Gå til innhold

Hva er greia med Therese Johaug?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tingen er hun ikke bare er søt og pen. Denslags jenter er det haugevis av i kjendisbladene hele tiden. Johaug derimot, er jækla god til noe OG søt og pen i tillegg.



Anonymous poster hash: 704fa...914
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her! Jeg har prøvd å se denne berømte sjarmen også, men kan ikke se den heller :P

Misforstå meg rett, hun virker veldig ålreit. Men når jeg hører henne for meg, hører jeg bare "det e så utruuuule kjekt å være her i OL å deeeelta i mesterskapet å e kosa me så utrule me lagkameratane å har ho mamma og han pappa heime i daaaalsbygda som heie på me å gir utruuuule møkje støtte..." :fnise:

Igjen, blid og grei, men ikke noe snert eller tydelig intelligens på en måte. Ikke velformulert eller vittig. Humoren er sånn "tihi, jeg henger opp ned i et klatrestativ"-aktig, ikke noen smart humor eller en personlighet som kan utfordre noen. Kjedelig, kanskje det er det jeg vil fram til? :)

Men kanskje den over her som sa at hun er ukomplisert er rett - kanskje dette er attraktivt i seg selv, og det må jo være greit :)

Anonymous poster hash: 51777...59e

Dette var skivebom på dialekta, rent fornærmende for oss som kjenner den. Du har skrevet noe som høres ut som gudbrandsdøl, hvilket er milevidt unna originalen.Dette er dalsbygding; "det æ så uttruli artig å vør her i OL å deeeelta i mesterskapet å je kose mei så uttrule me lagkameratan å har a mamma og n' pappa heme i daaaalsbygda som heie på mei å gir uttrule my-y støtte..."

ser at dette ikke var poenget med innlegget men klart' itj å lett vør ;)

Jeg er jo fra dette distriktet sjøl og liker henne derfor ekstra godt, men skal si meg enig i at hun ikke er noen ekstraordinær skjønnhet. Men- hun er veldig søt, blid og naturlig frisk, og så representerer hun det ur-norske- og det tror jeg er det gutta liker; Hun virker ukomplisert, skvær, blid, frisk, sterk, jordnær og UJÅLETE... Ordentlig bondejente. Og at hun har sjarm kan ingen komme fra. selv om jeg er enig i at humoren kanskje ikke er ekstremt intelligent. Blid, søt og veldig norsk. det er nok der du har det ;)

Anonymous poster hash: b0288...88f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart at noen ikke skjønner hvorfor menn liker henne.. hva er det å ikke like liksom? Hun er jo råpen og sprudlende, i tillegg til dyktig og sporty :) ville nok likt henne selv om jeg var mann..

Anonymous poster hash: e7ddc...8ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns hun ser grei ut helt til hun åpner kjeften, burde ha øvd litt på ordbruk og utvidet ordforråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det hennes skiferdigheter og egenskapene som ligger bak de ferdighetene som har gjort henne kjent, ikke hennes utseende.

Men for all del, at hun fremstår jordnær og sjarmerende samt i tillegg er søt og smilende, markedsfører henne jo bedre som en kjæledigge for det norske folk. Jeg fatter at mange har et godt øye for henne for å si det slik.

Dog fascineres folk av Odd Bjørn Hjelmeseth og Eivind Hellstrøm også, jeg tror ikke de er tidenes kjekkaser, dog har de egenskaper og personligheter som gjørdem fascinerende - slik er det også med TJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mary Quant

Therese er herlig ujålete og hun tar ikke seg selv så høytidelig som mange andre gjør.

I tillegg til at hun er naturlig skjønn så er hun blid og utadvendt. Hun har gull i VM og OL + verdenscupseirer og det er bare noen av hennes meritter.

Jeg for min del blir i godt humør av å se henne og det tror jeg veldig mange andre blir også.

Slike jenter virker som en magnet på menn ..

(hvem liker sure kvinner som sitter hjemme og leter etter feil på personer de ikke kjenner?)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke greia med henne. Å høre henne er snakke, er en lidelse. Rene skjæreskrik, jo.



Anonymous poster hash: 7b2a5...5f1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Hvorfor må alle jenter være så mye penere enn alminnelig. Det er jo nettopp derfor hun og andre jenter er drittdigg. De er normale, aktive og blide jenter. Hadde lett skifta fil for Johaug!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Jeg skjønner ikke greia med tråder som dette, som ser ut til å være laget bare for å si alt man ikke liker med en eller annen kjendis. Sier ikke at du er misunnelig, så ikke fly i strupen på meg, jeg skjønner bare ikke hensikten med å liste opp alle negative tingene du kan komme på om Therese Johaug. Det er ikke så veldig hyggelig.

Folk er ganske "enkle" når du tenker på det. At det lages en tråd om jente, hvor trådstarter ikke klarer å forstå at andre liker henne, hennes væremåte og humor - bare fordi hun ikke er begeistret for det, er ganske latterlig. Det er også litt ironisk at TS spekulerer i intelligensen og formuleringsevnen til Johaug, men selv lager en tråd som ikke akkurat fremstiller hennes beste sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke greia med henne. Å høre henne er snakke, er en lidelse. Rene skjæreskrik, jo.

Anonymous poster hash: 7b2a5...5f1

Hahaha. Pappa etterligner alltid stemmen hennes når hun snakker, for han syns det er så grusomt :fnise:

Anonymous poster hash: b55c9...d56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg alltid syntes at hun ligner litt på Linda Johansen fra Borettslaget... ikke at det er noe galt i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ser nok mer på at hun er en positiv person enn at håret er for bleka

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn liker blide bondejenter som er veldig flink til noe og litt dumme...

Synes hun er kjempeflott jeg også, men skulle ønske hun var litt smartere. Da hadde hun vært et enda mye bedre forbilde.



Anonymous poster hash: 990de...058
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker blide bondejenter som er veldig flink til noe og litt dumme...

Synes hun er kjempeflott jeg også, men skulle ønske hun var litt smartere. Da hadde hun vært et enda mye bedre forbilde.

Anonymous poster hash: 990de...058

Folk som bruker livet sitt til å gå fort på to glassfiberpinner, er sjeldent smarte.

Anonymous poster hash: 7b2a5...5f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke interessert i sport så jeg måtte søke opp navnet. Det førate som kom opp var at hun var 168 cm og 46 kilo! :O det kan jo ikke stemme? Hun ser ut som å ha en normal kroppsbygging med veldig mye muskler? Ble bare litt sjokkert over tallet. Men over til det andre. Synes hu er søt jeg :) typisk norsk utseende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu er ei veldig vakker jente, langt i fra alle jenter er så nydelige uten sminke ;) Og hun har en sped kropp uten overflødig fett, mange menn tenner på det. Blid og sprudlende, jordnær og real.



Anonymous poster hash: ac758...579
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hun er definitivt født med ski på beina og hun er veldig flink, men jeg takler ikke dialekta og stemmen hennes. Ikke at det er hennes skyld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...