Gå til innhold

Rioality


Rio

Anbefalte innlegg

Ahhhh, p-piller :wink:

Går på trinordiol jeg, de funker bra. Får en del menssmerter, men det holder jeg ut.

Enig, al- qaida er skumle greier :-?

De må være helt skutt i hodet alle sammen.

Lurer på hvordan samfunnet og verden kommer til å ende..

Nei, man må ikke tenke for mye på sånt no.

Sovet godt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blitt lite pc denne helga, og deilig er det. Grillet på lørdag, selv om det var kjempekaldt. Det er jammen godt med skikkelig grilla pølser i brød, mye potetsalat og ketchup :sikle: Så jeg tok jammen meg og grilla pølser til frokost også. Men nå er jeg litt lei da ;) I går slo sommeren til igjen, helt utrolig. Og jeg var ute hele dagen, uten solkrem :fy:. Spilte badminton til og med, og er litt stiv i arma idag! Fikk litt farge da, men ikke bra for huden. I dag blir det solarium, vi må forberede kroppen litt på sydenvarmen :)

Har enda ikke funnet ut hva jeg trenger å kjøpe med meg til turen. Vanskelig det der :oops: Jeg tror iallefall jeg skal hamstre en del blad til flyturen. Må ha noe å grave nesa i så jeg glemmer at jeg er så redd for å fly :P

Pirat/capribukse

Blad,

Solkrem/spray/olje

Aftersun

Solbriller

Badedrakt

Tannkrem

Dings til å ha tannbørste i

Batteri

Jeg får søke litt på forumet her, kanskje noen har starta en sånn syden-huskeliste før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk hva! Når jeg reiser til syden så kommer fineværet til norgen ;) Jaja, det får bare være. I morgen er dagen, og jeg må opp altfor tidlig. Kjenner jeg er litt reise-stressa. Har ikke begynt å pakke enda, men jeg har alt jeg trenger, så det går vel fint. Må også huske å brenne en drøss cd'er, musikk er essensielt! Hmm.. eneste jeg mangler er vel noen blad å lese i. Jeg har en del bøker jeg skal ta med meg, men av erfaring funker det dårlig å lese bøker på flyet. Jeg engster meg for mye til å konsentrere meg ;)

Apropos bøker.. mao.no er genialt! For de som liker bøker da. Alle som registrerer seg får en gratis bok. Jeg registrerte like så godt hele familien ;) Nå sitter jeg her med en diger engelsk ordbok og en feit krimbok, og jeg har tidligere fått en annen tjukk og deilig bok.. for 0 kr ;)

Jeg blir rastløs av å sitte her. Jeg må gjøre noe nyttig. Se på glamour kanskje ;) Nehh, brenne cd'er tror jeg..

Jeg vil ønske alle som leser dette en fortsatt kjempefin sommer, og jeg er tilbake om två vecker ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei vennen! Hvordan har du det for tiden? Håper ting er bedre for deg.. Ja du vet hva jeg snakker om.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart å være hjemme igjen! Men fy flate så skjønt! Jeg hoppa av flyet i glede kl 6 i kveld, og her sitter jeg allerede ;) Er så trøtt jeg holder på å besvime, og har altfor mye å oppdatere meg på her på inet :P

Jeg overlevde flyturene denne gangen også, men å fly er noe jeg helst ikke vil gjør for ofte..

Har hatt en grei ferie, men vi kjeda oss stort den siste uka, så 2 uker i syden tror jeg ikke jeg gidder mer. Ble lei av varmen og alt rundt oss, men jeg ble brun da. Det liker jeg ;) Og jeg kjøpte meg parfyme på flyet, har fått litt dilla i det siste, så jeg kommer nok til å kjøpe flere snart.

Om 2 uker flytter jeg til bergen og mitt nye liv, hehe, det blir skummelt. Blir litt og ordne før jeg kan reise nedover, men jeg har stort sett det jeg trenger: studieplass, studielån og hybel. Blir triste 2 uker dette for jeg må reise fra sussebassen min :(

Hva har skjedd med forumet her da? Var umulig å finne igjen dagboka mi. hrmf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter. Har hatt det ganske dårlig siden lørdag. Grunnen er at jeg ikke har fått mensen, og den skulle kommet på lørdag. Jeg tok to p-piller før jeg slutta helt, og jeg vet at å slutte med p-piller gjør syklusen i ulage. Men nå er jeg på 4 dagen forsinka, og jeg føler meg bare verre og verre. Jeg bestilte en grav.test på nettet for den var så billig, men den har ikke dukka opp enda, og jeg ergrer meg over det. Jeg kan bare ikke vær gravid, det går ikke. Kjenner jeg er litt febrilsk, søker etter symptomer på google. Trøtthet/sløvhet og rar i magen. Ja. Følte noe merkelig i livmor området i dag. Helvete. Det er sikkert lett for meg å finne tegn på at jeg er gravid, fordi jeg frykter at jeg er det. Trøttheten kan komme av at jeg har lagt meg sent, og har våkna tidlig. Men føler meg annereledes trøtt. Mageproblemene kan komme av at jeg har spist mye crap, mye nudler og lite fornuftig. Sukk. Jeg vil ha grav.testen min, og bli lykkelig eller får lyst til å dø. Det er så mye som surrer i hodet. Forbereder meg på å ringe lege for å få tatt abort. Hvordan skal jeg gjøre det? Skal flytte om en uke. Jeg vil ikke ta abort, det er barnet mitt, og til gutten jeg elsker. Hvordan ville barnet ha sett ut? Jeg har ikke noe barn i magen. Jeg er bare forsinka pga p-pillene.

Noe essensielt: Hvordan kunne jeg blitt gravid? Han var (dumt gjort) inni meg såvidt to ganger uten gummi, og da mener jeg så vidt. Var ikke mer enn 5sek, lenge før utløsning. For begge vet at uten gummi er ikke lov.

Jeg er ikke gravid. Hva om jeg er gravid? Føler meg så forbaska feit. Og det er ubehagelig under navelen. dræp meg

Hører på Maria Mena-Your Glasses.. trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, stakkar deg, Rio :trøste:

Du er nok ikke gravid, kan hende at mensen er sein pga at du stresser med dette graviditetsgreiene..

Men jeg vet hvordan det føles, trodde selv at jeg var gravid en gang, hadde hatt sex uten beskyttelse ( :fy: ), fikk ikke mensen før ganger etter.. Sikkert for at jeg var så stressa. Håper det er det samme for deg!

*Krysser fingrene*

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jamie! Du hadde rett, og jeg er så happy!! Våkna i sted med en sinnsyk mageknipe. den har vært i ulage hele uken. Og nå blør jeg endelig, dag 5 forsinka :) Magen føles bedre allerede. Føles som om 150kg har blitt løftet av skuldrene! For en nydelig dag! Det er ikke en sky på himmelen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! :)

DEt er i sånne tilfeller man faktisk blir glad for å få mensen :ler:

Tenker man mye på at man kanskje er gravid, begynner man ofte å innbilde seg ting, kvalme osv. Tenker man for mye på det, kan det være nok til å utsette mensen.

Og du? Du får graviditetstest til 70 kr på apoteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da nærmer det seg flyttesjau. Jeg har vært på frisøren + fått meg linser, så nå er jeg snart klar. Har fortsatt litt å pakke, men det er ikke så mye jeg skal ta med egentlig. Pc, lyd, tv, div bad og kjøkkengreier + kosmetikken og klesskapet sef. Flytte hjemmefra for første gang er ikke en spøk når man har blitt vartet opp av mamma i alle år ;) Men jeg gleder meg og det kribler i magen. Føler liksom at jeg er klar, det hadde ikke gått hvis ikke. Det skal bli deilig å studere og prøve å få noe ut av livet mitt. Jeg skal nemlig bli rik jeg! Dessuten gleder jeg meg til å treffe masse nye folk - skal prøve og ikke feste altfor mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espera

Hei på deg Rio!

Gratulerer med flytting! husker godt hvordan det var *mimremimre* - fint, spennende og kjempeskummelt på en gang! Men det går så fint så, masse lykke til! Leser dagboken din og regner med å holde meg oppdatert på ditt nye liv i Bergen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...