Gå til innhold

What're you lookin' at, ya hockey puck? Vex sin dagbok om ishockey,livet og reiser


Severus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helg? Det er iallefall ensomt, det er aldri noen som vil gjøre noe. Sitter inne alene hele helga å sturer.

Huffda... :unsure:

Jeg kjenner litt igjen den der at det er ingen som vil gjøre noe, eller at de er opptatte. Da hender det jeg drar på byen alene, å sitter å ser på masse rare mennesker :ler: Enten på cafè på dagtid eller pub/utested på kvelden. Da får jeg i alle fall sett andre, det er ikke alltid jeg er så higen på å snakke med andre..

Og! Snart er våren og sommeren her! Da syns i alle fall jeg at ting blir litt bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda... :unsure:

Jeg kjenner litt igjen den der at det er ingen som vil gjøre noe, eller at de er opptatte. Da hender det jeg drar på byen alene, å sitter å ser på masse rare mennesker :ler: Enten på cafè på dagtid eller pub/utested på kvelden. Da får jeg i alle fall sett andre, det er ikke alltid jeg er så higen på å snakke med andre..

Og! Snart er våren og sommeren her! Da syns i alle fall jeg at ting blir litt bedre :jepp:

Jeg ser på alle teitingene i gågata, det er mye spesielt ute å går. Morsomt å være edru på byen også om man er med andre. Noe jeg sjeldent er, sist var på julebordet liksom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det kan være veldig gøy å være edru/bare drukket et glass vin eller to ute på byen! Man kan få øye på så mange man er sjeleglad for at man ikke er selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det kan være veldig gøy å være edru/bare drukket et glass vin eller to ute på byen! Man kan få øye på så mange man er sjeleglad for at man ikke er selv :ler:

Jeg er glad jeg ikke var drita på julebordet, da husker jeg all dramaet. Å stakkars små fulle jenter man ser i gatene, og slåsskamper etc.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse ristede og saltede maisene lager mye ulyder i munnen min :snurt:

Haha de har sånne i løsvekt fra Den Lille Nøttefabrikken også. De er jævlig gode.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH DJEEEES :daane: Takk for tiiiips!!

Jeg jobber i matbutikk, hva venta du deg? Jeg er omringet av mat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_jesuskristus

Gratulerer med dagen twat! Er super duper glad i deg og er så glad for at jeg ble medlem her så jeg kunne bli kjent med deg! Ilu <3333

tumblr_lk9i83TPWo1qc9anwo1_500.gif

tumblr_n56nj6nO6B1tw0a3jo1_r1_400.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...