Mus-Katt Skrevet 8. oktober 2014 #901 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jepp Løvsol. Hele tida! Går virkelig 2-3 ganger i timen, og jeg prøver til og med å begrense inntaket slik at jeg skal slippe å gå konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. oktober 2014 #902 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg måtte spørre jordmoren i det pressriene startet; "kommer jeg til å bæsje på meg", litt sånn halvhysterisk i stemmen, og så spurte jeg hele tiden mens det pågikk; "kan jeg presse nå". Jeg var så lite forberedt på fødsel!! Leste en veldig fin bok forrige gang, men det er jo 2,5 år siden og hadde glemt mesteparten. Haha...:-) alle snakker om den "jeg må så innmari baaise"følelsen når pressriene starter. Lurer på hvordan det blir... spent!! Ikke så lenge igjen nå.. hvordan går det med dere? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. oktober 2014 #903 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jepp Løvsol. Hele tida! Går virkelig 2-3 ganger i timen, og jeg prøver til og med å begrense inntaket slik at jeg skal slippe å gå konstant. Skal det vare til lille kommer ut? Herremin, jeg er så innmari spent ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 8. oktober 2014 #904 Del Skrevet 8. oktober 2014 hehe.Jeg vet ikke, jeg hadde det ikke slik før mot slutten forrige gang, denne karen romsterer veldig rundt nedi blæreområdet, og jeg får slike hekseskudd nedover også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. oktober 2014 #905 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Jeg får tidvis isjasaktige smerter nedover ene benet. så lille ramper seg godt inni her..meen, ække såå lenge igjen nå, så skal vel holde ut dette ♡ Endret 8. oktober 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. oktober 2014 #906 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg må også på do til stadighet... Plutselig er det heeelt krise, så det er nok ei lita ei som bruker blæra som trampoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 10. oktober 2014 #907 Del Skrevet 10. oktober 2014 Dere som har stemmekommode på soverommet, har dere installert varmelamper eller noe ekstra varmemuligheter, slik at rommet er deilig og varmt når barnet stelles? Har noen venninner som sier at man må ha det når stellekommoden er på soverommet...?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. oktober 2014 #908 Del Skrevet 10. oktober 2014 Dere som har stemmekommode på soverommet, har dere installert varmelamper eller noe ekstra varmemuligheter, slik at rommet er deilig og varmt når barnet stelles? Har noen venninner som sier at man må ha det når stellekommoden er på soverommet...?!? Hæ må vi ha det? Vi har ingenting... Skjønner at det kan bli litt kaldt, men varmelampe?! Over stellekommoden liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 10. oktober 2014 #909 Del Skrevet 10. oktober 2014 har noen venninner som mener det, men jeg har ikke hørt om det før. Og disse venninnene har vært litt (les veldig) ekstreme med "sikkerhet" og sånne ting... Typ: du må for all del ikke bruke dyne på spebarn, fordi da kveles det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 10. oktober 2014 #910 Del Skrevet 10. oktober 2014 Dere som har stemmekommode på soverommet, har dere installert varmelamper eller noe ekstra varmemuligheter, slik at rommet er deilig og varmt når barnet stelles? Har noen venninner som sier at man må ha det når stellekommoden er på soverommet...?!? Vi har foreløpig stelleplassen på badet nede, men har i bakhodet at det kan bli nødvendig med en stelleplass oppe nærmere soverommet til nettene. Tenkte da å kjøpe en ekstra stellematte og ha på kommoden på barnerommet. Siden det er midt på vinteren vil jeg nok sette inn en oljeovn som endten står på lav varme på natten, eller varme rommet godt opp før vi legger oss. Varmelamper høres litt ekstremt ut i mine ører, men ville nok ha varmet opp rommet litt ekstra, spesielt siden det er vinter. På badet har vi jo varmekabler som holder det godt og varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 11. oktober 2014 #911 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flere spørsmål fra hu som er i redebyggingsmodus for tida!! Må man vaske nye vognposer? eller holder det med å lufte dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 11. oktober 2014 #912 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flere spørsmål fra hu som er i redebyggingsmodus for tida!! Må man vaske nye vognposer? eller holder det med å lufte dem? haha, godt spørsmål.... har ikke vasket hittil, kun den brukte.. hmm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 11. oktober 2014 #913 Del Skrevet 11. oktober 2014 fikk visst babyshower i går, jeg!! imorgen er jeg 37+0, nærmer meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 11. oktober 2014 #914 Del Skrevet 11. oktober 2014 Så gøy med babyshower studenten Så missunnelig på alle som har komt lengre en meg, men når jeg tenker på det så er det ikke så lenge til uannsett, har mye som må gjøres før alt er klart. Tiden bare flyr avgårde, føles som i går jeg var 30 uker og det bare var 10 uker igjen, men nå er det bare 8(6) uker. Er overbevist om at jeg kommer til å føde 2 uker før termin, noe som kommer til å gjøre det ekstremt langdrygt om jeg ender med å gå over tiden. I dag har vi vært å kjøpt maling til barnerommet Så da er det bare å få presset mannen til å bli ferdig med veggen i løpet av dagen, så kan vi forhåpentligvis begynne å male imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2014 #915 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er også på do HELE tiden! Bruker en formue i toalettpapir, haha! Vil gjerne ha tips om fargevalg til jenterom, da vi har kjøpt hus som jeg endelig snart kan begynne å innrede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 12. oktober 2014 #916 Del Skrevet 12. oktober 2014 Vi har stellekommoden på gjesterommet, og vi setter bare inn en varmeovn sånn at det ikke blir så kaldt ☺ Igår ble jeg overrasket med babyshower 🎉 kjempekjekt! Fikk mange fine gaver 😀🎈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 12. oktober 2014 #917 Del Skrevet 12. oktober 2014 Vi har stellekommoden på gjesterommet, og vi setter bare inn en varmeovn sånn at det ikke blir så kaldt ☺ Igår ble jeg overrasket med babyshower kjempekjekt! Fikk mange fine gaver Babyshower er så staaas - venner er gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 12. oktober 2014 #918 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er også på do HELE tiden! Bruker en formue i toalettpapir, haha! Vil gjerne ha tips om fargevalg til jenterom, da vi har kjøpt hus som jeg endelig snart kan begynne å innrede! Hahahaha... derfor vi alltid er tom for toalettpapir nå ja..jeg irriterer meg over det, men det er jo seff min skyld det...mohahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 12. oktober 2014 #919 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er også på do HELE tiden! Bruker en formue i toalettpapir, haha! Vil gjerne ha tips om fargevalg til jenterom, da vi har kjøpt hus som jeg endelig snart kan begynne å innrede! Fargen vi har kjøpt er lys grønn/mint - S0520-G10Y Skal bare ha den på ene veggen, resten av rommet er en creme aktig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 13. oktober 2014 #920 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Har frisk gult rom til lillemor, to vegger er gule og to er hvite, møbler i lyst tre, og med to hvite hyller med bøker/leker/bamser på. Endret 13. oktober 2014 av Mus-Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå