Gå til innhold

Rioality


Rio

Anbefalte innlegg

Endelig internett ;) Egentlig litt deilig å være uten, blir litt sånn oldskool. Jeg hadde ikke tv heller fordi jeg glemte fjernkontroll hjemme. Tabbe. Men har det ganske gøy for tiden. Fadderuke, mye øl og søte gutter. Dumt jeg har en kjæreste som jeg elsker hva? ;) Hybelen min er kjempekoselig og jeg lager gode burgere på minikjøkkenet. Noen som kan komme å vaske opp? Takk. Jaja, er spent på om jeg får meg noen gode venner her. Satser på det, har en kjempekjekk faddergruppe og det er 3 dager igjen av showet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Hei, Rio,

Det høres ut som du har funnet deg fint til rette allerede; jeg husker i januar, da jeg dro til Nederland. Jeg var IKKE høy i hatten, og det var ikke moro å forlate kjæresten. Men man venner seg til alt, og vi setter stor pris på hverandre i ettertid, når vi har vært borte fra hverandre i et halvt år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag. Klokken er 6 om morgenen. Jeg har nettopp kommet hjem fra fylla og en litt for koselig ending sammen med en kompis. Nei ingenting skjedde, men det er vanskelig å ha kontroll. Og forresten har jeg kommet over den nydeligste gutten ever. Vi sender hverandre lange blikk ute når han dukker opp hvor faddergruppen min er. Han husker meg når vi prater sammen. Jeg har fått nr hans via en jente han kjenner. Han svarte mange ganger og sa at kanskje vi prates i morgen. Det er helt umulig å beskrive hvor nydelig han er. Mystisk, sjarmerende, mørk håret, brune øyner, nydelig smil og enda mer sjarmerende. Jeg sa til han jeg håpet han ville komme i dag. Faen, dumme jente som var altfor full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, typisk å måtte si noe. Jeg vet jo alt om flørting, så hvorfor i helvete måtte jeg si noe så teit. Han var ikke så veldig full tror jeg, så han husker det sikkert :oops: Det var jo egentlig ikke så veldig teit, men likevel, jeg syns jeg skulle vært still. Var knallgøy i går. Pub til pub runder er ikke bra! Men jeg har pratet med hele gruppen min, det er mange, og alle er kjempebra folk egentlig. Utrolig hvor bra kjent man blir i fylla ;) Dumt jeg ikke har cola og potetgull her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ja så var faddderuken ferdig. Kommer til å savne greia og folkene, men det skal bli deilig med uker uten festing. Har drukket hver dag, bortsett fra onsdag, da tok jeg bare en cider. Man blir temmelig sliten, men så gøy det er! Har blitt kjent med mange kule folk, har fått mange nye tlf, så er det bare å se om kontakten blir opprettholdt. Går fortsatt å titter på han utrolig søte fyren. Han dukker opp, jeg ser han og han ser meg, så plutselig er han vekk, så dukker han opp, så er han vekk, så sender jeg sms og da har han gått. Desperat kjerring :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg elsker Bergen jeg. Tror det beste jeg har gjort er å flytte hit. Nå har jeg endelig mannet meg opp og tatt haugen med oppvask, og jeg kjenner jeg er ganske så trøtt. Har ikke forelesning før 12 i morgen, og det er jo ganske deilig. Jeg fikk meg en god latter i sted. Jeg satte på steikepanna og hadde olje i. Dvs jeg trodde det var olje, men det var zalo. Og jeg hadde i ganske mye også! Det gikk opp for meg da jeg var ferdig og sprute i panna. Fy flate da er det feilkoblinger på gang i hjerna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke dagen for å titte ut av vinduet heller. Jeg har store vinduer og har tatt gardinene sammen med en hårklemme ca midt på vinduet. Jeg stikker hodet under for å se opp og ut og DUNK! der stod vinduet oppe gitt. Jeg visste forsvåidt det, men. Ja jeg dunka nesen rett i vinduet, og det ble et stort merke der for jeg hadde tilfeldigvis på meg ansiktsmaske. (Tørket av av med gardina). Gjorde det i syden også. Hadde store verandadører, jeg trodde de var åpne. DUNK! La igjen et lite fettmerke der ja. Slo heldigvis ikke hodet, men du blir jo litt satt ut når du går rett frem som om der er luft :P Jeg er en vims ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hikst. Fra å ha 17 000 har jeg nå 2 000 kr :( 10 000 ut i husleie for denne og neste mnd. Har brukt 5000 på øl og klær. Så heihå, det var det studielånet. Noen som har noe tips til å bli rik i en fei??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke selge bøkene dine fra videregående?

Noen kan du sikkert selge gjennom Norli bokhandel på Galleriet. De tar nemlig i mot bøker fra vgs. ;) Har du de ikke her, så få mamma til å sende de. :D

Det var dagens tips fra Saeria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du storkoser deg som student - det er sånn studielivet skal være!!!

... litt kjipt med lite penger, men det hører liksom med det også.

En venninne av meg hadde en gang en konkurranse med neon andre folk om hvem som kunne bruke minst penger på en uke, men likevel spise middag osv som vanlig. De endte opp med å spise makaroni med oppvarmet makrell i tomat til middag - da skjønte de at tingene hadde gått litt for langt.... :o

Men det er en utfordring å få pengene til å strekke til. Samtidig er det superdeilig å få det til, uten at mamma er der og hjelper til!

Skal følge med på deg - som gammel studenttraver har jeg kanskje noen tips... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...