :-) Når har du disse rundene Gjest? Hvor kan man sende spm? Anonymous poster hash: 21481...944
Polly Ester Skrevet 5. mars 2014 #368 Skrevet 5. mars 2014 Men kommuniserte dere med hverandre slik som kortene sa at dere måtte for å komme noen vei?? Ja, det var det vi gjorde. Og vi kom jo en vei. Bare ikke samme veien.
Nettinettet Skrevet 5. mars 2014 #369 Skrevet 5. mars 2014 Ja, det var det vi gjorde. Og vi kom jo en vei. Bare ikke samme veien. Det var jo dumt.. men bedre lykke neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2014 #370 Skrevet 6. mars 2014 Når har du disse rundene Gjest? Hvor kan man sende spm? Anonymous poster hash: 21481...944 Nå og da, fortrinnsvis i helgene og rekker du tråden så poster du spørsmålet da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå