Gå til innhold

Rioality


Rio

Anbefalte innlegg

fikk et innfall om å opprette en dagbok her inne.. kan være kjekt å ha en plass man kan skrive ned diverse ting som samler seg i hodet, om det trengs.. egentlig så er jeg litt misunnelig på dere som har graviditets -og bryllupsdagbok.. det er jo så mye mer meningsfullt å ha slike "mål".. jeg har nok ikke kommet så langt i livet at jeg kan skryte på meg bryllup og barn enda..

kan meddele at jeg har vært så innmari dust å melde meg på det berykta tomatspillet.. det er jo helt håpløst! og det verste er jo at man blir litt avhengig - og påfølgende forbanna når tomatene blir overmodne eller ikke vokser.. får vel innse at jeg ikke vinner den reisen til 20 000 snart, og finne på noe mer nyttig

hører på: depeche mode-i feel loved

(..jeg får stikke å sjekke de forbaska tomatene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk *Tina*

dette er helt forferdelig.. jeg har gått opp 2 kg på en uke.. jeg prøver å tro at det kan ikke stemme.. jeg får vel bare drite i det, og heller prøve å skjerpe meg - har spist altfor mye is i det siste.. på mandag er det på'n igjen med treninga, håper det blir fint vær så jeg kan sykle..

det er iallefall bra vær i dag.. men jeg må være inne å lese til eksamen.. heldige meg..

dette er en sytedag, gjett om!!

hører på: rachel stevens-funky dory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare satse på at de 2 kiloene bare er vann :wink:

Lykke til med lesinga til eksamen, det er noe herk :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er en slem fyr gitt, kjenner han godt jeg.

Hvem vet, kanskje vekten narret deg litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morn kjære dagbok

idag skal jeg vie hele dagen til eksamenslesing.. den store dagen er jo i morgen.. bekymrer meg egentlig ikke.. jeg har god tid å lese på, og jeg kan uansett litt om alt.. dessuten betyr ikke karakterern noe heller, bortsett fra for selvfølelsen.. er ikke det fantastisk!

jeg fant ut at jeg har spist is hver dag i en uke.. det er jo helt sykt! så nå skal jeg skjerpe meg.. er det rart vekta blir gærn, sier jeg bare..

i dag begynner donald trump:the apprentice.. det tror jeg kan være litt tøft.. han er litt artig å se på mr.trump da, interessant hår.. vi begynner vel å bli litt fed up med de romantiske konseptene hva? det er iallefall jeg..

coming up: frokost

hører på: hilary duff-come clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, Rio!

Oppdaga nett no at du har fått deg dagbok, og måtte innom for å ynskje deg velkomen! Tok med ein liten :blomst_opp: òg, sidan det er første besøket mitt her og alt... :wink:

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk pip, velkommen til min rioality :)

da var eksamen over! kan jeg få lov å rope litt? HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

skjønt.. det var ikke helt de oppgavene jeg ønsket meg, og det gikk så som så.. men jeg står i allefall! blir spennende å se om en mnd hva utfallet blir..

nå tenker jeg bare på at jeg slepper å lese mer.. er jo alltid et overhengede press det med eksamen, og som en tung bør som har falt av skuldrene dine når du er ferdig..

jeg er klar for sommerferie gitt! men først er det på'n igjen med den 'harde' treningen ;) ønsk meg lykke til..

hører på: andain-ave maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har fineværet kommet tilbake, endelig.. og jeg har lyst å grille pølser.. jeg skal ut å male noe greier, gjerder tror jeg.. veldig morsomt.. burde egentlig ha rydda rommet, det blir så utrolig fort rotete.. hmm.. må huske å passe tomatene "mine".. eneste plantene jeg eier, haha..

vel.. vel..

hører på: avril lavigne-take me away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet mitt blir fort rotete det også.. trodde jeg rydda det i går jeg.. men det ser ikke slik ut! hehe.. må si jeg ikke helt skjønte det med spagetti'en da.. fill me in?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og fysj, pølser! :kvalm:

Hver sin smak :wink:

Rio, du virker som en utrolig artig jente :-) (om "artig" er et riktig ord å bruke om mennesker.. *kremt* Tror ikke jeg heller skal prøve meg på noen filosoferende greier :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morn

fisk har rett, jeg er utrolig artig.. og jeg satser på at det går an bruke om mennesker.. jeg er et artig menneske..

og jeg er et veldig trøtt artig menneske.. la meg 1.30.. våkna 10.30.. la meg igjen og sov til 12.30.. og er nå trøttere enn aldri før.. ute skinner sola og det er steikvarmt, jeg orker ikke å røre på meg.. in need for sympathy.. jeg skal egentlig fortsette å male.. ikke mitt favorittsyssel, men er litt artig å se noe skifte farge..

hører på: will holland-summer breeze

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rio! Ser vi begge er hekta på tomatspillet. Ganske utrolig hvor langt foran de på toppen av lista egentlig er, jeg har bare 13 flasker selv (startet 2 mai). Men etter å ha lest at Tigern står opp om natta for å høste tomatene (da har man kanskje litt vel mye fritid....... :roll: ) så forstår jeg det bedre, selv setter jeg den alltid på ferie om natta ellers er hun aldeles rasende på meg om morgenen. Det minner meg om at det nok er påtide å høste ganske snart, ellers blir de vel overmodne (igjen.... :-( ). Ha en fortreffelig helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohei!

idag er det strålende vær, og jeg er i goform igjen.. har sovet godt, og det betyr alt!

idag er det 1.juni og røykeloven trår til.. endelig! røyk er det verste jeg vet..

idag er også dagen hvor jeg har psyka meg ei stund opp til å legge meg i hardtrening.. det er 6 uker til jeg skal til syden, og jeg har dermed et lite mål til å gå ned noen kilo til da.. vil ikke ned bare pga sydenturen, men det er noe jeg har villet gjort lenge..

sitter her og skriver ned et treningsopplegg for meg sjøl, er ikke så lett å velge hva som skal gjøres når, har lyst å gjøre alt på en gang.. men da hører jeg en stemme som sier "OVERTRENING" og gjerne "treningsnarkis".. så jeg skal nok finne en balanse med det.. variere annahver dag, og sette opp intensiviteten etter 2 uker kanskje.. er ganske bra trent fra før, så jeg trenger ikke begynne å trene kondis i 10min for ikke å slite meg ut..

treninga er grei nok, det er matlysta som er vanskelig å kjempe mot.. jeg vet jeg må legge meg en god del under hva jeg bruker å spise, og vekk med crap maten som jeg er så glad i.. å gå ned 6kg på 6 uker er vel litt for mye å vente seg, men i teorien er det mulig - 1 kg i uka.. men hva kan man spise da? :P viljestyrke kom til meg..

jeg skal iallefall under 70, som jeg har veid i 5 uker.. og komme under det skal jeg greie.. jeg er 170 høy så jeg er ikke langt unna normalvekta.. men så er det å finne trivselsvekta da :)

jeg får sette igang da.. det er jo langt på dag! rock on ppl!

hører på: avril lavigne-who knows

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig, velkommen røykelov!

Glad i trening du og? :wink:

Kunne ikke levd uten jeg.

Høres ut som du jar masser av viljestyrke :)

6 kg på 6 uker? Joda, kan funke det. Spis magert kjøtt, kornprodukter, knekkebrød, litt frukt og masser av grønnsaker, så funker det :wink:

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thank you very much fisk!

har nok litt mindre viljestyrke enn jeg later som jeg har ;)

vet igrunn hva jeg kan spise, men det er vanskelig.. uff..

jeg var flink i går.. gjorde øvelsene mine, sykla ca 1 time til sammen, og satt lite stille.. er supermotivert! ;)

trening er det deiligste jeg vet.. kroppen elsker det!

det er strålende vær i dag også.. hvor lenge skal dette vare?

var ute og solte meg i går.. + jeg tok solarium på kvelden.. så dette blir bra ;) tenker jeg skal ned på stranda snart, og kanskje trene innendørs i dag.. er så trøtt enda..

hører på: paragliders-change me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. hjemme etter en travel shoppingtur.. dvs jeg sykla til butikkene.. tar ca en time frem og tilbake.. god trim det.. og jeg fant garnier bodyscrup i gul flaske, har aldri hatt så myke armer før! anbefales.. og så kjøpte jeg piz buin foam selvbruner, virker veldig bra hittil.. og original lypsyl i ny lipgloss form.. helt skjønn!

sola skinner og livet er herlig.. gleder meg til å kose med kjærsten min igjen i dag.. har ikke sett han på en stund..

har bare et problem.. jeg har et crush på en svensk fyr.. han er knall lik en i kl min jeg var forelska i hele barneskolen og ungdomsskolen.. det var min første og ulykkelige kjærlighet.. og å se på bilde av han svensken får alt til å komme tilbake igjen.. jeg har så lyst på han! og så prater han svensk! og han vil ha meg! *dån* :oops:

kan noen knipe meg i rompa så jeg kommer tilbake dit jeg bør være? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knip :wink:

Du får tenke godt igjennom da vettu, hvem du burde satse på. Only you know babe :ler:

Så flink du var da, syklet så mye! :-)

Treninsopplegget ditt er godt i gang, gitt :)

Håper du får en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...