Gå til innhold

Hva er greia med Therese Johaug?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke interessert i sport så jeg måtte søke opp navnet.

Ganske sykt å ikke ha hørt om Therese Johaug.

Anonymous poster hash: 4eb05...442

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er definitivt født med ski på beina og hun er veldig flink, men jeg takler ikke dialekta og stemmen hennes. Ikke at det er hennes skyld da.

Jeg synes dialekta er kjempefin! Hadde ikke vært like sjarmerede om hun hadde hatt en kjedelig oslodialekt. Hun er rå!

Anonymous poster hash: 68744...24d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sykt å ikke ha hørt om Therese Johaug. Anonymous poster hash: 4eb05...442

Deg om det. Jeg er dårlig med å huske navn og husker iallefall ikke navn på sportfolk når jeg ikke følger med på sport. Det er sikkert flere du ikke vet navnet på som jeg synes er sykt at du ikke vet også

Det skal sies at jg kjente igjen henne da jeg så bilde, men navnet kommer jeg sikkert til å glemme igjen

Endret av melisnam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det. Jeg er dårlig med å huske navn og husker iallefall ikke navn på sportfolk når jeg ikke følger med på sport. Det er sikkert flere du ikke vet navnet på som jeg synes er sykt at du ikke vet også

Det skal sies at jg kjente igjen henne da jeg så bilde, men navnet kommer jeg sikkert til å glemme igjen

Hun er en rikskjendis på nivå med Gro Harlem Brundtland. Da er det rart å ikke vite hvem det er uavhenging av om du følger med på sport eller ikke.

Anonymous poster hash: 4eb05...442

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker livet sitt til å gå fort på to glassfiberpinner, er sjeldent smarte.

Anonymous poster hash: 7b2a5...5f1

Nåja, nå studerer vel omtrent halve skilandslaget, både kvinner og menn medisin, så at de ikke er smarte er vel ikke helt sant. Smarte, og masse ståpåvilje tenker jeg vel heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er en rikskjendis på nivå med Gro Harlem Brundtland. Da er det rart å ikke vite hvem det er uavhenging av om du følger med på sport eller ikke.

Anonymous poster hash: 4eb05...442

Hun er en rikskjendis på nivå med Gro Harlem Brundtland. Da er det rart å ikke vite hvem det er uavhenging av om du følger med på sport eller ikke. Anonymous poster hash: 4eb05...442

Er ikke så interessert i norske kjendiser jeg :) sport og politikk er ikke min sterkeste side og jeg kjenner igjen ansikt men dårlig på navn. Hvorfor henger du deg opp i det? Ikke alle har samme interesser som deg.

Jeg kunne sikkert nevnt en god del verdensstjerner som er mye mer kjent en norske og du hadde bare kjent igjen ansiktet til og ikke hatt peiling på navnet til. Verden er større enn norsk skisport. Noe som er gørrkjedelig for min del. Jeg lwser ikke sport i aviser og ser ikke nyheter på tv. Så BEKLAGER for at du ble sjokkert over at andre ikke bryr seg om det du tydeligvis bryr deg om

Endret av melisnam
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så interessert i norske kjendiser jeg :) sport og politikk er ikke min sterkeste side og jeg kjenner igjen ansikt men dårlig på navn. Hvorfor henger du deg opp i det? Ikke alle har samme interesser som deg.

Jeg kunne sikkert nevnt en god del verdensstjerner som er mye mer kjent en norske og du hadde bare kjent igjen ansiktet til og ikke hatt peiling på navnet til. Verden er større enn norsk skisport. Noe som er gørrkjedelig for min del. Jeg lwser ikke sport i aviser og ser ikke nyheter på tv. Så BEKLAGER for at du ble sjokkert over at andre ikke bryr seg om det du tydeligvis bryr deg om

Men NÅ vet du det! Det er bra!

Anonymous poster hash: 68744...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg vel halshugget her.. men hva er det som er så utrolig flott med Therese Johaug?

Hører alle snakke om hvor flott hun er. Kan ikke helt se greia.. Helt vanlig spør du meg, vanlig søt og trivelig jente. Håret altfor bleket etter min smak og for mye svart sminke rundt øynene, ellers ser hun vel ok ut, men that's it.

Hun er jo veldig blid, men det er jo de fleste skistjernene i intervjuer. Stemmen og pratemåten hennes er ofte litt gnålete synes jeg. Flink på ski, men igjen, det er de jo alle på det nivået..

Jeg er ikke misunnelig (regner med jeg blir beskyldt for det). Det er mange kjendisdamer jeg glatt hadde byttet utseende med. Men når det gjelder Johaug blir jeg alltid sittende og se og se... hva er det alle ser som ikke jeg ser!

Anonymous poster hash: 51777...59e

Vet ikke, hun har en "quality" som man sier om Chandlers gayness i Friends :fnise:

Ellers er hun kjempesøt, sjarmerende, sexy dialekt, veltrent og deilig kropp. Rett og slett en drømmejente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Jeg er jente og jeg syns Johaug er søt og det virker som at hun har en nydelig personlighet. Er kjempeimponert over de kreftene som finnes i den lille snella.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ei sånn jente som gutta vil være kjæreste med og jenter vil være venninne med. Super talentfull og ambisiøs, men likevel jordnær, uhøytidelig og tilgjengelig, sprudlende og positiv. Hun har alt Petter Northug mangler.

Og hun ser sånn ut, når hun vil;

http://www.kjendis.no/2012/03/24/kjendis/mote/therese_johaug/eger/20817547/

Ikke rart du skjønner du vil bli beskyldt for å være misunnelig. ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel dette jenter må lære seg, man må ikke være ekstraordinært pen for at gutta skal bli hekta. Det holder å være søt, blid og sporty, så scorer man på girl-next-door faktoren. Gutter vil helst at jenta også skal være oppnåelig, dette med å sikle på uoppnåelige kjendiser høyt der opp er en jentegreie.



Anonymous poster hash: 0fe6d...11a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men NÅ vet du det! Det er bra!Anonymous poster hash: 68744...24d

Jo takk skal du ha, det er kjempebra! Takk for at du hjelper meg med å huske viktige navn i verdenshistorien.

Jeanne d'arc,Rosa Parks,Malala Yousafzai,Susan Anthony,Eleanor Roosevelt, Dronning Victoria,Elisabeth Stanton.. viktige kvinner jeg har lært om gjennom tiden....

....og nå endelig Terese Johaug. "Helt sykt" ikke visste hvem hun var.Jeg viste heller ikke hvem fotballfrue var før jeg øeste det her inne. Jeg burde virkelig skamme meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese er ei søt og kanskje litt for blid jente :P Utrolig sterk er hun også, både fysisk og psykisk, med tanke på Sten Anders bortgang.



Anonymous poster hash: 9797a...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har tydelig bevist at hun har ryggrad og at hun ikke trenger å bæres på hendene. Men hun er ultrafeminin, selv om hun driver med hard sport på absolutt elitenivå.

Hun er ikke keitete og ufiks, men fin og en classy dame. I tillegg har hun positiv utstråling og virker sympatisk og morsom å være sammen med.

Ei dame som absolutt kan ta vare på seg selv, men som ikke virker avskrekkende på en mann.

Derfor er hun flott og virker sikkert tiltrekkende på mange.

Også tror jeg mange kan identifisere seg med henne.

Hun prater på dialekt og virker jordnær. Muligens litt nasal stemme, men det hadde vært slitsomt om hun hadde vært hundre prosent "perfekt".

Kan tenke meg mange kvinner hadde lagt henne for hat om de ikke fant noe å plukke på med henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What? Er hun bare 25år?

Jepp, blir 26 i juni..

Anonymous poster hash: 9797a...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølv føretrekk eg særare folk, men ho er då absolutt pen og sikkert ein triveleg person. Er ikkje vanskeleg å skjøne at folk fell for ho. Ho er det norske svaret på "the girl next door," berre at ho er i OL i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid artig med jenter som er bitre på deilige kjendisjenter :fnise: Sånn er ikke vi gutta, iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...