Gå til innhold

Rioality


Rio

Anbefalte innlegg

Takk for tips Saeria, og jeg tar gjerne i mot flere Imari :D Er bare det at jeg har jo så klart ingen vgs bøker igjen. Er to år siden jeg solgte dem. Jeg er glad i nudler, men blir jo ikke så mett på slikt ;) Om jeg spiser fjordland blir det 40kr i mat ca ;) Og sib har kafé, da blir det ca 40 der også. Mat er ikke noe prob egentlig. Det er alt det moro som blir problemet å få til ;) Får henge på kvarteret når det er billig øl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kjøper betasuppe eller grønnsakssuppe og tilsetter en pose grønnsaker (frosne) og evt. litt pølse, så har du middag i noen dager. Enda billigere enn Fjordland. :D

Selv drikker jeg ikke øl, eller går noe særlig ut, så da er liksom ikke det mitt felt hvor tipsene sitter løsest. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så har jeg blitt syk da. Iallefall i mild form. Hjelper med paracet. Må være dette skiftende været med varmen og alt. Lite kjekt å være på forelesning med tett hode og vond hals. Sympati takk :( Så nå skal jeg legge meg i senga og lese pensum og se på tv. Skal bli så koselig så. Grønnsaksuppe frister lite, selv om det spiste jeg mye av tidligere i sommer mht slankekuren min :P Har lyst å feste igjen, trengte ikke mat da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei og forbanna. Jeg er frisk, bortsett fra i halsen. Har vært hes siden onsdag nå. Var på forelsning og fikk hosteanfall med påfølgende tårer og snørr, jeg måtte bare gå. Vurderer og bare holde meg unna denne uken, jeg tåler og gå glipp av 3 forelesninger. Det er ikke godt for noen at jeg sitter og hoster som en gal. Problemet er at det klør noe j.. og det går ikke an å holde igjen. Har fått meg hostesaft, men det ble jo tross alt verre etter jeg fikk i meg litt. Så nå hoster jeg så ryggmargen vrenger seg. Jeg vil bli frisk til onsdag, da har jeg bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det er vondt å hoste så kraftig som du gjør. har alltid en periode på 4-6 uker om høsten hvor jeg har slik hoste som som oftest utvikler seg til kikhoste :-?

Har du bursdag i morgen du? håper du blir bedre til da.

God bedring! :trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille piker! Jeg er jo veldig frisk, bortsett fra i halsen ;) Må drive og rope når jeg prater til folk. Det er skikkelig pes! Vart ei uke nå, 4-6 uker Mylian?? Varer min så lenge blir jeg skikkelig arg! Nå skal jeg ha pølser og potetsalat i brød, med kanskje litt løk oppå :D Så har jeg 21 ting liggende i oppvaskkummen :evil: Når jeg blir stor skal jeg ha den største, fineste og beste oppvaskmaskinen som fins :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen supre dager, og verdens beste og lengste bursdagsfeiring. Darlingen har vært her, og vi har vært ute og spist og kost oss hver dag siden onsdag. Jeg har fått en lekker klokke og masse kjærtegn og fine ord :P Har hatt en lang samtale om fremtiden, gosh så spennende. Vi har lyst til å flytte sammen om 2 år ca. Da har begge fått prøvd å bo hjemmefra litt. Kan ikke flytte rett hjemmefra og sammen, det blir gærnt :P Noe jeg ikke har sagt til han er at jeg helst har lyst å være gift før vi flytter sammen. Grunnen til det er bare at jeg syns det er mest stas, og hvorfor ikke gjøre det når vi vil være sammen for alltid likevel. Jeg har blitt så innmari lei av at 'alle' bor sammen, og gifter seg etter 10 år - eller ikke gjør det i det hele tatt. Det er bare en følelse jeg har, og samboerskap er så halvveis i mitt hode. Men fremtiden ser lys og innmari spennende ut uansett hva ;) Nå dro han akkurat med flybussen :( Så nå sitter jeg her alene igjen og har en drøss pensum sider å lese i dag *sukk*. Bør vaske klær også, men det er jo så kjedelig saant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Han vil gifte seg med meg. Da jeg nevnte det ble han litt skremt og diverse sånt. Han syns vi er unge og at det er et stort skritt. Forsåvidt sant nok. Men om noen år er ikke vi så unge lenger. Vi prata først om å bo sammen, han mente vi trengte 'erfaringen'. Jeg lurte på hva denne erfaringen var for noe, trenger vi erfaring i å være sammen? Etter at jeg ufarliggjorde på en måte det å gifte seg var han helt enig. Har man bestemt seg for noe hvorfor ikke gå for full pakke. Man kan gjøre akkurat det samme når man er gift som når man er samboer, bare at det blir et lovfestet forhold. Bare fordi vi prata om det føles det ut som vi har kommet nærmere, og jeg er så ubeskrivelig lykkelig. Følelsen jeg har er noe jeg unner alle. Så kanskje om 2 år er jeg en gift pike, satser på det ;)

Har begynt å trene nå. Begynte i går, på spinning. Det var herlig da. Skulle igrunn i dag også, men nå er jeg så trøtt og sliten etter en 'lang' skoledag ;) Har en drøss med sider og lese som vanlig. Får spinne litt i morgen i stedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere har kommet så langt at dere snakker om sånne ting! Det er en god følelse når den du er forelsket i, sier at den vil gifte seg med deg og være sammen med deg resten av livet!!

Hvor gamle er dere, hvis jeg kan spørre om det??

Vi snakket også tidlig (ikke at jeg vet at dette er "tidlig" i deres forhold, da..) om å gifte oss, så jeg har visst lenge at dette er mannen jeg vil gifte meg med og at han føler det samme for meg. Men nå er jeg 25,5 og vi har vært sammen i snart sju år, så nå begynner jeg å bli utålmodig på et frieri snart... :wink:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21, han 20. Vel, det blir uansett ikke aktuelt med noe giftemål før om 2 år da. Og da er han 22 og jeg 23, og da går det an. Vi har vært sammen i snart 2 år, på nyttårsaften, og har vært gode venner i 5 år. Så det å gifte seg blir hverken en hast eller impuls handling. Vi føler det er riktig, og gleder oss masse til fremtiden. Vi bor over 50 mil fra hverandre og jeg er syk av forelskelse. Får se han igjen om 3,5 uker, men tiden går så sent :(

Føler med deg Imari, hehe, kanskje du må ta saken i egne hender? Det begynner da VIRKELIG å dra ut det der ;):tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN ÅI!! Hva har vi her?? En dagbok? Er det min dagbok kanskje? Hmm.. lenge siden jeg har vært her. Jeg er sulten! Skal lage burgere ala meg snart. De er veldig gode :P Eller så har jeg det meget bra, burde ikke være lov å ha det så bra! Eneste skåret i gleden er at jeg har lite penger, men det har jeg egentlig innfunnet meg med. Men jeg trenger nemlig noen sko, og jeg vil ha ugg etterligninger, fordi de er billige. De på skoringen så ganske ok ut, men jeg har ikke sett de irl enda. Dessuten sier min kjære mor at jeg skal få sko når jeg skal hjem senere. Kan tro de savner meg. De er snille og betaler alle regningene mine. Det er ca 1000 kr i måneden det. Så jeg er ganske heldig sånn sett. Hadde ikke de gjort det hadde jeg måtta jobba mye, og det har jeg rett og slett ikke tid til, det er mye å lese, forelesninger, mye kjekt på tv, og stram treningsplan :P Har knapt tid til alt sånn det er nå. Og jeg må redusere festinga en del. Går jeg ut ei helg ryker jo hele budsjettet :P Men neste helg har jeg råd, og så får jeg studielån uka etter, så det blir bra. Nå må jeg spise, ellers ramler jeg sammen :P Jeg :P'er mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Trenger å skrive litt her jeg ;) Dagene går så fort, hvor ble uka av liksom? Det er litt herlig på en måte, for jeg har så mye å glede meg til. Men klarer ikke helt greia med å leve i nuet nettopp av den grunn, og da lever jeg jo ikke helt sånn jeg bør gjøre, eller? ;) Høsten nærmer seg, i dag er det en herlig kveld! Kaldt og stjerneklart, akkurat sånn vi liker det! Savner gutten min ekstra mye nå, blir så melankolsk i sånt vær jeg. Man får sånt behov for kroppskontakt etterhvert. Jeg tør ikke tenke på hvordan det må være å være singel i flere år på rad, må være rart. ..Er litt hardt når jeg har fått så mange søte venner, får jo liksom lyst å hoppe på noen. Men det gjør man ikke. Jeg, den perfekte lille piken med det perfekte lille forholdet, som skal ende i bryllup og barn. Det er det jeg vil. Jeg kan få hvem jeg vil, ikke for å høres klysete ut, og jeg har valgt hvem jeg vil ha. Jeg er en ordentlig jente. Likevel er jeg svak også, det tror jeg alle er i blant. Jeg tenker på hva jeg kunne gjort, jeg har lyst til mye jeg ikke burde ha lyst til. Jeg har alltid vært flørtete, blir veldig fort betatt, og liker å tiltrekke meg gutter. Jeg gjør jo det, det er bare å innrømme, gjør ikke alle jenter? Og spesielt kjekt er det å prate med en person, og fantasere om han når han sitter 3 seter ved siden av meg på forelesningen, spennende. Vi er veldig gode venner, og jeg liker å være i nærheten av han og energien hans. Koselig. Tror han liker meg også. Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ups.. En måned siden jeg har skrevet her jo. Tiden flyr! Det er sikkert og visst. Snart jul er det også. Jeg har vel en del ting "å skrive hjem om", men også en del ting jeg ikke burde skrive hjem om liksom. Livet er deilig og hardt samtidig. Man går rundt og tror at ting aldri vil forandre seg, men de gjør jo det. Tanker, følelser og holdninger forandrer seg hele tiden. Selv om man ikke har lyst til det. Når man flytter ut og bor alene føler man seg mer uavhengig, men på den andre siden er man avhengig av noe av det gamle uansett. Jeg trives med den nye tilværelsen enda, og savner den gamle sjelden. Jeg føler at jeg holder til i en enorm rollercoaster som aldri stopper. Er forelska i livet og i noen. Og nå må jeg vaske!

Hilsen forvirra snodig jente 21 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her var det mye aktivitet ja, heh. Jeg har eksamen om 6 og 8 dager og sliter. Greier ikke å lese selv om jeg vet jeg har mye igjen, føler meg for stressa til å lese. Og på den andre siden føler jeg meg helt rolig, rare greier. Det snør og det er snart jul, det er ganske koselig i grunn. Blir kjekt å komme hjem og bli skjemt bort litt. Men det blir kjekt å begynne på skolen igjen også, og da skal jeg legge opp en strategi for lesingen. Dette semesteret har gått rasende fort, og det er altfor kort tid med 3mnd på 3 krevende fag. Urettferdig er det. Hadde jeg bare hatt en mnd til hadde det gått bedre. Uansett så skjer mye på 3mnd, det meste har blitt snudd på hodet og det er rart. Jeg er ikke sikker på noe som helst lenger, bortsett fra at jeg aldri kommer til å få en A på psykologi eksamen, så den må nok tas opp igjen en gang. Jeg er så lykkelig på mange måter, føler meg i live, og det er deilig. Nothing can put me down! Bortsett fra eksamenspresset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...