Gå til innhold

Hva er greia med Therese Johaug?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dyrere enn alt annet? Kanskje litt dyrere enn H&M men ikke dyrt!

Anonymous poster hash: 68744...24d

Hvorfor elsker kvinner det så mye da?

Nei, det er ikke blant de dyre merkene. Det er midt på treet-priset. Gå inn på siden og sjekk priser så ser du. :)

Er chanel dyrere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Det er dyrere enn alt annet ihvertfall, damen i gata har ikke råd til det

Jeg har bestilt undertøy fra VS jeg og jeg er en helt vanlig dame i gata

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hvorfor elsker kvinner det så mye da?

Er chanel dyrere da?

Ja, veldig mye dyrere også. Kan ikke sammenlignes engang.

Og de fleste kvinner elsker klær som både er fine OG billige uten å se billige ut.

Endret av RusaPåBrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid artig med jenter som er bitre på deilige kjendisjenter :fnise: Sånn er ikke vi gutta, iallefall.

Neida. Hvor mange ganger disser ikke guttene Cristiano Ronaldo for å være femi, innbilsk og selvgod. En mann som flere damer finner tiltrekkende. Det ble også opprettet en tråd om en avdød skuespiller (Paul Walker) hvor han hylles, og en mann her inne opprettet en tråd om skuespilleren bare for å disse ham (disse en død person er lavmål) og flere menn deltok i tråden.

Anonymous poster hash: d0d89...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Hva med aalle guttene som hater f.eks. Justin Bieber? Dere er jo de aller verste når det kommer til å være bitre på digge kjendiser. :laugh:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

Du har helt rett, menn opptrer bittert og smålig i mange tilfellet, og spesielt når det er snakk om vellykkede og populære menn, men Justin Bieber var et dårlig eksempel.

Anonymous poster hash: d0d89...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder som dette dukker opp jevnt å trutt der de fleste jenter skal utdype sin missnøye med kvinnelige kjendiser som gutter flest finner sjarmerende, søt eller attraktiv.

Unntaket er som oftest råflotte modeller, der damene ikke bryr seg fordi de vet de ikke kan konkurrere mot, men så kommer det en ganske alminnelig jente som alle liker, og da blir de fleste damer frustrert over hva hun har som ikke de har, og dermed så dukker det opp slike idiotiske tråder som dette her.

Selv synes jeg ikke hun er guds gave, men hun har en herlig personlighet, hun er sporty, sjarm til tusen og pent utseende. Jeg skjønner meget godt hvorfor hun er populær.



Anonymous poster hash: cb0cc...d76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Hvor mange ganger disser ikke guttene Cristiano Ronaldo for å være femi, innbilsk og selvgod. En mann som flere damer finner tiltrekkende. Det ble også opprettet en tråd om en avdød skuespiller (Paul Walker) hvor han hylles, og en mann her inne opprettet en tråd om skuespilleren bare for å disse ham (disse en død person er lavmål) og flere menn deltok i tråden.

Anonymous poster hash: d0d89...971

Cristiano Ronaldo er konge! Nå er jo jeg stor United-fan, så jeg kan anklages for å være inhabil. Men jeg heier på han selv om han nå er på Real Madrid. Ja, skulle gjerne vært like hot som han, men samtidig er jeg langtifra grønn av misunnelse. Han er en stor helt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cristiano Ronaldo er konge! Nå er jo jeg stor United-fan, så jeg kan anklages for å være inhabil. Men jeg heier på han selv om han nå er på Real Madrid. Ja, skulle gjerne vært like hot som han, men samtidig er jeg langtifra grønn av misunnelse. Han er en stor helt :wink:

Ja, og det er mange jenter som syns Johaug er kul og heier på henne. Poenget er at det er mange menn som er misunnelige på for eksempel C.Ronaldo og liker å snakke dritt om ham, så ikke tro at menn er noe bedre.

Anonymous poster hash: d0d89...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...