Gjest lillelarve Skrevet 29. juli 2014 #221 Del Skrevet 29. juli 2014 selvfølgelig. misssandnes heter jeg der! ett bilde har jeg så langt. Ja, det er alltid forfriskende med en fjelltur. Tid til å tenke, reflektere og stresse ned.... Har vært så stressa i det siste. Trenger luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2014 #222 Del Skrevet 29. juli 2014 *følger* Ja, det er veldig avslappende på en måte, samtidig som det er hardt. Kjempedeilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 29. juli 2014 #223 Del Skrevet 29. juli 2014 Haha, *følger tilbake* Wow, skikkelig inspirerende bilder du legger ut!! Jepp! Man stresser ned, men trener kroppen samtidig. liker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2014 #224 Del Skrevet 29. juli 2014 Takk, litt mindre aktiv i skoleferien da, pga jobb og sånt. Jaaaa. Åh hvorfor er det ikke fjell rundt sommerhytta? Hadde vært så deilig å tatt en sånn tur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 29. juli 2014 #225 Del Skrevet 29. juli 2014 Samme her! Men nå skal jeg prøve meg igjen... Ja hvorfor ikke?? hehe.... imorgen blir det pause for meg. jeg kommer nok til å være stiv og støl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2014 #226 Del Skrevet 29. juli 2014 Vet ikke om noen sånne turer her, så det får bli med vanlig trening tror jeg. Tehee. Du får tøye litt, det hjelper på stølheta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 29. juli 2014 #227 Del Skrevet 29. juli 2014 Ja tøyde litt. Får håpe det hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 31. juli 2014 #228 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Neimen hallo! Her er jeg igjen. I dag har jeg trent, nemlig. Ble en kjapp fjelltur (sikkert mellom 40 og 50 minutter, eller mer - det vet jeg ikke) + jogging og bratte bakker. Jeg presset meg selv, men ikke så mye at jeg kommer til å bli uutholdelig sår i morgen. Jeg skal på en tur i morgen og, derfor ville jeg ikke presse meg for hardt. Gleder meg utrolig mye til å få vasket håret fordi jeg har gått flere dager uten. Jeg prøver meg på det å la være å vaske håret så ofte fordi det er så tørt. Det har blitt litt... fettete. Æsj. Men er tydeligvis bra for håret, så... Jeg prøver meg på det. Men skal definitivt ikke gå over 3 dager før jeg vasker det; det blir fort fett siden jeg er aktiv i hverdagen. edit:skrivefeeeil... Endret 31. juli 2014 av lillelarve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 2. august 2014 #229 Del Skrevet 2. august 2014 Hei hei! Jeg glemte å oppdatere i går! I går ble det en kjapp (kanskje mellom 30-40 minutter), intens fjelltur. Jeg og min venninne hadde ikke tid til noe lengre fjelltur, så derfor ble det en kort en. Bedre enn ingenting! Det gikk kun oppover til fjelltoppen, så økta ble hard! I dag skal jeg baare sitte, hehe. Kanskje jeg tar meg en tur i kveld, men planen så langt er å slappe av etter en effektiv jobbdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2014 #230 Del Skrevet 2. august 2014 Fjellturer. Kos deg videre med de så lenge disse fine dagene varer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 3. august 2014 #231 Del Skrevet 3. august 2014 Ja fjellturer er fantastiske! Takk, takk I dag ble det enda en fjelltur. Har følt meg litt nede i det siste. Vet ikke hvorfor. Sikkert stress og alt for mange tanker. Derfor bestemte jeg meg for å gå en tur i dag. Håper virkelig jeg får energien og gleden tilbake snart - jeg er så sliten. Ikke fysisk, men psykisk sliten. Men en god lang tur på fjellet er god terapi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 5. august 2014 #232 Del Skrevet 5. august 2014 I dag ble det en halvtimes intens fjelltur! Jeg har ikke rom å trene på lenger, så det blir mest fjell- og joggeturer fremover. Nå er stresset borte for en stund, så en kjapp tur hjalp virkelig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 7. august 2014 #233 Del Skrevet 7. august 2014 I går skulle jeg på fjelltur, men ble nesten truffet av lynet. Så... ble ikke noe trening i går!! hehehe! Men i dag skal jeg og en venninne på fjell-jogge-tur og jeg gleder meg såå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 7. august 2014 #234 Del Skrevet 7. august 2014 Hei! I dag ble det.. Gjett hva? En lang fjelltur. Ehm... Lang og lang... Men lang nok På toppen tok jeg 10x4 ulike knebøy + 20 pulser. Så prøvde jeg å jogge ned. men det er så forferdelig bratt at det rett og slett var umulig. Jeg endte i i tyttebærbuska, haha!!! Men ellers, intenst og kjempe godt! Nå skal jeg slappe av, for jeg har nemlig helg igjen, noe som er så utrolig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. august 2014 #235 Del Skrevet 9. august 2014 Masse fjellturer her. Bra lynet faktisk ikke traff deg da. Det er ganske skummelt å være på fjellturer under storm, lett å bli truffet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 9. august 2014 #236 Del Skrevet 9. august 2014 Ikke sant! Det var skummelt hehe!! I dag ble det en kjapp, intens økt på fjellet. I "pustepausene" gjorde jeg forskjellige øvelser, som knebøy og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 11. august 2014 #237 Del Skrevet 11. august 2014 I dag ble det en lang fjelltur før jobb! Nå skal jeg dusje før jeg deretter slapper helt av før kveldsvakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. august 2014 #238 Del Skrevet 11. august 2014 Digg med fjelltur før jobb! Jeg skal til Filefjell første helga i September, gjett om jeg gleder meg til også å få brukt kroppen i fjellet a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 11. august 2014 #239 Del Skrevet 11. august 2014 Ja det er deilig. Får så mye mer energi, og arbeidsdagen går så mye fortere. Heldig! Det høres kjempe flott ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. august 2014 #240 Del Skrevet 12. august 2014 Jaaaa! Skal gå en tur som heter Utsikten. Blir nok superbra! Så blir det noen småturer på fredag og søndag. Gått noe mer du a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå