Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #81 Skrevet 15. februar 2014 Har jeg truffet min fremtidige kjærlighet ennå? 10/sverd. Du har truffet henne og du har nok lagt et egg, men sjansene dine er ikke helt ødelagte. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #82 Skrevet 15. februar 2014 Hvordan blir neste 6 månedene for meg ? Har egentlig lyst til å spørre om den eksen som har begynt å ta kontakt, men skjønner ju selv at det der er bare tull.. Skjebnehjulet. Kommer til å bli artige hvis du hiver deg på hjulet og lar det ta deg med dit du vil.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #83 Skrevet 15. februar 2014 Åssen ser jobbutsikter ut for 2014? Stavdronningen. Du må begynne å gå etter de stillingene du vil ha, ikke sitte og vente på at noen tilbyr deg dem.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #84 Skrevet 15. februar 2014 Vil mars-møtet sette noen retning for det vi har mellom oss vi tre? Stavesset. Møtet vil vise hvem som har lidenskap for prosjektet og hvem som ikke har det.
Gjest Wallet Skrevet 15. februar 2014 #85 Skrevet 15. februar 2014 Kommer jeg til å bli samboer med kjæresten min innen 2014?
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 15. februar 2014 #86 Skrevet 15. februar 2014 Takk for veldig godt svar Jeg sender deg en til - i tilfelle du har tid Jeg har en god venn, der en uforutsett situasjon har endret mye. Vil det bli som før igjen mellom oss?
venus_ Skrevet 15. februar 2014 #87 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Så gøy! Er alt håp ute for meg hos I? Endret 15. februar 2014 av venus_
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #88 Skrevet 15. februar 2014 Det kortene sa sist var at jeg skulle treffe den rette for meg om 7 uker. Altså ca 21 Mars.. Nå har det seg jo slik at jeg har hatt to fine dater med en fin fyr. Hva sier kortene om dette?? Elskerne. Wow, gratulerer, ser ut som den her fyren virkelig er greia, han som skal gi deg den der mørke grønnøyda jenta og så skal jeg bli KGtante igjen. :rørt:
LittDiva Skrevet 15. februar 2014 #90 Skrevet 15. februar 2014 Skjebnehjulet. Kommer til å bli artige hvis du hiver deg på hjulet og lar det ta deg med dit du vil. Tusen takk igjen Gjest. Holder deg oppdatert om hva som skjer Klem
magpre Skrevet 15. februar 2014 #91 Skrevet 15. februar 2014 Da er jeg her med mitt ølglass fyllt til randen med Carlsberg Hoff og min Whimsical Tarot stokk, for å spå eders lengselsfulle single sjeler. Følgende kriterier må oppfylles for å få kort: 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. 8. Du poster under nick. Ble veldig på sparket i kveld, men håper det alikevel er noen pålogget på en lørdagskveld, vi vet jo alle at det bruker å ta av skikkelig i tarottrådene.
Procrastinatra Skrevet 15. februar 2014 #92 Skrevet 15. februar 2014 Hmmm... jeg tror dette betyr at jeg er klar for å gi slipp på håp, forventninger og ønsketenkninger, og mer klar for å se etter gjensidighet. For denne relasjonen var krystalliseringen av alt jeg drømmer om...men som aldri ble en realitet. Tusen takk! Stjernen. Leksen er jo at du vil kjenne kjærligheten igjen neste gang du møter den.
OppNedPåAlt Skrevet 15. februar 2014 #93 Skrevet 15. februar 2014 Så gøy Gjest! Tar en pause fra de evige singelspørsmålene, og spør heller: hvordan skal jeg løse treningsutfordringene med bikkja?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #94 Skrevet 15. februar 2014 Skal jeg satse på han, eller er det bare til å gå videre? 3/Beger. Virker jo tilforlaterlig alt, men hvis han ikke får deg til å føle deg spesiel for ham, så er det jo ikke liv laga. Se det an utover våren før du bryter kontakten.
Gjest Alett Skrevet 15. februar 2014 #95 Skrevet 15. februar 2014 Begerkongen. Det er en der som vil ha kontakt, men siden han ikke er en fremfusende type, så er det ikke sikkert du merker ham. Det kan stemme at jeg ikke merker noe til noen typer. Kan jeg stille ett tilleggspørsmål? Er han bra for meg? Anonymous poster hash: c882a...05c Stiller meg opp på spørsmål to listen jeg også. Er han bra for meg? Det er veldig spennende å følge med på dine tarot kvelder Gjest!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #96 Skrevet 15. februar 2014 Kommer jeg til å bli samboer med kjæresten min innen 2014? Begerpasjen. Jepp, om ca 90 dager.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #97 Skrevet 15. februar 2014 Takk for veldig godt svar Jeg sender deg en til - i tilfelle du har tid Jeg har en god venn, der en uforutsett situasjon har endret mye. Vil det bli som før igjen mellom oss? 9/mynter. Beklager, men du vil greie deg.
Gjest Wallet Skrevet 15. februar 2014 #98 Skrevet 15. februar 2014 Begerpasjen. Jepp, om ca 90 dager. Så gøy! Takk for svar gjest.
katyperry Skrevet 15. februar 2014 #99 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har holdt på med en kar som er "noen" år eldre enn meg. Fortsette eller la det gå?
FrokenL Skrevet 15. februar 2014 #100 Skrevet 15. februar 2014 Kommer jeg til å få meg kjæreste innen sommeren eller 2014?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå