Gå til innhold

Tarot 15 februar (2014)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Djevelen.

15.jpg

Kommer an på definisjonen av "den rette".

Den var ikke noe bra.. jeg tenkte på en partner som jeg har livet ut.. Hva legger du i djevelen? takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vil det gå med den derre skolegangen min?

Skrevet

Beklager, trykket visst på anonym på det siste der..

ok.

Skrevet

Beklager med AB post, vanesak :) Prøver igjen.

Vil vi bli et par tilslutt og vil livet mitt endre seg drastisk på grunn av det?

Skrevet

Den var ikke noe bra.. jeg tenkte på en partner som jeg har livet ut.. Hva legger du i djevelen? takk for svar

6/Beger.

41.jpg

Begge er i lenker pga de ser personen de er sammen med i et alt for gyllent lys.

Skrevet

Hvordan vil det gå med den derre skolegangen min?

8/Mynter.

71.jpg

Vil gå bra, men du må jobbe også ja.

• Liker 1
Skrevet

Beklager med AB post, vanesak :) Prøver igjen.

Vil vi bli et par tilslutt og vil livet mitt endre seg drastisk på grunn av det?

4/Staver.

25.jpg

Ja, dere blir et par, med digert bryllup og hele greia. Hvis det er hva du ønsker deg.

Skrevet

Blir det noe forhold av "J" som jeg har vært på en date med?

Skrevet

Vil han ha meg når han er klar for det, eller er det best at jeg ikke bruker tid på han og går videre?

Skrevet

Blir det noe forhold av "J" som jeg har vært på en date med?

Stavesset.

22.jpg

Det er en begynnende lidenskap der, men om det er noe å bygge et forhold på gjenstår å se.

Skrevet

Vil han ha meg når han er klar for det, eller er det best at jeg ikke bruker tid på han og går videre?

Skjebnehjulet.

10.jpg

Han er klar for det??? Hva med deg og hva du er klar for da? Våren er her om 3 ukers tid og så skal du vent på en kar, når du heller kan hoppe på hjulet av utviklende muligheter???

Skrevet

9/beger.

44.jpg

Det blir det du vil det skal bli, så forsiktig med å ønske deg ting.

Hmmm ja man skal tenke seg godt om . Takk for hjelpen. :-)

Skrevet

Stavesset.

22.jpg

Det er en begynnende lidenskap der, men om det er noe å bygge et forhold på gjenstår å se

Blir spennende å se hvordan det går. Da jeg spurte når singeltilværelsen min var over på desember-tarot, fikk jeg til svar "Judgment - om ca 90 dager". Så det blir spennende å se om det er HAN som da dukket opp i kortene dine. TAKK!

Skrevet

Skjebnehjulet.

10.jpg

Han er klar for det??? Hva med deg og hva du er klar for da? Våren er her om 3 ukers tid og så skal du vent på en kar, når du heller kan hoppe på hjulet av utviklende muligheter???

Men det er HAN jeg vil ha, og jeg er villig til å vente hvis det fortsatt finnes håp.

Gjest Carousel
Skrevet

Takk for svar, kan jeg få spørre om et til? Bare hopp over meg hvis ikke. Glemte helt noe jeg lurer fælt på. Mamma pratet nemlig med ei hun kjenner som "ser", og hun sa at jeg kom til å få barn i 2014/2015. Ser du barn i min nærmeste fremtid?

Skrevet

Blir spennende å se hvordan det går. Da jeg spurte når singeltilværelsen min var over på desember-tarot, fikk jeg til svar "Judgment - om ca 90 dager". Så det blir spennende å se om det er HAN som da dukket opp i kortene dine. TAKK!

Setter pris på at du gir tilbakemelding på det her viset.

Skrevet

Takk for svar, kan jeg få spørre om et til? Bare hopp over meg hvis ikke. Glemte helt noe jeg lurer fælt på. Mamma pratet nemlig med ei hun kjenner som "ser", og hun sa at jeg kom til å få barn i 2014/2015. Ser du barn i min nærmeste fremtid?

Stavpasjen.

33.jpg

Det blir en sønn med sandgult hår og grønne øyne om rundt 15 mnd på deg.

Skrevet

Setter pris på at du gir tilbakemelding på det her viset.

Og jeg setter pris på at du tar deg tid til å legge kort. Vet AKKURAT hva neste spørsmål blir når du legger kort neste gang *prøver å være flink og stille bare et spørsmål* :P

Skrevet

Oi, kanskje jeg rekker taroten denne gangen!

Ble han betatt av meg..?

Skrevet (endret)

.

Endret av Androide

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...