Severus Skrevet 12. februar 2014 #1 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Dette er min dagbok, jeg er EryMax å jeg liker å se på ishockey. Favorittlaget mitt er Vancouver Canucks, jeg har også en sterk forkjærlighet til Canada. Har aldri vært der, men likevel kan jeg nasjonalsangen deres.Tittelen til dagboken kommer fra Toy Story og Mr Potato Head. Jeg er også veldig deprimert for tiden, så det kan bli litt syting. Jeg har planlagt at om et par år skal jeg til Canada, for da har jeg sikkert spart opp nok til en skikkelig langferie. Dagboken min er åpen for å diskutere stortsett alt, så takhøyden her er enorm. Så velkommen inn da vel. Endret 16. oktober 2014 av EryMax 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2014 #2 Del Skrevet 12. februar 2014 Førstemann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2014 Hurraaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. februar 2014 #4 Del Skrevet 12. februar 2014 Elsker ishockey jeg og! Var i Canada i fjor og så på Toronto Maple Leafs og Montreal Canadiens Toronto er yndlingslaget mitt. Anbefaler å reise til Canada, det er helt fantastisk der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2014 Maple Leafs er grunnen til at TV benken min ble full av popcorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. februar 2014 #6 Del Skrevet 12. februar 2014 Maple Leafs er grunnen til at TV benken min ble full av popcorn. Haha! Ser det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 12. februar 2014 Haha! Ser det for meg Å jeg hadde aldri sett for meg å reagere sånn over en sport. Synes sånt er passe teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2014 #8 Del Skrevet 12. februar 2014 Jepp Canada er fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva med USA er det som Canadas svar på Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2014 #10 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg trivdes bedre i Canada enn i USA. Mye av grunnen er nok fordi vi har familie og venner der, men menneskene i Canada er enda vennligere enn de i USA faktisk. Hvis mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 12. februar 2014 Du vet vel at nordmenn drar på harrytur til Sverige, drar kanadiere til USA på harrytur? Har hørt det er billigere der osv akkurat som i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2014 #12 Del Skrevet 12. februar 2014 Det er nok litt billigere i USA. Men de liker ikke hverandre så godt har jeg hørt.. Blant annet fordi amerikanerne vil ha oljen deres var det en som sa Ikke vet jeg. Ting er også annerledes på den måten at de har mye egne produkter. F.eks har de ikke amerikanske sigaretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg så en kanadier, han likte ikke amerikanere fordi de er selvopptatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2014 #14 Del Skrevet 12. februar 2014 Gratulerer med nytt treffsted av det sportslige slaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg så en amerikaner, han likte faktisk det kanadiske godteriet bedre for det hadde mye bedre smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2014 #16 Del Skrevet 13. februar 2014 Alt er bedre i Canada Hockeybillettet er en god del dyrere da.. og verre å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #17 Del Skrevet 13. februar 2014 Så USA er Nord Amerikas Sverige og Canada er Norge he he. Passer jo på prisnivå og at godteriet er bedre i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2014 #18 Del Skrevet 13. februar 2014 Har faktisk ikke smakt amerikansk spesialgodteri, men jeg tror vi kommer ganske godt ut av det i Norge. Vi kan lage godt godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #19 Del Skrevet 13. februar 2014 Sjokoladen her er veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2014 #20 Del Skrevet 13. februar 2014 ...og isen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå