studenten Skrevet 21. august 2014 #701 Del Skrevet 21. august 2014 Navn er vanskelig! Vi vil ikke ha noe topplistenavn, men så skal det heller ikke være et eller annet hjemmelaget "unge-mødre-navn", haha ;-) Har to favoritter til nå. Samme her. Vi har egentlig hatt navn bestemt lenge. Jeg hadde det før ungen var realitet, og mannen likte det veldig godt da det er oppkallelse etter farfaren hans som døde nå mannen var ung. Men det er sjeldent navn og svæææært få i Norge som heter det, men langt unna noe toppliste ungemødrenavn (det er det jo mmaaaange som heter ) Problemet mitt er at jeg ikke klarer å "kalle" babyen for det enda. Det liksom, føles litt rart. Så vi må bare vente til han kommer ut for å se om han ER en *navnet* , eller ikke! Håper det da, vi har ingen andre forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 21. august 2014 #702 Del Skrevet 21. august 2014 Vår jente skal hete Anabella Det har vært bestemt for flere år siden, men nå som det faktisk skal brukes blir jeg litt usikker. Har ikke fått noen negative kommentarer på navnet annet en at min mor syns det er et prinsesse navn, men det bryr meg ikke. Håper bare jeg ikke angrer på navnet etter hun er født. Tror usikkerheten min kommer av at det hele er litt uvirkelig, tanken på at det nå (snart) er navnet til en virkelig person og ikke bare noe vi snakket om skal skje i framtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 21. august 2014 #703 Del Skrevet 21. august 2014 Linnea er kjempenydelig! Anabella høres ut som ei søt jente Selv valgte vi Anne til jenta vår, og har lurt på Daniel, Mikael eller Kai til tassen i magen. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #704 Del Skrevet 21. august 2014 Vår jente skal hete Anabella Det har vært bestemt for flere år siden, men nå som det faktisk skal brukes blir jeg litt usikker. Har ikke fått noen negative kommentarer på navnet annet en at min mor syns det er et prinsesse navn, men det bryr meg ikke. Håper bare jeg ikke angrer på navnet etter hun er født. Tror usikkerheten min kommer av at det hele er litt uvirkelig, tanken på at det nå (snart) er navnet til en virkelig person og ikke bare noe vi snakket om skal skje i framtiden. Akkurat det vil føler også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. august 2014 #705 Del Skrevet 21. august 2014 Her blir det Mina, det var også jentenavnet vi hadde på blokka før S sitt kjønn var avslørt fine navn dere andre har som forslag også, koselig og vanskelig å pønske på navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 21. august 2014 #706 Del Skrevet 21. august 2014 Vår jente skal hete Anabella Det har vært bestemt for flere år siden, men nå som det faktisk skal brukes blir jeg litt usikker. Har ikke fått noen negative kommentarer på navnet annet en at min mor syns det er et prinsesse navn, men det bryr meg ikke. Håper bare jeg ikke angrer på navnet etter hun er født. Tror usikkerheten min kommer av at det hele er litt uvirkelig, tanken på at det nå (snart) er navnet til en virkelig person og ikke bare noe vi snakket om skal skje i framtiden. Kjempefint navn ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 21. august 2014 #707 Del Skrevet 21. august 2014 Linnea er kjempenydelig! Anabella høres ut som ei søt jente Selv valgte vi Anne til jenta vår, og har lurt på Daniel, Mikael eller Kai til tassen i magen. Vi får se Mikael og Anne ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. august 2014 #708 Del Skrevet 21. august 2014 Vi har også tenkt litt på Anabella eller Anabelle, men foreløpig er de to favorittene Viola og Ellinor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #709 Del Skrevet 21. august 2014 Har dere tenkt til å kjøpe inn ammeBHer før fødsel? Jeg har lyst til å ha noen klare. Slik at jeg også får med meg på sykehuset. Men puppene mine har ikke blitt noe større enda, de har ikke vokst noe. Jeg har litt råmelk, men ikke mye. Det kan komme noen dråper hvis jeg klemmer (jeg vet man ikke skal gjøre det, så jeg gjør ikke det til vanlig!), men jeg regner med at kanskje etter fødsel, når melka kommer, vil puppene vokse litt? Men jeg aner jo ikke hvor mye. Er det vanlig å gå opp èn størrelse? Jeg er en B fra før av, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe C og satse på at det passer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 21. august 2014 #710 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har fått anbefalt å hvertfall ha klart ammesingleter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 21. august 2014 #711 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg bruker F til vanlig og selv om jeg hadde lite melk så vokste de ganske godt likevel. Jeg kjøpte i samme str, men det var for lite. Jeg kommer til å kjøpe Bravado og da en størrelse større denne gangen. Ammesingleter er også veldig kjekt! Hadde to stk forrige gang, vil vel ha minimum 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 21. august 2014 #712 Del Skrevet 21. august 2014 Vi har også tenkt litt på Anabella eller Anabelle, men foreløpig er de to favorittene Viola og Ellinor :-) Jeg heter Anabelle, og må jo si at jeg er ganske fornøyd med navnet altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #713 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har fått anbefalt å hvertfall ha klart ammesingleter. Jeg bruker F til vanlig og selv om jeg hadde lite melk så vokste de ganske godt likevel. Jeg kjøpte i samme str, men det var for lite. Jeg kommer til å kjøpe Bravado og da en størrelse større denne gangen. Ammesingleter er også veldig kjekt! Hadde to stk forrige gang, vil vel ha minimum 3. Kan jeg ikke bare bruke vanlige singleter? Jeg får dratt de lett ned under BHen. Kan dere linke meg et eksempel på ammesinglet? Da kjøper jeg inn et par i én størrelse større enn jeg bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 21. august 2014 #714 Del Skrevet 21. august 2014 Annabelle stod på vår liste over navn også, men siden det blir gutt her så må nok det navnet vente en stund for vår del! Her står det mellom to navn som ingen tydeligvis heter i Norge, så vi får se hvilket av dem i ender opp med! Føler heller ikke det er riktig å begynne å kalle knøttet navnet ennå, men han har et koselig kallenavn i hvert fall frem til fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 21. august 2014 #715 Del Skrevet 21. august 2014 Kan jeg ikke bare bruke vanlige singleter? Jeg får dratt de lett ned under BHen. Kan dere linke meg et eksempel på ammesinglet? Da kjøper jeg inn et par i én størrelse større enn jeg bruker! Jo det kan du sikkert, men med store meloner som jeg har fra før av så ødela jeg faktisk en singlet på siden av å dra den ned over hele cupen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #716 Del Skrevet 21. august 2014 Jo det kan du sikkert, men med store meloner som jeg har fra før av så ødela jeg faktisk en singlet på siden av å dra den ned over hele cupen. hehe, vel jeg sliter ikke med store meloner akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 21. august 2014 #717 Del Skrevet 21. august 2014 Mus -Katt har du svart på presentasjonstråden ? Mine pupper vokste voldsomt d3 første mnd. Så roet deg seg. Jeg må innrømme at jeg er småbekymret for hvor store de blir når melka kommer (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 21. august 2014 #718 Del Skrevet 21. august 2014 Så fine navn dere har tenkt på Vi tror vi har bestemt oss for Natalie Og det har falt i smak hos alle andre også, så når vi snakker om henne så snakker vi om Natalie, heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #719 Del Skrevet 21. august 2014 Natalie er innmari fint. En av de små i familien her heter det Annabelle er også et pent navn! Kjenner ingen som heter det faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 21. august 2014 #720 Del Skrevet 21. august 2014 Så fine navn Puppene mine har bare vokst en halv cup størrelse Kunne godt tenkt meg at de vokste gradvis større, istede for å kanskje nesten eksplodere når melka kommer. Tenkte å kjøpe ammebh på ebay, men det er jo så lang leveringstid, og hvordan skal jeg vite hvilken størrelse jeg vil komme til å trenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå