studenten Skrevet 7. september 2014 #821 Del Skrevet 7. september 2014 Vi kjøpte også ny madrass til senga pga anbefalinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. september 2014 #822 Del Skrevet 7. september 2014 Har dere noen forslag til middager som kan lages og fryses? Tenker at jeg kaaanskje skal lage litt forskjellig middag når det nærmer seg termin, og fryse det, så jeg har litt lett tilgjengelig mat når vi kommer hjem i barselkaoset!! kommer bare på: grønnsakssuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 7. september 2014 #823 Del Skrevet 7. september 2014 pizzahorn =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 7. september 2014 #824 Del Skrevet 7. september 2014 Kjøttdeig og spagetti. Kjøttkaker i brunsaus (bør koke poteter og grønsaker ferskt). Tomatsuppe. torskegryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 7. september 2014 #825 Del Skrevet 7. september 2014 Har tenkt på dette selv faktisk håper jeg er i god form de siste ukene så jeg får gjort det. Lasagne Pizzasnurrer Fylte horn Fiskegrateng Pølsegrateng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. september 2014 #826 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Da blir det pizzahorn, pølsegrateng, grønnsakssuppe, kyllinggryte! må vel bake litt kanelsnurrer og krydderkake også! (..ender vel opp med å ikke bli noe!) Endret 7. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. september 2014 #827 Del Skrevet 8. september 2014 Vi pusser opp huset vi overtok i sommer. Nå skal vi sparkle og male hele stuen og gangen. Bør jeg reise vekk i den uken dette gjøres eller kan jeg være i et hus fult av sparklestøv og puss og malingskjemikalier? Har dere erfaringer eller vet dere noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 13. september 2014 #828 Del Skrevet 13. september 2014 Ha en fin helg dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. september 2014 #829 Del Skrevet 17. september 2014 Nå har det vært stille her inne lenge. Hvordan har dere det? Alt bra med spirene i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 17. september 2014 #830 Del Skrevet 17. september 2014 Bare bra her, både lillesøster i magen og jeg har det veldig bra. Kjenner litt halsbrann innimellom, men ligger med tre puter under hodet om natta, så er ikke noe stort problem. Jobber 60%, skal ned til 50% nå og regner med å holde ut til slutten, om jeg ikke føder før den tid. Vært til en ekstra UL denne uka pga første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og hastesnitt i uke 35, men det ser veldig bra ut denne gangen. Lillesøster er estimert til sånn ca 1900 nå i uke 32. Mye ubehagelige bevegelser fra innsiden, men veldig gøy å se fra utsiden! Ellers lar jeg det bli med middager i fryseren, men tenkte jeg skulle bake noen flere av disse cookiesene som var veldig gode og superenkle å lage. Har noen i fryseren, men det minker stadig.. http://bake-tips.blogspot.no/2012/05/bakerns-beste-cookies.html Ellers må jeg få funnet frem og vasket litt tøy snart. Har ryddet plass i skapet og har flere fridager neste uke heldigvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. september 2014 #831 Del Skrevet 17. september 2014 Ååååh....farlig oppskrift. Jeg har akkurat bakt en glutenfri eplekake, men den ble altfor søt. Fant bare en oppskrift på nett. Trodde ikke jeg skulle si at noe var for søtt i disse crawingstider Snart i uke 32 selv, 31+5 i dag Er faktisk 80 % sykemeldt. Er facinert over hvor lite stress denne kroppen tåler under svangerskap. Jeg må bare prøve å svelge flink pike syndromet og tanker om at jeg er svak. Så får jeg heller ha det til gode . Blir masse tid til jobbing, trening og farting resten av livet Ellers er det superfacinerende å merke livet, både på innsiden og utsiden. Ordentlig sci-fi og se magen bevege seg på utsiden, har tydeligvis en meget aktiv frøken på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 17. september 2014 #832 Del Skrevet 17. september 2014 Er faktisk 80 % sykemeldt. Er facinert over hvor lite stress denne kroppen tåler under svangerskap. Jeg må bare prøve å svelge flink pike syndromet og tanker om at jeg er svak. Så får jeg heller ha det til gode . Blir masse tid til jobbing, trening og farting resten av livet Jeg er i mye bedre form dette svangerskapet enn forrige og har mye mer energi, til tross for at jeg har en toåring i hus nå og jobbet mindre sist. Så man må nesten bare lytte til kroppen og akseptere at det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. september 2014 #833 Del Skrevet 17. september 2014 NAM, Mohair, de så gode ut. Men da må jeg bare dele denne linken, på skikkelig mjuke gode klissete mørke cookies, Herregud SÅ gode de er!!!!!!!! Må ha i fryseren sammen med kanelsnurrer Merker mye mindre liv om dagen, det begynner nok å bli trangt. Formen min er derimot veldig bra, ryggen har over natta blitt mer eller mindre smertefri - hallelujahhhhh!!!! Feiret med å sy et pledd til lillemann i går. Mykt og godt Nå sitter jeg på skolen for å bli ferdig med noen obligatoriske oppgaver før det er "for seint" Bare 49 dager igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. september 2014 #834 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg nærmer meg sterkt tredje trimester, er 27+3 i dag! Henger jo litt etter dere, men er i alle fall foreløpig i super form. Eneste jeg merker er at jeg er mye trøttere på kvelden enn hva jeg er vant til. Hvor langt ut i svangerskapet var dere da dere ble prosentvis sykemeldte? Jeg håper jo at formen skal forbli god, slik at jeg kan jobbe 100% så lenge som nulig, har ikke lyst til å gi slipp på elevene mine helt ennå:-) Ellers kjenner jeg masse liv i magen jeg også, men kan sjelden se noe utenpå. Det er kanskje litt tidlig ennå? Og forresten, slutt å friste med alle de søte oppskriftene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 17. september 2014 #835 Del Skrevet 17. september 2014 Hei! Jeg henger også litt etter dere andre, er 27+4 i dag Formen er bra, er kun litt ekstra tøtt. Håper jeg skal klare å jobbe 100% helt til permisjonen starter. Det meste av babyutstyret er også kommet i hus nå, mangler kun vognen. Og den skal bestilles i løpet av uken, har endelig klart å bestemme meg for farge jippiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. september 2014 #836 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg nærmer meg sterkt tredje trimester, er 27+3 i dag! Henger jo litt etter dere, men er i alle fall foreløpig i super form. Eneste jeg merker er at jeg er mye trøttere på kvelden enn hva jeg er vant til. Hvor langt ut i svangerskapet var dere da dere ble prosentvis sykemeldte? Jeg håper jo at formen skal forbli god, slik at jeg kan jobbe 100% så lenge som nulig, har ikke lyst til å gi slipp på elevene mine helt ennå:-) Ellers kjenner jeg masse liv i magen jeg også, men kan sjelden se noe utenpå. Det er kanskje litt tidlig ennå? Og forresten, slutt å friste med alle de søte oppskriftene! Begynte å se liv uten på sånn på ordentlig etter uke 30 ♡ gled deg. Det er superfacinerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 18. september 2014 #837 Del Skrevet 18. september 2014 Alt bra med lille i magen Hun er veldig aktiv, særlig om kvelden så de siste dagene har vi hatt en liten kosestund i sengen før vi sovner hvor mannen får kjenne på magen. Det er så koselig Mannen har endelig fått begynt på opppussingen av barnerommet, og håper vi får det ferdig i løpet av neste uke. Utstyrsmessig så har jeg lenge trodd at jeg nesten var ferdig, men listen blir bare lengre og lengre Har bestilt hotellopphold i Bergen for å feire 3års bryllupsdagen vår i oktober , og da blir det en tur innom IKEA. Satser på at formen holder seg fin og ryggen tåler 6-7 timer i bil. Jobber fortsatt 100%, sliter endel med søvnen så vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Noen dager går helt greit og andre er helt forferdelige. Så frister veldig med 25% sykmelding så jeg kan jobbe kortere dager, men når det går så opp og ned syns jeg det er vanskelig å be om det. Skulle ønske det fantes aktiv sykmelding, så kunne jeg jobbe fullt de dagene hvor formen er fin og mindre de dårlige dagene. Må vel få sendt inn søknad om permisjon til NAV også snart. Var hos lege forrige uke, men glemte å be om bekreftelse av termin. Kan jordmor skrive ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 18. september 2014 #838 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg henger jo enda mer etter, er i uke 25+6, og er egentlig i veldig god form - men har jeg vært ekstra aktiv en dag kjenner jeg det i ryggen dagen etterpå. Jeg ser liv utenpå, magen som hopper hit og dit, så tror det er ganske individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. september 2014 #839 Del Skrevet 18. september 2014 My_Lady: Ja, jordmor kan skrive ut det Hun gjorde det til meg. Jeg valgte å sette meg selv som 50 % student. altså.. jeg dropper to fag, men jeg er student og ikke i permisjon. Og det går ikke utover stipendet at jeg ikke står i eksamen, heldigvis så da kan jeg jo like greit prøve. Uansett leverer jeg to obliger nå før jeg føder, og da slipper jeg å gjøre de på nytt igjen neste år, så har "tatt inn" litt der da. Forhåpentligvis klarer jeg en eksamen i januar også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 18. september 2014 #840 Del Skrevet 18. september 2014 Hei! 27+0 her i dag.. Føler ikke at formen er på topp, div bekken skavanker, hodepine og generelt sliten.. Jobber "bare" 40%.. Har bestilt ny vogn og babynest i dag har kjøpt en del ull også.. Str 56 pg 62.. Har poser til bilstol og bag.. Vi begynner å bli klare mht utstyr nå, men det er enda lenge igjen synes det er godt å være i mål med div handling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå