Gå til innhold

What're you lookin' at, ya hockey puck? Vex sin dagbok om ishockey,livet og reiser


Severus

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha jordbær, men de som ikke er pakket inn i plastfolie er ekle. Tenk på alle som har tatt på bærene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er sant. Jeg har til og med sett at noen tar bær fra de andre kurvene og lagt dem i den de selv skal kjøpe!

Makan til møkkete og frekke folk! :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb plaster vi alle jordbær, men det kan hende langfingrede ansatte har spist av kurven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Mitt hjerte føles så tomt. Føles som at det ikke er nok sluker i verden til alle tårene. Vil bare slippe alt dette. Helt tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch... ikke bra.. :klem:

Du klarer vel noe? Prøv å fokuser på det (lille) du klarer å gjøre og tenk at du er god nok!

Vet at det er lett for meg å si som ikke kjenner situasjonen din. Men jeg kjenner igjen en del av de følelsene der.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt irritert. Spiller NHL 14 på Xboxen min. Jeg er Zucca, å ble solgt til Bruins. Å så skulle vi spille mot Canucks, men de satte inn en annen målvakt enn Rask. En som er så dårlig at han hører hjemme på farmerlaget. Han slapp inn 9 mål den kødden. Så jeg tapte 9-5. Normalt er det jo omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo blitt riktig så glad i målvakten, så nå er det blitt en bromance. Kaller oss bare for Tuukkarello

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg ble invitert på lønningspils, men jeg har angst for at de ikke vil prate med meg. Det er bare så utrolig teit. Idag har jeg hatt en liten kaffestable "konkurranse" med en kollega på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...