Gå til innhold

Rioality

Rio

Anbefalte innlegg

Det finnes ikke noe mer sexy en gutter som snakker svensk :wink:

Men det blir jo en smule problematisk når du har kjæreste da, jeg kjenner godt til den!

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ikke noe mer sexy en gutter som snakker svensk :wink:

Helt enig! Det er noe med det språket gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe med det svenske språket ja, det klinger jo så fint.. også når de sier "aah" som ja.. og "vah?" som hva.. sukk.. men jeg tror jeg har kommet over han typen jeg.. like så greit :P en dagers crush er lov!

var jo helt himmelsk å se kjærsten i går.. endte opp med å kose masse og si masse fine ting til hverandre i senga.. vi er så forelska :P

*gjesp* jeg er trøtt i dag.. våknet kl 4 i natt med våte øyner, tett nese og en sinnsyk kløe i halsen.. dør og vinduer var igjen, hva var jeg allergisk mot? la meg på sofaen i et annet rom, og ting ble bedre.. var i fin form når jeg våknet igjen.. har spist allergitablett og paracet tidligere - og nå er jeg kjempesløv.. har ikke orka noe hardtrening, det har bare blitt situps og litt cola løfting.. det får holde for i dag :)

synnøve skarbø i skinnende silketopp uten ermer? var en smule for sexy for værmeldingen spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden sist gitt.. denne helga har jeg vært barnevakt og kosa med kjærsten.. gruer meg til å flytte fra han snart.. det blir det hardeste jeg noen gang kommer til å gjøre.. :( men jeg vet vi takler det.. jeg er så forelska..

jeg har vært flink med treninga og maten, for i dag (ja, vet jeg ikke har lov å veie meg før onsdag) var jeg gått ned enda 1 kg, og jeg hadde badekåpen på.. så dette skal jeg greie.. eneste i dag har jeg så sinnsykt vondt i rompa, så jeg tar det litt med ro, la ting få komme seg til hektene igjen 8)

har nettopp laga spaghetti og kyllingkjøttdeig med tacokrydder.. nam.. er så herlig at det har kommet en sunn kjøttdeig..

i går trykte jeg i meg en hel agurk og dip.. hehe.. følte meg litt teit der jeg satt og gomla hele greia.. menmen..

på onsdag skal jeg til tannlegen :veldigsur: det er ikke noe kjekt når de skraper i tennene mine......

hører på: the roots-the seed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde prøve svinekjøttdeig, det er mye bedre enn kyllingkjøttdeig!

Grønnsaker og dip er jo så godt da. Prøv gulrøtter, stangselleri, broccoli og alle mulige grønnsaker til dippen. Nam! :-)

Ønsker deg en god kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rio! Liten kveldshilsen til deg før jeg skal se Akutten (:D). Hvordan går det med tomatplanten din? Hva heter den forresten? Min heter Pashmina, ei søt lita jente som har vært veldig flink i helga. :ler: Håper å få høstet alle tomatene i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rio! Liten kveldshilsen til deg før jeg skal se Akutten (:D). Hvordan går det med tomatplanten din? Hva heter den forresten? Min heter Pashmina' date= ei søt lita jente som har vært veldig flink i helga. :ler: Håper å få høstet alle tomatene i kveld.

Å, Akutten! Det hadde jeg helt glemt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Rio!

Pashmina har vært så flink i går, jeg er nå oppe i 18 flasker. Fikk visst en bro over dammen (som hun ikke tør hoppe over), men det virker som om alle har fått den broen eller? Hvordan går det med Tom-Anita (virkelig stilig navn forresten :kul:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drev med de plantene en periode jeg og, men ble fort lei :ler:

Syntes det gikk litt for sakte jeg gitt. Meg = utålmodig sjel.

Håper du har en fin dag, Rio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ikke så mye strev da. Jeg har henne på ferie om natta så jeg "slår henne på" om morgenen og rundt ettermiddagstider tar jeg en titt og da er det gjerne tomater å høste. Og så titter jeg innom om kvelden før jeg da slår på ferie-funksjonen igjen. Jeg ligger langt unna toppen, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder, men det er nå litt moro også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pashmina har nå over 20 flasker! :tommelsmil:

Hun vil fremdeles ikke hoppe over broen. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i'm back.. lenge siden sist :) hva har jeg gjort i det siste da? ikke så veldig mye spennende i grunn.. har malt, rydda vekk rusk og rask fra huset og shoppa :) jeg elsker shopping.. legger vel igjen mest penger på vero moda og h&m jeg da.. jeg har kjøpt en dongeri piratbukse, kort dongeriskjørt, en blå lang topp, 1 par jeans som skal byttes, 1 gul og 1 blå t-skjorte.. jeg er veldig glad i blått og turkis :)

har forresten greid å gå ned 3kg på 2 uker.. selv med å spise junk food i helga og is i går.. og jeg har 6 uker på å greie 6kg :D så jeg er litt glad for akkurat det..

skal jeg prøve meg med en oppskrift jeg også? er jo så mye av det er inne :tunge1:

Rio's grønnsaksuppe:

250 dl vann

1 stor nok kopp

1/2 buljongterning

frossen grønnsaksblanding, erter/gulerøtter/blomkål etc

mye purreløk

alternativt litt nudler eller pasta

nammis.. kanskje ikke verdens mest spennende men ;)

det er under en mnd til jeg ligger på kreta og blir brun.. det blir saker jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sukk.. været er nitrist og det er kaldt :cry: jeg savner sommern jeg.. lite å gjøre med det nå :D

i går så jeg the butterfly effect med ashton kutcher.. han er jo søt da.. litt av en syk film, men den var bra nok..

åå jeg er så sulten for tida.. hjelp meg?

noen som vil kjøpe en ubrukt replay bukse til 700kr? den koster 900 i utsalg..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal begynne å skrive sånn man bør skrive. Det ser jo igrunn finest ut også. Jeg har nok lagt til meg uvanen med to punktum etter alt jeg skriver fra irc, hvor jeg er oppfostret, og bruker det så og si overalt. Det ble for mye hodebry det her i grunn. Men jeg skal prøve.

I blant blir jeg så fed-up av KG. Jeg har jo ikke vært her så lenge (siden mars eller noe), men jeg blir dessverre fort lei av ting. Kan ha med at jeg er ganske utålmodig av meg, men likevel er jeg ikke rastløs. Derfor funderer jeg litt på hvorfor jeg gadd å opprette denne dagboken, siden jeg er bedre til å smuglese andres, og til å svare på tråder en gang i blant.

Har tenkt litt på hvorfor mange av KG'erne engasjerer seg så mye her som de gjør. I mitt hode så er alle her stort sett bare bokstaver, nick og avatarer, og dessverre ikke mennesker som jeg kommer til å møte. Da jeg først registrerte meg leste jeg en tråd hvor folk sa at de aldri fikk PM'er, og jeg syns det virket merkelig at folk ble 'kjent' Jeg har da etterhvert funnet ut at kanskje det er dagbøkene som er grunnen til det, at folk blir kjent. Kanskje det var dette jeg tenkte da jeg laget en dagbok, at jeg skulle få iallefall litt kontakt på dette store rotete forumet, som også kan være ganske spennende og lærerikt. Men så ender det jo opp med at jeg ikke gidder og 'engasjere' meg likevel.

Jeg er vel kanskje ikke en hardbarka forum person, det er jo så lett å dette av lasset om man skipper et par dager. Jeg heier mer på irc og msn og den sorten, med instænt kånneksjn og den greia der. Men så har jeg da greid og forvilla meg inn her, og nå har jeg sunket så dypt at det er vanskelig å komme seg ut igjen. Her er det så lett å få svar på ting man ikke vil/gidder/kan/husker å nevne irl. Og dessuten kan man skrive masse tøv (som dette her) når man har tenkt litt for mye, og ingen slår deg i hodet på grunn av det, for ingen vet hvem du (jeg) er.

Jeg kommer til å skrive milelange innlegg i 'dagboken' min, slik at ingen gidder å lese dem. Men håper kanskje at det er noen bokstaver, nick og avatarer her som bor i Bergen som gjør. Jeg skal nemlig flytte dit, og iiivrer etter å bli kjent med noen!

Var ikke dette den merkeligste kontaktannonsen du noen gang har sett, så vet ikke jeg.

Klokken er 1 ja. Jeg er et nattmenneske. Jeg liker å sitte å tenke å høre på musikk om natten. Det er da hjernen min funker best (eller?). På tide og komme seg i seng. Jeg er nemlig et dårlig dagmenneske, om nattmennesket har fått ta over altfor mye.

Jeg slutter av med en " :ler: ", god natt kjære dagbok, og en i'll be back

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...