Gå til innhold

Hva er greia med Therese Johaug?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg vel halshugget her.. men hva er det som er så utrolig flott med Therese Johaug?

Hører alle snakke om hvor flott hun er. Kan ikke helt se greia.. Helt vanlig spør du meg, vanlig søt og trivelig jente. Håret altfor bleket etter min smak og for mye svart sminke rundt øynene, ellers ser hun vel ok ut, men that's it.

Hun er jo veldig blid, men det er jo de fleste skistjernene i intervjuer. Stemmen og pratemåten hennes er ofte litt gnålete synes jeg. Flink på ski, men igjen, det er de jo alle på det nivået..

Jeg er ikke misunnelig (regner med jeg blir beskyldt for det). Det er mange kjendisdamer jeg glatt hadde byttet utseende med. Men når det gjelder Johaug blir jeg alltid sittende og se og se... hva er det alle ser som ikke jeg ser!



Anonymous poster hash: 51777...59e
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun virker veldig blid og ukomplisert, tror menn liker det



Anonymous poster hash: d51c4...4cc
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun smiler mye. Det er fint det :rodmer: Så har hun en gudinnekropp (ja, det var min smak)



Anonymous poster hash: 26efc...edb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er ikke særlig pen. Masete dialekt har hun også.



Anonymous poster hash: 5a8c7...fdc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hun har sjarme, smiler mye og er naturlig pen. Og så har hun den girl next door kvaliteten som mange liker. Virker veldig jordnær og søt.

Kanskje det er greia?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun virker veldig blid og ukomplisert, tror menn liker det

I motsetning til damene her på KG, mener du? (Jeg bare kødder :fnise:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke misunnelig (regner med jeg blir beskyldt for det). Det er mange kjendisdamer jeg glatt hadde byttet utseende med. Men når det gjelder Johaug blir jeg alltid sittende og se og se... hva er det alle ser som ikke jeg ser!

Fem VM- og OL-gull?

Anonymous poster hash: 65d79...c2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Jeg har prøvd å se denne berømte sjarmen også, men kan ikke se den heller :P

Misforstå meg rett, hun virker veldig ålreit. Men når jeg hører henne for meg, hører jeg bare "det e så utruuuule kjekt å være her i OL å deeeelta i mesterskapet å e kosa me så utrule me lagkameratane å har ho mamma og han pappa heime i daaaalsbygda som heie på me å gir utruuuule møkje støtte..." :fnise:

Igjen, blid og grei, men ikke noe snert eller tydelig intelligens på en måte. Ikke velformulert eller vittig. Humoren er sånn "tihi, jeg henger opp ned i et klatrestativ"-aktig, ikke noen smart humor eller en personlighet som kan utfordre noen. Kjedelig, kanskje det er det jeg vil fram til? :)

Men kanskje den over her som sa at hun er ukomplisert er rett - kanskje dette er attraktivt i seg selv, og det må jo være greit :)



Anonymous poster hash: 51777...59e
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg skjønner ikke greia med tråder som dette, som ser ut til å være laget bare for å si alt man ikke liker med en eller annen kjendis. Sier ikke at du er misunnelig, så ikke fly i strupen på meg, jeg skjønner bare ikke hensikten med å liste opp alle negative tingene du kan komme på om Therese Johaug. Det er ikke så veldig hyggelig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett, hun virker veldig ålreit. Men når jeg hører henne for meg, hører jeg bare "det e så utruuuule kjekt å være her i OL å deeeelta i mesterskapet å e kosa me så utrule me lagkameratane å har ho mamma og han pappa heime i daaaalsbygda som heie på me å gir utruuuule møkje støtte..." :fnise:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ler meg i hjel... :sarkasme:

Anonymous poster hash: 65d79...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Jeg har prøvd å se denne berømte sjarmen også, men kan ikke se den heller :P

Misforstå meg rett, hun virker veldig ålreit. Men når jeg hører henne for meg, hører jeg bare "det e så utruuuule kjekt å være her i OL å deeeelta i mesterskapet å e kosa me så utrule me lagkameratane å har ho mamma og han pappa heime i daaaalsbygda som heie på me å gir utruuuule møkje støtte..." :fnise:

Igjen, blid og grei, men ikke noe snert eller tydelig intelligens på en måte. Ikke velformulert eller vittig. Humoren er sånn "tihi, jeg henger opp ned i et klatrestativ"-aktig, ikke noen smart humor eller en personlighet som kan utfordre noen. Kjedelig, kanskje det er det jeg vil fram til? :)

Men kanskje den over her som sa at hun er ukomplisert er rett - kanskje dette er attraktivt i seg selv, og det må jo være greit :)

Anonymous poster hash: 51777...59e

Ja, du har ganske så rett. I sjekke/bli kjent-situasjoner prøver kvinner og menn å gjøre seg så pene og SMARTE som mulig. Og det er utrolig kjedelig og forutsigbart i lengden. Det blir rett og slett krampaktig. Da blir faktisk ukomplisert og dagligdags mye mer spennende.

Anonymous poster hash: 26efc...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ler meg i hjel... :sarkasme:

Anonymous poster hash: 65d79...c2c

Det håper jeg ikke du gjør! Drikk litt vann, så går det snart over :hug:

Anonymous poster hash: 51777...59e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo en pen jente, men jeg synes at det ødelegger veldig at hun veldig ofte har munnsår/herpes -det ødelegger litt for min del. Men det er jo ikke noe hun kan for da, men allikevel så er det noe jeg legger veldig merke til....



Anonymous poster hash: 39120...4da
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke og vil aldri skjønne greien med henne jeg heller. Helt normal, søt jente, men absolutt ikke noe mer.



Anonymous poster hash: b55c9...d56
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det lurer egentlig jeg også litt på. For min del ser hun helt alminlig ut.

Men kanskje har det noe med den sprudlende personligheten hun virker og ha. Som gjør at så mange ser ut til å like henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun er kjempe pen og det synes alle guttene jeg har hørt snakke om henne også. . Men smak og behag :)

Anonymous poster hash: e7ddc...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempesøt, herlig, ekte, har bøttevis med sjarm, og hun viser masse glede og lidenskap.



Anonymous poster hash: d8f49...efb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GIrl next door-faktoren. Hun er over gjennomsnittlig pen, hun er knallsøt, hun er erkenorsk, hun representerer Norge i idrett, hun er dyktig og hun virker gjennomført snill og grei. Det er vanskelig å finne så mye feil med henne. Hun er ikke noe unikum, men hun kommer langt med overnevnte faktorer.



Anonymous poster hash: 652e4...bc0
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...