Aldrisur Skrevet 26. februar 2015 #461 Del Skrevet 26. februar 2015 Du må jo gå på jobb Bat! Når alt kommer til alt så er det jo den jobben du helst vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #462 Del Skrevet 26. februar 2015 Joda, men jeg skulle ønske kuruka ikke var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 26. februar 2015 #463 Del Skrevet 26. februar 2015 Helg? Det er iallefall ensomt, det er aldri noen som vil gjøre noe. Sitter inne alene hele helga å sturer. Huffda... Jeg kjenner litt igjen den der at det er ingen som vil gjøre noe, eller at de er opptatte. Da hender det jeg drar på byen alene, å sitter å ser på masse rare mennesker Enten på cafè på dagtid eller pub/utested på kvelden. Da får jeg i alle fall sett andre, det er ikke alltid jeg er så higen på å snakke med andre.. Og! Snart er våren og sommeren her! Da syns i alle fall jeg at ting blir litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #464 Del Skrevet 26. februar 2015 Huffda... Jeg kjenner litt igjen den der at det er ingen som vil gjøre noe, eller at de er opptatte. Da hender det jeg drar på byen alene, å sitter å ser på masse rare mennesker Enten på cafè på dagtid eller pub/utested på kvelden. Da får jeg i alle fall sett andre, det er ikke alltid jeg er så higen på å snakke med andre.. Og! Snart er våren og sommeren her! Da syns i alle fall jeg at ting blir litt bedre Jeg ser på alle teitingene i gågata, det er mye spesielt ute å går. Morsomt å være edru på byen også om man er med andre. Noe jeg sjeldent er, sist var på julebordet liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 26. februar 2015 #465 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg syns også det kan være veldig gøy å være edru/bare drukket et glass vin eller to ute på byen! Man kan få øye på så mange man er sjeleglad for at man ikke er selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #466 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg syns også det kan være veldig gøy å være edru/bare drukket et glass vin eller to ute på byen! Man kan få øye på så mange man er sjeleglad for at man ikke er selv Jeg er glad jeg ikke var drita på julebordet, da husker jeg all dramaet. Å stakkars små fulle jenter man ser i gatene, og slåsskamper etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #467 Del Skrevet 26. februar 2015 Å jeg hadde min egne lille pus etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 26. februar 2015 #468 Del Skrevet 26. februar 2015 Disse ristede og saltede maisene lager mye ulyder i munnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #469 Del Skrevet 26. februar 2015 Disse ristede og saltede maisene lager mye ulyder i munnen min Haha de har sånne i løsvekt fra Den Lille Nøttefabrikken også. De er jævlig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 26. februar 2015 #470 Del Skrevet 26. februar 2015 Haha de har sånne i løsvekt fra Den Lille Nøttefabrikken også. De er jævlig gode. OH DJEEEES Takk for tiiiips!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #471 Del Skrevet 26. februar 2015 OH DJEEEES Takk for tiiiips!! Jeg jobber i matbutikk, hva venta du deg? Jeg er omringet av mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 26. februar 2015 #472 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg jobber i matbutikk, hva venta du deg? Jeg er omringet av mat Hihi, du er inne på noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #473 Del Skrevet 26. februar 2015 Hihi, du er inne på noe der Jeg liker å smake når jeg er der, tar ofte litt banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 26. februar 2015 #474 Del Skrevet 26. februar 2015 Det skjønner jeg godt, man må jo kvalitets sikre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #475 Del Skrevet 26. februar 2015 Spiste vannmelon på mandag nam nam. Takk lille stille gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. mars 2015 #476 Del Skrevet 18. mars 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jesuskristus Skrevet 21. mars 2015 #477 Del Skrevet 21. mars 2015 Gratulerer med dagen twat! Er super duper glad i deg og er så glad for at jeg ble medlem her så jeg kunne bli kjent med deg! Ilu <3333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. mars 2015 #478 Del Skrevet 21. mars 2015 Gratulerer med dagen fineste Ery Batnut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #479 Del Skrevet 30. mars 2015 Takk. Elsker dere like mye som Nutella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. mars 2015 #480 Del Skrevet 30. mars 2015 BATNUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå