Løvsol Skrevet 26. august 2014 #761 Del Skrevet 26. august 2014 Vi har kjøpt en kjempefin kommode på Bohus, som en kan kjøpe en egen stelledel til, til å ha oppå. Når denne tas av, er det en vanlig kommode igjen. Kjøpte i tillegg Stella baby, den skal være den sikreste stellematten dersom en tror på reklamen ;-) http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/kommoder/roomate-kommode/ http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/stellekommode/roomate-del/ http://www.mimmis.no/produkt/6034-stellababy-stellematte-med-kant.aspx den kommoden var ordentlig fin ♡ får ikke åpnet den siste linken. Men antar at det er stellepute?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. august 2014 #762 Del Skrevet 26. august 2014 Skal prøve en annen link: http://www.stellababy.no/#!stellematten-stella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. august 2014 #763 Del Skrevet 26. august 2014 Men den er 200 kroner billigere i den første linken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 26. august 2014 #764 Del Skrevet 26. august 2014 Vi kjøpte en vanlig Hemnes kommode i hvit på IKEA, stor og fin http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/10242635/ Skal kjøpe en stellematte å ligge oppå. Ser ikke helt behove for egen stellebordtopp, for barnet skal ikke ligge der uten at vi holder henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 26. august 2014 #765 Del Skrevet 26. august 2014 Vi kjøpte en vanlig Hemnes kommode i hvit på IKEA, stor og fin http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/10242635/ Skal kjøpe en stellematte å ligge oppå. Ser ikke helt behove for egen stellebordtopp, for barnet skal ikke ligge der uten at vi holder henne den så vi faktisk på i går. Vurderer den vi også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 26. august 2014 #766 Del Skrevet 26. august 2014 Vi har kjøpt denne kommoden http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/80218024/ også skal jeg kjøpe tapet å legge på innsiden av glasset sånn at den blir litt finere, så kjøper vi bare stellematte og legger oppå Perfekt høyde til stell og god plass i skuffene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. august 2014 #767 Del Skrevet 27. august 2014 smart, trenger ikke bli så dyrt :-) Har en mann som ønsker kommode og ikke åpen løsning. Stellekommode kommodene er jo svinedyre. Så da må man tenke litt annerledes ...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 27. august 2014 #768 Del Skrevet 27. august 2014 Vi har en benkeplate over vaskemaskin og tørketrommel på badet og så har jeg kjøpt en stellematte til å legge oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. august 2014 #769 Del Skrevet 27. august 2014 Vi må trolig ha stellebordet på barnerommet. Jeg prøver å overtale mannen til å kjøpe en billig åpen løsning vi kan ha på badet til de første mnd. Hører rykter om at det kan være mye gris i starten før det blir fast avføring, så da er det greit å ha dusjen tilgjengelig å være på badet. Så kjøper vi en fin stellekommode vi kan ha på soverommet i tillegg. Merker dere at bevegelsene i magen blir annerledes nå etter uke 28 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 27. august 2014 #770 Del Skrevet 27. august 2014 Har hatt stellebordet på barnerommet hele tiden (har laminat og murvegg da.), var kun en gang det var to flekker sprutbæsj på veggen hehe. Utenom det var det mye splæshbæsj i starten, men mest hvis man venter litt etter hovedladningen har kommet så er man nesten sikret at alt er kommet, og unngår å få det på stellebordet. Likevel ser jeg nytten av å ha det på badet også hvis man har mulighet til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. august 2014 #771 Del Skrevet 27. august 2014 Vi har stellekommoden på rommet da badet er alt for lite. Men vi skal ha en stellematte oppå vaskemaskin på badet tilfelle / ekstra. Sikkert greit å ha dusj tilgjengelig innimellom. Her er sparkene blitt mye mer tydelig, og de er som regel på samme tidspunkt på dagen. Jeg kjenner og ser på magen bare han snur og vender på seg også, så det begynner å bli trangt om plassen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. august 2014 #772 Del Skrevet 27. august 2014 Merker at sparkeraptusene som stoet sett var hele tiden tidligere er roligere. Blir mer på samme tidspunkt hver dag og så får jeg følelsen av at det er mer åling og vibrerendeaktig bevegelser inni der. Får noen reale spark også ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. august 2014 #773 Del Skrevet 27. august 2014 Hvor lenge kan jeg oppbevare urinprøve utenfor kjøleskap? Skal til jordmor kl 13 imorgen, men har forelesning fra kl 09. Må derfor ha den liggende i bilen. Er best med morgenurin, eller skal jeg bare ta en der og da på kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. august 2014 #774 Del Skrevet 27. august 2014 Hvor lenge kan jeg oppbevare urinprøve utenfor kjøleskap? Skal til jordmor kl 13 imorgen, men har forelesning fra kl 09. Må derfor ha den liggende i bilen. Er best med morgenurin, eller skal jeg bare ta en der og da på kontrollen? jordmora mi sa at så lenge den ikke står i sola og blir varm, så er morgenurinen best! Jeg har hatt en urinprøve liggende i skyggen i bilen fra morgen til klokken 14 tidligere. urinen kan bli forurenset dersom man tar den midt på dagen. eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. august 2014 #775 Del Skrevet 27. august 2014 I dag sa legen at nå måtte jeg bare knipe igjen i 2 uker, så ville alt gå helt fint. Barn som er født etter uke 31 går det stort sett bra med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. august 2014 #776 Del Skrevet 27. august 2014 Da tar jeg med morgenurin uansett! takk! Jaaaa. 30+3 i dag, snart i mål 😁 .. Sitter i første forelesning nå. Kjenner at det skal bli vanskelig å fullføre eksamen med nyfødt i hus, men jeg vil så veldig få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 27. august 2014 #777 Del Skrevet 27. august 2014 Jepp, vi kjøpte kommoden på finn.no til under halv pris. Den var nesten helt ny, de som hadde hatt den skulle flytte og ville ikke ha den med Så det ble billig smart, trenger ikke bli så dyrt :-) Har en mann som ønsker kommode og ikke åpen løsning. Stellekommode kommodene er jo svinedyre. Så da må man tenke litt annerledes ...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 27. august 2014 #778 Del Skrevet 27. august 2014 Hehe, jeg har samme "problem" når jeg skal til jordmor på mandag. Så bra jeg fikk svar på det her Da tar jeg med morgenurin uansett! takk! Jaaaa. 30+3 i dag, snart i mål 😁 .. Sitter i første forelesning nå. Kjenner at det skal bli vanskelig å fullføre eksamen med nyfødt i hus, men jeg vil så veldig få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 27. august 2014 #779 Del Skrevet 27. august 2014 En urinprøve bør ikke oppbevares mer enn to timer i romtemperatur, men det er kanskje først og fremst det som skal sendes til dyrkning. Jeg tisser som regel i koppen på legekontoret. Mye enklere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. august 2014 #780 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Både jordmor og legen min har sagt at urinprøvene bør være fra morgenen fordi de er renere. og så lenge de oppbevares kjølig så er det bedre enn å ta det midt på dagen. Men da er det vel ulike meninger og rutiner på det :-) Endret 28. august 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå