Gå til innhold

Tarot 15 februar (2014)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elskerne.

6.jpg

Nei, enten så er dere ilag, eller dere er det ikke.

Takk for svar! Jeg stiller et til (vet det står det er for single og at jeg allerede har stilt et, men jeg må bare). Er den jeg er i forhold med en jeg burde bli med, eller vil jeg finne lykken en annen vei?

Videoannonse
Annonse
Gjest slettetbruker
Skrevet

Miste håp?? Hvorfor? Jeg skrev ingenting som skullle tilsi at du mister motet.

Fordi jeg vil bli fornøyd med kroppen.. men om jeg må leve med å aldre bli det, så er jo det ganske kjipt ettersom jeg har alle de årene framfor meg

Skrevet

Takk for svar! Jeg stiller et til (vet det står det er for single og at jeg allerede har stilt et, men jeg må bare). Er den jeg er i forhold med en jeg burde bli med, eller vil jeg finne lykken en annen vei?

Nu er det nok ja.

Skrevet

Tenker på en fyr, vi er i samme vennekrets. Navn L****, blond. Misliker han meg? Isåfall hvordan kan jeg ordne opp

Skrevet

Fordi jeg vil bli fornøyd med kroppen.. men om jeg må leve med å aldre bli det, så er jo det ganske kjipt ettersom jeg har alle de årene framfor meg

Gjest skrev at du aldri kom til å bli fornøyd med kroppen om du trener styrke. Men du kan trener kroppen på så mange andre måter enn styrketrening! Og dessuten kan du tenke på et sunt og næringsrikt kosthold. :)

Skrevet

Blir det noe seriøst mellom meg og han jeg dater?

Gjest slettetbruker
Skrevet

Gjest skrev at du aldri kom til å bli fornøyd med kroppen om du trener styrke. Men du kan trener kroppen på så mange andre måter enn styrketrening! Og dessuten kan du tenke på et sunt og næringsrikt kosthold. :)

Åja... men da svarte jo ikke det akkurat på spørsmålet mitt, men greit å vite det og da!

Skrevet

Narren.

0.jpg

Ja, du MÅ ta sjansen, lykke til.

Takk!

Bare dumt jeg er så sjenert...

Tror du han kommer til å ta kontakt, eller er alt opp til meg?

Skrevet

Åja... men da svarte jo ikke det akkurat på spørsmålet mitt, men greit å vite det og da!

Jeg vet egentlig ikke hva gjest tenkte, men det er sånn jeg oppfattet det, iallfall.

Skrevet

Kommer han til å ta kontakt?

Skrevet

Hvor lenge er det til jeg møter en fyr jeg blir sammen med?

2/Beger.

37.jpg

Midtsommer, så vel 120 dager blir det vel.

Skrevet

Kommer jeg inn på studiet jeg ønsker?

5/beger.

40.jpg

Ja, men du kommer ikke inn på studiestedet du hadde håpet på.

Skrevet

2/Beger.

37.jpg

Midtsommer, så vel 120 dager blir det vel.

ÅJ! Det var lenge.. Er det da jeg møter han, eller da vi blir sammen?

Skrevet

Skrev vel heller aldri det, men jeg ser jeg kunne bli tolket sånn.

Skrevet

Trakk Tårnet for deg.

16.jpg

Den her fyren er spennende, men ha noe i bakhånde i tilfelle for spennende...

Skrevet

Hvorfor spør du om det? :)

Jeg gikk inn på min varsling, og så trodde jeg ditt svar var mitt. Beklager. :)

Skrevet

8/Staver.

29.jpg

Han synes du er drittsexy, men er ikke sikker på hvor hen han har deg hen.

Takk!! Føler meg dritsexy rundt han. :fnise:

Skrevet

Jeg gikk inn på min varsling, og så trodde jeg ditt svar var mitt. Beklager. :)

Hmm....

Skrevet

Har jeg allerede møtt han jeg kommer til å ende opp med?

Magikeren.

1.jpg

Det har du, ditt førsteinntrykk av ham var ikke godt, men det vil jevne seg ut i og med han er i gjengen din, sånn dann og vann.

Er dette en jeg allerede har "hatt noe på gang med" eller en ny? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...