Gå til innhold

Rioality


Rio

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp en våt opplevelse. Våkna kl 11 og jeg var klissvåt overalt, det er første gang det har skjedd. Det var en fin våt drøm. Det jeg husker før jeg våkna var at jeg gikk på u-skolen igjen, og hadde det så himla kjekt. Selvfølgelig var drømmeprinsen fra b-skolen, u-skolen og vgs inne i bildet. Jeg var så forelska, og han sendte meg de herligste blikkene. Han var 'uheldig' og det endte opp med at han sølte lim på meg i gangen på skolen. Litt havnet i området rundt glidelåsen på buksa, litt på magen og litt på puppene. Og dette tørket han av med et papir. Er det rart jeg var svett når jeg våkna!?

Drømmer er artige. Noen ganger når jeg drømmer veldig spesifikke ting jeg husker, så går jeg inn på www.droemmetydning.com. Mye jeg har slått opp har faktisk stemt med virkeligheten.

Jeg sitter og nyter stillheten. Denne uken har jeg et barn som ikke er som alle andre barn her. I dag er skolefritids, så jeg får slappe av litt. På fredag er jeg ferdig, det skal bli deilig. Jeg får bra betalt, og ungen er søt også, så det går jo igrunn greit.

Jeg gleder meg så innmari til å reise til syden. Det er under tre uker til! Det var så bra i fjor, og nå skal vi være der en uke lenger! Det eneste jeg gruer meg til er å ta fly. Jeg har aldri vært glad i å fly, føler meg så utrygg der oppe i lufta. Har surfet litt rundt på fly informasjon, for å lære mer om hvordan ting fungerer, slik jeg kanskje kan tenke mer rasjonelt. Men jeg vet egentlig at når flyet aksellerer kommer det til å skje som alltid, jeg blir kvalm, musklene spenner seg, jeg lukker øynene, holder for ørene og jeg tror jeg skal dø. Skal ikke være lett :ler:

Jeg har veldig lyst på suppen min akkurat nå. Så jeg tror jeg går og lager. Ciao kjære dagbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer er interessant syns jeg. kanskje fordi jeg drømmer så mye rart.. alt fra at kaninene mine føder hester og at jeg ender opp med eksen som viser seg å være terrorist :roll:

Er sikker på at du kommer til å få det kjempefint i syden. jeg må si jeg savner å reise! selv om jeg også er litt nervøs for selve fly-turen. jeg har aldri skjønt hvordan det store, tunge flyet kan holde seg oppe i luften og er alltid livredd for at det falle ned :-?

Ha en fin tirsdag og kos deg med grønnsakssuppe!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hyggelig at det er ikke bare meg som er 'dum' og er redd for å fly.

Nå sitter jeg og er litt mindre irritert. Det er varmt og fint vær. Skulle egentlig vært ute og grilla pølser og spist mye potetsalat til. Men neida, jeg må være barnevakt. Jeg blir avløst senere, men når det vet jeg ikke. Hadde jo så lyst på de pølsene :-? Har godsakene i kjøleskapet så jeg får ta det igjen da kanskje. Ikke blir det noe bål i dag heller, det blir utsatt til helga. Bryr meg egentlig ikke da, men likevel så er det kos med stort bål når det er fint vær :)

Føler for en søt porson med sjokoladeis, sprutekrem og sjokoladetopping jeg nå :sikle: Litt kjedespising! Får vel dusje også, så jeg blir ferdig med det og få kommet meg fort ut etterpå.

Hvordan i h knytter man en ballong????!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, ikke legg inn dobbelpost om at kjedespising er digg og at det hjelper, for du lyver! :evil: :tunge1:

Jeg er så salig og fredelig her jeg sitter 8) Det har vært en magisk dag. Jeg har hatt verdens nydeligste vær, og jeg har lært og sette pris på naturen på mine gamle dager. Har blitt glad i å ta bilder i det siste, og jeg syns nesten alt er verdt å ta bilde av for alt er så fint :klø:

Jeg satt og stirra på en snegl og syns så synd på den. Det er jo så vidt de kommer seg noen steder jo. Har ikke sjangs å springe sin vei når de vil lissom.

Var på biltur og traff på to småjenter som var utkledd som bruder. Jeg skulle ta bilde av dem da, men gjett om batteriet var flatt da! Det var dumt gitt :tunge1:

Jeg er en person som dessverre ikke engasjerer meg så mye i ting som jeg skulle ønske. Men i dag fant jeg da noe. En pusekatt som var veldig kosete (gjorde de samme tingene som min gamle pus), forvirra og ikke fikk komme inn å få seg mat fikk meg til å innse at jeg har et brennende hat mot dyreplageri. Jeg har på en måte visst det før, men jeg følte det veldig sterkt i dag. Det verste jeg vet er folk som ikke er glad i dyra sine og ikke tar vare på dem. Vet om noen som tar med seg hunden sin over gata, står der i 5min og tar den med inn igjen. That's it. Jeg har sett den, nydelig vov. Får tårer i øynene av å tenke på det nå :(

Dette ble for trist.. Supersenga venter på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir sånn: :evil: :kjempesinna::frustrert::sinna: av dyreplageri. det er noe av det verste som finnes.. :-?

Sov god du rio, nå skal jeg og tusle til sengs. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedespising hjelper akkurat der og da..

Men så føles det så mye verre etterpå :-?

Dyreplaging er så forjævlig, for ordentlig vondt inni meg når jeg leser om sånt :-(

Sov godt da :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn, og tusen takk for hilsen! :D

Har lest litt i boka di, og det siste innlegget syntes jeg var veldig trist. Fatter ikke at folk er slemme mot dyr. :( Har selv kattepus, og det er da klart jeg og samboern sørger for at han har det bra. Men, men. Verden er ikke alltid rettferdig.

Du får ha en fin dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: I dag er jeg generelt lykkelig. Det er en deilig følelse. Gleder meg til å treffe typen senere, vi skal kose oss årntli ;) Dessuten er jeg vel litt glad for at denne travle uken er over, barnet skal reise hjem i morgen, og jeg kan slappe av igjen. Eksamenen som jeg hadde i slutten av mai på BI fikk jeg B på. Ble utrolig sjokka og glad over det resultatet :) Fikk bekrefta at jeg kan utrette store ting jeg også ;) Så nå er jeg klar for flere B'er, og gjerne A'er på uni snart! Hybel i Bergen er stort sett i boks, og jeg gleder meg masse til å flytte.

Kjenner det kiler litt i magen når jeg tenker på at det er 15 dager til jeg sitter på flyet til Kreta. Dagene går så fort jo :) Men først må jeg være flink å trene frem til da, for å få en bedre bikinikropp ;)

I dag hadde jeg et merkelig innfall, kjedet meg en smule og var så lei av håret mitt. Så jeg tok rett og slett saksa, stilte meg foran speilet, samlet luggen og klippet i vei ;) Så nå har jeg en lugg som går til nesen, legger den på skrå, og har den litt ned i ansiktet. Ble ganske fornøyd, men jeg ser ikke bort i fra at den er temmelig skeivt klipt :ler:

Noen som er innom her som vet om noe bra gelegreier som samler luggen til siden, så den ikke skiller seg? Har voks og gele, holdt bra i begynnelsen, men hele greia har splitta seg opp nå. Ett hårstrå her og 5 der.

Jeg drømte at jeg var gravid i natt, for første gang. Det var merkelig og litt deilig samtidig. Jeg hadde stor mage, men den var skeiv og stygg. Og jeg husker jeg spurte typen hva vi skulle gjøre med ungen. Gi den fra oss? Var liksom for sent å ta abort. Snålt :P

Og det er andre gangen jeg drømmer om min tidligere store kjærlighet, han fra skolen - har vel skrevet om han tidligere. Jeg var veldig forelska igjen, vi var sammen, og han strøk meg over hånda. Følelsen var så herlig at den satt i når jeg våkna. Men det er jo ikke han jeg er forelska i på årntli da, så hvorfor drømmer jeg at jeg er det? Har litt dårlig samvittighet pga det. Har lest om det, slike forbudte følelser som vi ønsker vi ikke har, og ikke nevner for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin hilsen i dagboka mi. hadde det ikke så greit i går, så da var det koselig at noen tok seg tid til å skrive litt som jeg kunne lese når jeg våknet i dag.

Så fint å lese at du har det fint! heldig du, som skal ut og reise :wink: og du er også heldig som klarer å få et vellykket resultat etter å ha klippet deg selv, jeg kommer alltid uheldig ut da jeg.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at dere stakk innom!

I dag er det finevær igjen, men litt kald vind. Er herlig og se sola uansett :) Prøver og psyke meg opp til de kommende 2 ukene, hvor jeg bør være flink med trening+spising. Jeg vet jeg kan greie det om jeg legger meg i selene. Jeg vet at jeg ikke er så altfor tjukk, men føler meg ikke helt klar for bikini. Kanskje blir jeg det neste år ;) Tenkte på å kjøpe meg en badedrakt, i fjor var det så kjekt når jeg bada i sjøen og bikinien ramla av. Følte meg lur da ja :oops: Men føler at badedrakt er så kjerringete, så jeg får se om jeg finner en fin en. Viktig å holde utstyret på plass 8)

Hadde en meget sær opplevelse i går, det er noe av det mest ubehagelige jeg har følt på lenge. Etter en måned uten p-pillen har jeg følt meg i fin form, positiv, stabil i humøret som aldri før.

I går var det på tide å begynne på igjen med knaskinga (pga syden, sleppe kondom stress). Men før jeg fikk sagt ape så kom der en stor svart sky over hodet mitt, og det ble mørkt på innsiden. Jeg ble så fly forbanna, av absolutt ingenting. Kanskje det hjalp lite at typen var litt useriøs spydig, men hallo. Alle kjipe tanker jeg noen gang måtte ha tenkt kom på en gang, og jeg kunne ha dumpa typen på flekken, for jeg følte ingenting for han plutselig! Jeg tenkte på xtypen, for en jævel han var. Absolutt alt dukka opp, og jeg ble mer og mer irritert.

Vi hadde lagt oss, han var spesielt trøtt, og jeg lå der i mørket og hakka tenner i sinne. Hadde lyst å slå han, slå opp, gå der fra, u name it. Følte meg besatt av mørke tanker rett og slett, det var grusomt. Vi slengte noen spydigheter til hverandre, og i mangel av å ha noe å slå til dunka jeg kneet i veggen. Herlig! Jeg lå og kjempa mot disse irrasjonelle følelsene og tankene som jeg ikke ville ha, og jeg ville ikke sove, iallefall ikke sint. Men greide ikke å gi slipp på møkka.

Typen la seg inntil meg, prøvde å holde rundt meg, og sa at han var glad i meg. Og gjett hva jeg presterte å si!! "Men jeg er ikke glad i deg" Hva faen liksom!! Det må være det fæleste jeg har sagt til han. Etter ei stund skjedde det plutselig noe i hodet mitt, som om det gikk et lys opp for meg pga det fæle jeg sa. Jeg kyssa han på skuldra og ble helt soft inni meg igjen - som jeg er hele tida, jeg er jo så forelska. Begynte og kose med han mens han 'sov', det endte med klining og at jeg unnskyldte meg for at jeg i det hele tatt kunne tenke at jeg ikke var glad i han lenger - jeg ble meg sjøl igjen og det ble jammen meg sex på oss! Og ingen var sinte lenger :ler:

Jeg føler at jeg nesten må skylde på pillene jeg, for jeg følte meg slett ikke som meg sjøl i går. Typen mente jeg kunne bare slutte med dem, vi greier oss fint uten liksom. Jeg skal prøve å se noen dager fremover nå. Om jeg blir deprimert og sinna igjen skal jeg revurdere hele greia.

Jeg spurte han i dag tidlig hvordan han reagerte når jeg sa at jeg ikke var glad i han, eller noe sånt. Han sa jeg skulle være glad for at han var så trøtt, og knapt enset det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke piller går du på?

Jeg bytta fra Trionetta til Yasmin pga. null lyst, til min og mannens store fortvilelse, men da gikk alt rett til h!

Jeg har aldri vært så depressiv i mitt liv. Jeg gråt og gråt og gråt, uten og egentlig vite hvorfor. Jeg følte meg stygg og mislykka. Var bare lei meg, og når jeg ikke gråt, gikk jeg med gråten i halsen. Jeg var frustrert, sint, oppgitt, fortvila, alt på en gang.

Kan trygt si jeg kom meg fort til legen igjen. Jeg bytta til plasteret. Fikk mere lyst, og et myyye bedre humør. Jeg var meg selv igjen. :D

Kanskje et bytte hadde vært greit for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bruker trionetta, har ikke prøvd noe annet. Høres ut som det var det lureste du har gjort ja. Er irriterende at de greiene skal ødelegge livene våre så utrolig. Plasteret virker så.. emm.. usikkert.. hvordan holder det seg på kroppen? Jeg har ikke lyst å spise mer piller jeg, er kjempekvalm nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasteret funker kjempefint. Det tåler dusjing, men er alikevel lett å få av når en må bytte. Hvis du ikke vil ha plaster kan jo Nuvaring og p-stav være et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhåh! Ryggsmerter! 8) Men jeg har vært flink i dag da. Har malt mur, vaska mur og malt en benk. Var så nydelig vær i dag, kjempevarmt, og det ble bikini wall wash! Tror jeg fikk litt farge også! Men nå begynte det jammen meg og regne, så jeg måtte bære benken jeg holdt på med inni garasjen, og malte ferdig der. Nå aner jeg ikke om jeg orker å gå ut eller hva. Hadde lyst å se typen i dag liksom. Har bare lyst å legge meg på sofan jeg 8)

9 dager igjen til sol og varme og kjærleik!! Gleder meg, som jeg har skrevet før :P Alt går så fort for tiden. Har ikke tenkt så veldig mye på at litt over en uke etter at vi kommer hjem, så flytter jeg : Hybelen er endelig i boks, og alt er veldig virkelig nå! Er litt deilig den følelsen av skrekk og glede, men det kommer til å bli hardt etterhvert tror jeg. Jeg er litt misunnelig på et vennepar som skal flytte til Oslo sammen. Så koselig..

Jeg har forresten sluttet på pillene. Tror det var det lureste jeg har gjort :) Er glad igjen, og det er deilig å vite at det er sånn jeg er! Jeg har brukt pillene nesten sammenhengende i 4 år, men det er ikke før nå jeg har sett et mønster i humøret mitt. Det siste året har jeg vært merkelig deprimert og negativ, nesten litt nevrotisk. Det dukket stadig opp tanker og det balla på seg, og jeg fikk ikke ting ut av hodet. Ble jo paranoid av mindre, og det gikk jo særlig utover gutten min. Nei takke meg til, sånn orker ikke jeg å leve. Nei til piller ;)

Går og tenker på om jeg har huska og shoppe alt jeg trenger til ferien. Jeg tror jeg har alt, men jeg må nesten ha meg en badedrakt. Ellers har jeg masse bikinier, skjørt og ny dongerikjole. Jeg har lyst på fcuk parfymen før jeg reiser, de hadde ikke den i taxfree katalogen. Typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose seg på turen hvertfall. Bra at du valgte å si takk og farvel til pillene. De kan være noe ordentlig herk! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at du er så glad!

Hvordan piller var det du gikk på?

Håper du får kost deg masse i solen:) Hvor skal du?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Saeria!

P-piller fisken! Ikke noe verre enn det ;) Og jeg skal til Platanias på Kreta. Jeg har skjønt det er fint der :)

Er forresten litt bekymret ang den nye såkalte al-qaida trusselen. Om den er reell da vel og merke, vet aldri. Føler på meg at de har veldig lyst å smelle opp noen kjernefysiske godsaker snart. Og gjerne midt i ferien min. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg hater de usiviliserte idiotene. Den gjengen der irriterer vettet av meg! Og at de sitter og knuger på den såkalte religionen sin som liksom skal forsvare hva de driver med, nei fysj. De skal ikke få ødelegge demokratiene våre, for så å få spredd det glade budskapet sitt (islam) gjennom jihaden sin og ta over hele kloden. Det er nemlig det de ønsker. De gir ikke spillerom for andre, de eier nada toleranse, men krever at vi skal ha det. Tror dere en stakkars nordmenn hadde fått smelt opp en kirke i muslimland? Nånei, men skal de ha moskeer? Klart! Noe jeg er veldig skeptisk til er at sverige har innført ramadan som helligdag. Gi dem lillefingern og de tar hele hånda folkens.. :(

Verden er syk. Uansett så har jeg au i ryggen min igjen! Har fått meg ny seng i dag. Det var på tide. Den jeg hadde knirket og var altfor liten. Nå er det ommøblering og rydding på rommene mine som gjelder. Når jeg først begynner å rydde og kaste ting kan jeg holde på lenge, begynne å lese og se gjennom gamle ting jeg kommer over er artig ;) Kom over gamle skolebilder. Fyfaen jeg var så stygg før :ler:

Jeg liker og kaste ting jeg innser jeg ikke har bruk for lenger. Det var ikke sånn før. Men nå har jeg blitt en liten minimalist på mine gamle dager. Og jeg har begynt å elske å innrede, og den greia der. Det var helt fjernt for meg tidligere. Jeg ser frem til den dagen jeg kjøper min egen leilighet, helst sammen med kjæresten, og vi får laget vårt eget lille rede ;) Kooos..

Mamma er lei seg for at jeg flytter. Og da blir jeg lei meg også. Hun ville ikke høre snakk om at kanskje dette er siste tiden jeg bor hjemme. Pappa virker mer likegyldig. Jeg har nemlig ikke søsken, så det blir stusselig når jeg stikker herfra. Ingen som spiller musikk, bråker og roter, og som klager over den usunne maten de spiser. Blir så trist jeg nå :( Kanskje jeg skal bare bo hjemme for alltid, jeg liker meg her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...