Gå til innhold

Tarot 15 februar (2014)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for spontantarot akkurat nå når jeg er litt i villrede. :)

Hva er det vedkommende som plutselig har tatt kontakt igjen egentlig vil ha fra meg..?

Djevelen.

15.jpg

På tå hev, kanskje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Narren.

0.jpg

Steinbra, hvis du tar sjansen og hopper over flammene etter den her fyren.

Du er sinnsykt flink! Men jeg er redd for å spørre er det en jeg allerede har kontakt med? Hvis du ikke kan svare på det her så takker jeg utrolig mye for at du tok deg tid til å gjøre det her :))

Skrevet

Han jeg holder på med nå, eller hva vi nå driver med, hva vil skje videre der? Er det følelser involvert fra hans side?

Hengte mann.

12.jpg

Han ser det an han også.

Skrevet (endret)

Hmm...ja, den var jo utfordrende å tolke for oss alle. Men stemmer med dit jeg har kommet selv; at her må jeg være fullstendig årvåken / at dette er en sentral livsleksjon.

Takk!

PS: glemte å legge til at vedkommende frister meg på noe som er en sentral svakhet hos meg, så sånnsett passet kortet godt. ;) Jeg vet bare ikke helt nøyaktig hva jeg skal lære her og hvordan...

Djevelen.

15.jpg

På tå hev, kanskje.

Endret av Procrastinatra
Skrevet

Hengte mann.

12.jpg

Han ser det an han også.

Takk :)

Det var den følelsen jeg satt med.

Skrevet

Håper ikke jeg er for sent ute.

Blir det han og meg?

Paven.

5.jpg

Hvis du er ute etter det tradisjonelle forholdet med ekteskap, volvo stasjonsvogn og 2,3 barn så blir det det ja.

• Liker 1
Skrevet

Du er sinnsykt flink! Men jeg er redd for å spørre er det en jeg allerede har kontakt med? Hvis du ikke kan svare på det her så takker jeg utrolig mye for at du tok deg tid til å gjøre det her :))

7/staver.

28.jpg

Du kjenner ham godt, samme gjengen, lidenskapelig type det her, så du blir nødt til å finne ut av noe for å få rett type oppmerksomhet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kommer jeg til å få oppleve en spennende vår med en ny mann? ;)

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Paven.

5.jpg

Hvis du er ute etter det tradisjonelle forholdet med ekteskap, volvo stasjonsvogn og 2,3 barn så blir det det ja.

Ja, klart det :) Men det ser ut som at jeg må være den pågående.

Felles barn blir det dog ikke.

Takk Gjest!

Skrevet

7/staver.

28.jpg

Du kjenner ham godt, samme gjengen, lidenskapelig type det her, så du blir nødt til å finne ut av noe for å få rett type oppmerksomhet.

haha, du er så herlig! jeg vet hvem det er, tror bare ikke han mener noe seriøst uansett men tusen takk :) du er best!!

Skrevet

Kommer jeg til å få oppleve en spennende vår med en ny mann? ;)

Eremitten.

9.jpg

Ja, men jeg håper du liker langt hår og skjegg.

Skrevet

Korleis ser livet mitt ut om eit halvt år?

Keiserinnen.

3.jpg

Veldig bra.

Skrevet

Kan jeg spørre om en ting til?

Hvis ja, så lurer jeg på hva som er best å gjøre nå.. trekke meg litt tilbake eller hva?

Skrevet

Jeg vil bli spådd!

Hvordan ser kjærlighetslivet ut i 2014? (Les: Vil drømmeprinsen dukke opp snart?)

Skrevet

Går det som jeg vil dette året?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Keiserinnen.

3.jpg

Veldig bra.

:D

Skrevet

Kommer jeg snart til å få meg kjæreste?

Skrevet

Flere?

Kan stille meg på ventelista for spørsmål nummer 2 om det går tregt. :)

Hva med den store kjærligheten jeg nå legger bak meg. Er det riktig, eller er det mer å lære der?

Skrevet (endret)

Begerdronningen.

Jepp, jepp, jepp, du vil treffe "the one", som hollywood sier. Intellektet sier: Han er ikke rett, men jo, han er det. Følg institusjonen du og gi blanke i å være snusfornuftig. Klem.

Dette fikk jeg i november Tarot. Har ikke møtt noen som ligner på en date engang. Håper ikke det er exen som plutselig tok kontakt igjen....

Så hvis og dersom at du orker og gidder osv. Med et kort til ... Men skjønner reglene ;)

Tusen takk igjen :)

Endret av LittDiva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...