My_Lady Skrevet 29. september 2014 #881 Del Skrevet 29. september 2014 Noen andre som har et stort behov for å blotte magen? Går nesten konstant med toppen/genseren dratt opp over magen når jeg er hjemme. Elsker å bare ligge å se og stryke på magen min. Syns det er så fasinerende når hun beveger seg eller legger seg og presser på ene siden av magen så den blir helt skeiv. Å være gravid er virkelig det mest fantastiske jeg noen gang har opplevd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 29. september 2014 #882 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Gratulerer så mye med en liiiten jente Endret 29. september 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 30. september 2014 #883 Del Skrevet 30. september 2014 Noen andre som har et stort behov for å blotte magen? Går nesten konstant med toppen/genseren dratt opp over magen når jeg er hjemme. Elsker å bare ligge å se og stryke på magen min. Syns det er så fasinerende når hun beveger seg eller legger seg og presser på ene siden av magen så den blir helt skeiv. Å være gravid er virkelig det mest fantastiske jeg noen gang har opplevd. Jeg satt med toppen brettet opp og strøk på magen og så på sci-fi bevegelsene inni der. Aktiv liten bebis inni der. Til tross for alle "plagene" jeg har, så ville jeg ikke byttet dette mot alt i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 30. september 2014 #884 Del Skrevet 30. september 2014 Hei! Jeg er hjemom en tur fra sykehuset for å hente litt saker og ting og sette på en vaske med prematurklær. Begynte plutselig å blø hjemme rett etter jeg var kommet hjem fra jobb på onsdag, og torsdag morgen fødte jeg en liten fantastisk jente (skal selvsagt fylle i litt mer her når jeg får tid...). Hun ble født 33+3, men er veldig sterk og klarer seg fint. Pappan er der med henne nå og så skal jeg straks hente storebror og ta han med på besøk. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 30. september 2014 #885 Del Skrevet 30. september 2014 Tusen takk! Det går fremover og regner med at vi er hjemme om en uke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. oktober 2014 #886 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har noen av dere en nummen følelse på magen? Det føles som om magen sover rett under BHen. Er dette vanlig? har googlet litt, ser at det er vanlig når magen strekker seg. Noen snakker om at det handler om at nerver ligger i klem. Har dere opplevet noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 1. oktober 2014 #887 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hmm, nei har ikke opplevd det enda hvertfall. Men magen min går ikke så "høyt" opp Tok en dag hjemme fra jobb i dag, og kom meg forresten til legen. Har lenge slitt med å sove godt. Det har gitt mye hodepine i det siste, og så er det akkurat som ene øyet vibrerer. I tillegg er det travelt og stressende på jobb, noe som ikke gjør situasjonen bedre.. Legen anbefalte og skrev ut 100 % sykemelding ut neste uke, så får vi se hvor mye jobb det blir etter det. Kjipt, men håper det hjelper og at kreftene kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. oktober 2014 #888 Del Skrevet 1. oktober 2014 Magen min er heller ikke så langt opp. Derfor jeg syns det er litt rart.. eller merkelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 3. oktober 2014 #889 Del Skrevet 3. oktober 2014 I dag har vi hentet vognen :) jippiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 3. oktober 2014 #890 Del Skrevet 3. oktober 2014 Vi har også hentet vogna nå, fikk dog feil understell - noe vi ikke oppdaget før vi kom hjem 😛 Men vogna var så god å trille at vi kommer nok til å beholde vogna som vi fikk den ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. oktober 2014 #891 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vi skal hente vogn i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 4. oktober 2014 #892 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ååh. Fire uker til vi får vogn!! Håper vi rekker å få den 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 4. oktober 2014 #893 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skjønner at vi var heldig med vogna vår. Den var jo klar på 7 dager :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 7. oktober 2014 #894 Del Skrevet 7. oktober 2014 Heldige dere som har fått vogna i hus, vi får ikke hentet vogna før uke 44/45. Det er jo egentlig tidlig nok, og vi har ikke akkurat så mye lagringsplass heller. Kommer nok til å gå noen prøverunder rundt nabolaget med vogna go hunden for å la han bli vandt til å gå med vogna. Så får bare naboene/mannen syns jeg er litt koko. hehe må le litt av meg selv, i dag klarte jeg å treffe magen når jeg skulle lukke bildøren, vet ikke helt hvordan det er mulig, magen er da ikke SÅ stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 7. oktober 2014 #895 Del Skrevet 7. oktober 2014 Føler jeg skal føde når som helst. Magen er gedigen. Mye nedpress og! Herregud, 9 uker igjen med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. oktober 2014 #896 Del Skrevet 7. oktober 2014 29 dager igjen til termin Ikkenoe nedpress eller noe plager her helidgvis. Synes dagene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 7. oktober 2014 #897 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kjenner til klønedunking av magen, gjør jeg stadig vekk. I kjøleskapet, bildøra..stakkars bebis. Er ikke hardt da selvfølgelig Var hos jordmor i dag, fikk en "fødselsforberedende samtale", etter ønske. Jeg hadde så mange dumme spørsmål. Fint å kunne stille de til en person som har svar på det meste. Fint for småparanoide førstegangsmødre Bebis ligger fortsatt med hodet ned og spreller fornøyd inni her. Merker at det er noe nedpress, har fått litt isjassmerter nedover ene benet, så bebis ligger nok på en eller annen nerve. Gleder meg nå. 5-7 uker igjen til jeg er mamma nå... æææh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 8. oktober 2014 #898 Del Skrevet 8. oktober 2014 Var hos jordmor i dag, fikk en "fødselsforberedende samtale", etter ønske. Jeg hadde så mange dumme spørsmål. Fint å kunne stille de til en person som har svar på det meste. Fint for småparanoide førstegangsmødre Jeg måtte spørre jordmoren i det pressriene startet; "kommer jeg til å bæsje på meg", litt sånn halvhysterisk i stemmen, og så spurte jeg hele tiden mens det pågikk; "kan jeg presse nå". Jeg var så lite forberedt på fødsel!! Leste en veldig fin bok forrige gang, men det er jo 2,5 år siden og hadde glemt mesteparten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 8. oktober 2014 #899 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg var på fødselsforberedende kurs for noen uker siden hos jordmor sammen med 3 andre par som også venter barn 😃 Ganske greit egentlig, fikk mange tips fra en av de gravide som hadde et barn fra før 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. oktober 2014 #900 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er det flere enn meg som må fly å tisse absolutt hele tida? Har en rampebebis som tydeligvis trykker på blæra hele tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå