Gå til innhold

Hva er greia med Therese Johaug?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg vel halshugget her.. men hva er det som er så utrolig flott med Therese Johaug?

Hører alle snakke om hvor flott hun er. Kan ikke helt se greia.. Helt vanlig spør du meg, vanlig søt og trivelig jente. Håret altfor bleket etter min smak og for mye svart sminke rundt øynene, ellers ser hun vel ok ut, men that's it.

Hun er jo veldig blid, men det er jo de fleste skistjernene i intervjuer. Stemmen og pratemåten hennes er ofte litt gnålete synes jeg. Flink på ski, men igjen, det er de jo alle på det nivået..

Jeg er ikke misunnelig (regner med jeg blir beskyldt for det). Det er mange kjendisdamer jeg glatt hadde byttet utseende med. Men når det gjelder Johaug blir jeg alltid sittende og se og se... hva er det alle ser som ikke jeg ser!

Anonymous poster hash: 51777...59e

lurer også på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid artig med jenter som er bitre på deilige kjendisjenter :fnise: Sånn er ikke vi gutta, iallefall.

Jaha? Hva med aalle guttene som hater f.eks. Justin Bieber? Dere er jo de aller verste når det kommer til å være bitre på digge kjendiser. :laugh:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Hva med aalle guttene som hater f.eks. Justin Bieber? Dere er jo de aller verste når det kommer til å være bitre på digge kjendiser. :laugh:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

1. Bieber-hat bunner neppe i bitterhet og sjalusi

2. Sammenhengen mellom "digge kjendiser" og Bieber er ...hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bieber-hat bunner neppe i bitterhet og sjalusi

2. Sammenhengen mellom "digge kjendiser" og Bieber er ...hva?

Jo, fra guttenes side er det som oftest det. De takler ikke at det er så mange jenter som gir han oppmerksomhet, derfor hater de. Og hehe, ingen kan si at han ser stygg ut akkurat.

http://justinbiebercrew.com/wp-content/uploads/2013/10/tumblr_mtyxveMyuc1qhft5ko5_1280.jpg

Han er jo fin å se på. Er ikke noe fan av han, men han er jo digg å se på.

Anonymous poster hash: b55c9...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fra guttenes side er det som oftest det. De takler ikke at det er så mange jenter som gir han oppmerksomhet, derfor hater de. Og hehe, ingen kan si at han ser stygg ut akkurat.

http://justinbiebercrew.com/wp-content/uploads/2013/10/tumblr_mtyxveMyuc1qhft5ko5_1280.jpg

Han er jo fin å se på. Er ikke noe fan av han, men han er jo digg å se på.

Anonymous poster hash: b55c9...d56

Det er nok i så fall snakk om veldig unge gutter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Hva med aalle guttene som hater f.eks. Justin Bieber? Dere er jo de aller verste når det kommer til å være bitre på digge kjendiser. :laugh:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

Jeg misunner virkelig ikke han alle de fjortisene han har draget på :fnise:

Har slett ikke noe imot han, men er ikke min type musikk akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok i så fall snakk om veldig unge gutter.

Nei.

Jeg misunner virkelig ikke han alle de fjortisene han har draget på :fnise:

Har slett ikke noe imot han, men er ikke min type musikk akkurat..

Det er en grunn til at så mange gutter hater han. Sjalusi. Du skrev at det er kvinner som er så bitre og sjalu på andre kjendiser, jeg sier bare at dere er ikke noe bedre selv isåfall. :fnise:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med Johaug? Hun er et sjarmtroll og virker ekstremt hyggelig og umiddelbar i sin væremåte. OG hun har vilje og styrke til å gå knallharde løp. Og en killer sixpack. Og sminket opp som modell er hun direkte heit. Jeg tror vel at totalt sett så er Johaug den beste "package deal" man kan forestille seg. Det er greia sånn jeg ser det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med Johaug? Hun er et sjarmtroll og virker ekstremt hyggelig og umiddelbar i sin væremåte. OG hun har vilje og styrke til å gå knallharde løp. Og en killer sixpack. Og sminket opp som modell er hun direkte heit. Jeg tror vel at totalt sett så er Johaug den beste "package deal" man kan forestille seg. Det er greia sånn jeg ser det.

Bra sagt. She`s got it all ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg, eller har hun lagt om dialekta litt?

Jeg så et intervju, og syntes den hørtes mer oslopreget ut enn tidligere.



Anonymous poster hash: 5a8c7...fdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Hva med aalle guttene som hater f.eks. Justin Bieber? Dere er jo de aller verste når det kommer til å være bitre på digge kjendiser. :laugh:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

Det er en viss forskjell her. Therese Johaug har mange gode egenskaper, mens JB er bare kjent for sin musikk, men er ellers en rebelsk drittunge som ikke respekterer sin egen fans eller autoriteter. Justin Bieber er også svært lite maskulin så andre gutter vil nok ikke føle seg truet av denne guttevalpen.

Mvh GudSelv.

Endret av GudSelv
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss forskjell her. Therese Johaug har mange gode egenskaper, mens JB er bare kjent for sin musikk, men er ellers en rebelsk drittunge som ikke respekterer sin egen fans eller autoriteter. Justin Bieber er også svært lite maskulin så andre gutter vil nok ikke føle seg truet av denne guttevalpen.

Mvh GudSelv.

Mange gode egenskaper? Hvor mange da?

Anonymous poster hash: b55c9...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt at alle gutter tror jenter er misunnelige på alt fra Johaug til Fotballfrue (gud som kommentarfeltene kokte av gutter og menn som mente vi var sjalu fordi vi kritiserte magebildet). Men når gutter selv blir beskyldt på å være misunnelige på pene, populære og vellykka mennesker som JB er det såklart heeelt feil.

Dobbelmoral much;)



Anonymous poster hash: 3ef99...786
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, morsomt at alle gutter tror jenter er misunnelige på alt fra Johaug til Fotballfrue (gud som kommentarfeltene kokte av gutter og menn som mente vi var sjalu fordi vi kritiserte magebildet). Men når gutter selv blir beskyldt på å være misunnelige på pene, populære og vellykka mennesker som JB er det såklart heeelt feil.

Dobbelmoral much;)

Anonymous poster hash: 3ef99...786

Ja, ikkesant? Vittig det der :laugh:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt at alle gutter tror jenter er misunnelige på alt fra Johaug til Fotballfrue (gud som kommentarfeltene kokte av gutter og menn som mente vi var sjalu fordi vi kritiserte magebildet). Men når gutter selv blir beskyldt på å være misunnelige på pene, populære og vellykka mennesker som JB er det såklart heeelt feil.

Dobbelmoral much;)

Anonymous poster hash: 3ef99...786

Ja, ikkesant? Vittig det der :laugh:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

Alle gutter? Gutt_86 syntes det var så morsomt at det var så mange jenter som var bitre... Når ble han talsperson for alle menn?. Dog han har ikke noe i mot JB. Så dette med at alle gutter tror jenter er misunnelige.... og denne "dobbelmoralen" er oppdiktet vrøvl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er det? Hva har skjedd?

Therese er ei søt og kanskje litt for blid jente :P Utrolig sterk er hun også, både fysisk og psykisk, med tanke på Sten Anders bortgang.

Anonymous poster hash: 9797a...50c

Anonymous poster hash: 4c5d7...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Jeg har prøvd å se denne berømte sjarmen også, men kan ikke se den heller :P

Misforstå meg rett, hun virker veldig ålreit. Men når jeg hører henne for meg, hører jeg bare "det e så utruuuule kjekt å være her i OL å deeeelta i mesterskapet å e kosa me så utrule me lagkameratane å har ho mamma og han pappa heime i daaaalsbygda som heie på me å gir utruuuule møkje støtte..." :fnise:

Igjen, blid og grei, men ikke noe snert eller tydelig intelligens på en måte. Ikke velformulert eller vittig. Humoren er sånn "tihi, jeg henger opp ned i et klatrestativ"-aktig, ikke noen smart humor eller en personlighet som kan utfordre noen. Kjedelig, kanskje det er det jeg vil fram til? :)

Men kanskje den over her som sa at hun er ukomplisert er rett - kanskje dette er attraktivt i seg selv, og det må jo være greit

:)

Anonymous poster hash: 51777...59e

Sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...