Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014


Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Så lite dere har gått opp da.. Hehe, eller.. jeg som har gått opp sykt mye. Og ingen svangerskapsdiabetes eller noe her. Men begge søstrene mine gikk også opp over 20 kg, så kanskje det bare ligger i genene. Håper det, så det går bort igjen også :)

Formen er bedre. har vært forkjøla i 1,5 uke nå!! det slipper liksom ikke, men nå har jeg "bare" vond hals, tett nese og hoster. formen i seg selv er fin. Satser på at det slipper helt før fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dubser uansett smashing ut studenten, så bebis trengte nok at du fikk de kiloene. Tenk all trillingen i vinter.. eller kanskje du må bruke sparken ;-) finnes der babyvennlig spark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen har vært noe lunde bra, lite energi pågrunn av dårlig søvn, og har derfor jobbet 50% de siste ukene.

I dag var jeg litt overivrig på å få møbler inn på barnerommet, endte med at jeg løftet for tungt og feil. Kjempevondt i ryggen, måtte ringe å si jeg ikke kunne komme på jobb i kveld. Skal til legen imorgen tidlig og regner med at det blir full sykemelding fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubser uansett smashing ut studenten, så bebis trengte nok at du fikk de kiloene. Tenk all trillingen i vinter.. eller kanskje du må bruke sparken ;-) finnes der babyvennlig spark?

Åååe :klem::klem::klem::klem:

Spark ja! haha, får kjøpe med binding og legge vognbaggen på :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelse her også, det verste har gitt seg, men det sitter igjen enda - selv etter to uker.. Hyperemesisen ble bedre rundt uke 20, men føler jeg begynner å få det litt tilbake nå 😮 Ellers er det lite søvn pga dobesøk, vonde kynnere og et vanskelig bekken :P Ellers alt bra, og gleder meg bare til å møte den lille mageboeren min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) :)

Dårlig søvn er kjipt, jeg sliter også med det og er 50% sykemeldt. Har til tider sovet så lite at jeg har hatt konstant hodepine og øynene har begynt å vibrere, eller hva jeg skal kalle det.. Sure oppstøt/ halsbrann er noe herk! Men ska ikke klage sååå mye, jeg har trossalt ingen andre plager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer dere å spise mye? Jeg blir mett kjempe fort og blir kvalm og får vondt i magen når jeg spiser slik jeg pleier. Er på en måte konstant full i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere å spise mye? Jeg blir mett kjempe fort og blir kvalm og får vondt i magen når jeg spiser slik jeg pleier. Er på en måte konstant full i magen...

Akkurat det samme her også! Slitsomt, føler aldri jeg får i meg nok liksom :P Blir fort sulten igjen da, men er slitsomt å hele tiden måtte gå og småspise..

Dere som sliter med halsbrann; prøv Biola! Jeg har begynt å drikke litt før jeg legger meg, og da har jeg nesten ikke halsbrann iløpet av natten :) Den med bringebærsmak er veldig god ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme her også! Slitsomt, føler aldri jeg får i meg nok liksom :P Blir fort sulten igjen da, men er slitsomt å hele tiden måtte gå og småspise..

Dere som sliter med halsbrann; prøv Biola! Jeg har begynt å drikke litt før jeg legger meg, og da har jeg nesten ikke halsbrann iløpet av natten :) Den med bringebærsmak er veldig god ;)

Godt jeg ikke er den eneste, haha :P Jeg blir ikke så fort sulten, blir til st jeg spiser lite og heller prøver å drikke litt mye (melk, sjokomelk, juice osv)..

Takk for tips om biola, da skal jeg prøve det og se om det hjelper! Syns biola er veldig godt, så det hadde passet fint om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fortsatt at det er helt uvirkelig at jeg skal ha en baby. Har liksom ikke helt gått opp for meg at snart kommer det faktisk et lite barn som er vårt eget. Så på stellevesken og lurte på om jeg burde begynne pakke det baby trenger på sykehuset, men det virker så lenge til å som om det egentlig ikke er på ekte.

Greier ikke å helt forstå at alt er på ekte. Holder på å ordne på barnerommet, vasker klærne og kjenner henne sparke, likevel syns jeg det virker veldig rart å tenke at det kommer en baby som skal sove i senga og bruke de klærne.

Noen andre som har vanskeligheter med å forstå at alt dette er på ekte? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det fortsatt ikke og jeg ligger på sykehuset og venter på fødsel (!). Vannet gikk i dag tidlig og bebis ligger i seteleie, så da må jeg bli her til bebis kommer. Tok det helt med ro med baggen fordi jeg fortsatt hadde 4 uker igjen. Så her har mannen forsøkt å pakke etter beste evne ;-)

Har ikke et ordentlig hentesett engang :-(

Meeeen, før helga er jeg mamma ♡♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns fortsatt at det er helt uvirkelig at jeg skal ha en baby. Har liksom ikke helt gått opp for meg at snart kommer det faktisk et lite barn som er vårt eget. Så på stellevesken og lurte på om jeg burde begynne pakke det baby trenger på sykehuset, men det virker så lenge til å som om det egentlig ikke er på ekte.

Greier ikke å helt forstå at alt er på ekte. Holder på å ordne på barnerommet, vasker klærne og kjenner henne sparke, likevel syns jeg det virker veldig rart å tenke at det kommer en baby som skal sove i senga og bruke de klærne.

Noen andre som har vanskeligheter med å forstå at alt dette er på ekte? :P

Det er akkurat slik jeg har det. jeg forstår det ikke, og det er 2 uker igjen til termin. Jeg prøver å overbevise meg om at alt rundt oss her er virkelig, men jeg klarer ikke å se for meg at det faktisk skal være en ekte baby som er vår... SNART..

Jeg forstår det fortsatt ikke og jeg ligger på sykehuset og venter på fødsel (!). Vannet gikk i dag tidlig og bebis ligger i seteleie, så da må jeg bli her til bebis kommer. Tok det helt med ro med baggen fordi jeg fortsatt hadde 4 uker igjen. Så her har mannen forsøkt å pakke etter beste evne ;-)

Har ikke et ordentlig hentesett engang :-(

Meeeen, før helga er jeg mamma ♡♡♡

HERREGUD, LYKKE TIL! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går klokken 1842 kom prinsessa vår til verden ♡ 2920g ♡

forteller mer senere! Hun er verdens vakreste ♡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...