Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var vel Arman.

Anonymous poster hash: 8e074...b64

Til deg som lurte på hva Labi jobber med. Tror han er lagerarbeider.

Hadde ikke blitt forundret om tv3 lager en spin-off serie med Labi noe ala disse fra det svenske kjøpesenteret, Ola-Conny og Morgan på tur...

Labi er jo alle tiders underholdning, det skal han ha. :)

- Et av høydepunktene var når Labi satt og sa: "Senjonara, Senjonara...umm hva sa du det het?" Sayonara (sier crewet til han og retter på han.)

"Um hva betyr det egentlig???"

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva var det egentlig som gjorde at Mats fikk sånt hat for Ann Mariell? Jeg tror det har gått meg litt hus forbi…

Det hele startet jo fordi Mats var kåt, og ville ha noen å kose med i sengen. Derfor valgte han Heida Alexandra fremfor AM. Snakk om å være styrt av kjønnsorganet sitt.

Så kom AM tilbake, og Mats var kåt på henne som vanlig. Da han innså at slaget var tapt, og at han ikke kom til å få seg noe av AM, ble han hevngjerrig og ville se at AM fikk det vondt. Derfor ville han stå med alle jenter som satt foten på hotellet istedenfor AM.

Anonymous poster hash: 46281...30a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva var det egentlig som gjorde at Mats fikk sånt hat for Ann Mariell? Jeg tror det har gått meg litt hus forbi…

Sikkert at hun prøvde å bestemme at han ikke kunne rote med noen og prøve å styre han i alt han gjorde. Å han kunne ikke si noe på alt hun gjorde, så jeg tror han ble dritt lei...

Anonymous poster hash: 7e461...d3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele startet jo fordi Mats var kåt, og ville ha noen å kose med i sengen. Derfor valgte han Heida Alexandra fremfor AM. Snakk om å være styrt av kjønnsorganet sitt.

Så kom AM tilbake, og Mats var kåt på henne som vanlig. Da han innså at slaget var tapt, og at han ikke kom til å få seg noe av AM, ble han hevngjerrig og ville se at AM fikk det vondt. Derfor ville han stå med alle jenter som satt foten på hotellet istedenfor AM.

Anonymous poster hash: 46281...30a

Men han hatet henne ikke da. Han ville bare stå med noen andre… Nå har han jo et stort og stygt hat mot henne. Hvor kom det fra?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt at endel av mobbegjengen og de som har fått mest tyn fra seerne rett og slett har gått i dekning. Har bl.a. hørt Simone knapt tør bevege seg utfor døra, selv i Kodal. Sånn ala letter på gardinene for å se hvem som ringer på. Så det er mulig hun har fått noia og angst over at hun har oppført seg som et troll på PH.

Anonymous poster hash: dcb20...3de

Hvis dette stemmer, så er det bare nok et tegn på at karma eksisterer. Hvis mobberne er redde for å gå ut av huset fordi folk kjefter på dem og de føler seg misforstått av resten av verden, så får de jo kjenne litt på hvordan Ann Marielle har hatt det i flere måneder nå, bortsett fra at hun var helt alene og isolert fra familie og venner. Får si som AM: "Karma is a bitch."

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tiaen

Men han hatet henne ikke da. Han ville bare stå med noen andre… Nå har han jo et stort og stygt hat mot henne. Hvor kom det fra?

Noen mennesker er født uten sympati, og Mats virker som en av de tilfellene. Tror ikke det ligger noe grunn bak, annet at han rett og slett liker å se når andre har det dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så at hun klarte seg uten ham. Var vel et eller annet med at Mats skulle redde LA for Chris sin skyld, og det skjønte AM og gikk derfor til Gabriel (hvis jeg husker rett?). Tror rett og slett de ble sure for at AM skjønte hva de drev med, og reddet seg selv, uten deres hjelp ;) Noen mennesker takler ikke slikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi hun sendte ham ut. Glem at han hadde sviktet henne under parseremonien to ganger før, liksom. Da AM gjorde det samme, trigget hun et intenst hat hos ham. Helt merkelig reaksjon og litt sånn ekkelt unormalt. Mats er svært følelsesstyrt både på godt og vondt, og følelsene hans er helt uproporsjonale sammenlignet med hos et normalt menneske. Hvis ei jente smiler til ham, blir han forelsket (han har vært erklært seg forelsket i ca 4 - 5 jenter der inne?), og hvis hun ikke gjør som han vil, begynner han faktisk å hate henne. Wuhuu, skikkelig sjarmtroll, det der.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må le litt av denne kommentaren på bloggen til LA:

"Kan du ha en spørsmålsrundet, tror det tregns for å å finne ut om du har adhd og egentlig er oppgående i hode. WTF velge christer fordi dere har følelse for hverande??????++ Halo jenta mi det er PARADISHOTEL DU HAR MEDLT DEG PÅ. IKKE UNGARSKVINNER."

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Fordi hun sendte ham ut. Glem at han hadde sviktet henne under parseremonien to ganger før, liksom. Da AM gjorde det samme, trigget hun et intenst hat hos ham. Helt merkelig reaksjon og litt sånn ekkelt unormalt. Mats er svært følelsesstyrt både på godt og vondt, og følelsene hans er helt uproporsjonale sammenlignet med hos et normalt menneske. Hvis ei jente smiler til ham, blir han forelsket (han har vært erklært seg forelsket i ca 4 - 5 jenter der inne?), og hvis hun ikke gjør som han vil, begynner han faktisk å hate henne. Wuhuu, skikkelig sjarmtroll, det der.

Ja, der sa du det. Tenk å være i et forhold med fyren, må jo være som en berg-og dalbane for å si det mildt. Går èn ting som han ikke vil, kan han gå fra å like en person til å hate dem. For et ustabilt menneske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan PH hadde vært med intelligente deltagere, årets sesong har jo virkelig vært lavmål når det gjelder IQ og selvinnsikt. Labi og LA burde aldri vært på tv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labi er jo underholdning, alt han bryr seg om er den motorsykkelen :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

- Et av høydepunktene var når Labi satt og sa: "Senjonara, Senjonara...umm hva sa du det het?" Sayonara (sier crewet til han og retter på han.)

"Um hva betyr det egentlig???"

Har tenkt av og til på hvordan det er for den personen som sitter å snakker med dem når de er i snakkeboksen.

Noen ganger må det jo være utrolig vanskelig å holde seg alvorlig, mens andre ganger må det være veldig vanskelig å ikke klikke på dem når de er som mest stygg i kjeften. Som f.eks. når Mats kalte AM og Aurora for spyfluer og sa at de nesten ikke kunne kalles mennesker.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert at hun prøvde å bestemme at han ikke kunne rote med noen og prøve å styre han i alt han gjorde. Å han kunne ikke si noe på alt hun gjorde, så jeg tror han ble dritt lei...

Anonymous poster hash: 7e461...d3c

Dette stemmer jo overhodet ikke. Har du i det hele tatt fulgt med? AM ble lei seg fordi Mats flørtet med alle jentene som satte sin fot inne på hotellet ETTER (les: ETTER) at han sendte ut AM til fordel for Heidi Alexandra. Det var derfor AM ble lei seg over at han flørtet med alle, på grunn av at hun var redd for at han skulle bytte henne ut igjen. Og ærlig talt, hun hadde jo rett i det. Mats hadde jo faktisk planer om å bytte henne ut, så dette var helt legitimt av AM.

Jeg vil også legge til at UANSETT hvor mye AM har flørtet med andre så har hun aldri byttet Mats ut for det. Husker du Aksel for eksempel?

Hvis han ble drittlei på grunn av dette viser det bare hvor utrolig urimelig han er.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har tenkt av og til på hvordan det er for den personen som sitter å snakker med dem når de er i snakkeboksen.

Noen ganger må det jo være utrolig vanskelig å holde seg alvorlig, mens andre ganger må det være veldig vanskelig å ikke klikke på dem når de er som mest stygg i kjeften. Som f.eks. når Mats kalte AM og Aurora for spyfluer og sa at de nesten ikke kunne kalles mennesker.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Veldig enig. Tenk hvordan crewet har det når de sitter og spiser sammen f.eks....Tipper de har nok å prate om.

Triana hadde jo uttalt at dette var den beste sesongen hun hadde vært med på. Kan det tolkes som at de gode vinner til slutt? = Happy ending?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er 4 personer jeg ikke takler på PH å det er:

Simone: Hvem liker vel henne? Typisk eksempel på en usikker jente med dårlig selvtillit som rakke ned på en jente som er alt hun ikke er. Hun har gjort ALT i sin makt for at folk skal mislike AM og manipulerer folk til å tro hun er falsk osv. Dessverre, så lyktes hun :( Hun har å klart å hjernevaske LA nå på slutten. Det var jo LA som forsvarte AM da Nico klikket på henne den kvelden. Simone er bare fæl og kan ikke finne noe positiv ved jenta. Også all den dobbel moralen hun kjører da.

Mats: Ja hvor skal jeg begynne? Likte han godt i begynnelsen da det var AM og han mot resten. Under veien så ble han bare ekkel og skikkelig drittsekk. Vet ikke hva som skjedde. Dette store hatet han for AM klarer ikke jeg å forstå. Virker som han er pissed over at han ikke har fått korket henne eller noe. Han har ingen grunn til å hate verken henne eller Aurora. Å jeg vil bare tørke vekk det ekle gliset hans som han ofte kommer med når Aurora og AM får kjeft :roll:

Christer: En forvokst fjortis. Han var helt ok i begynnelsen, men så begynte han føle seg så kul og snakket helt tullete. "Woow, shiit. lættis, korke å blabla.. Kan han heller snakke som en 21 åring og ikke som en fjortis?! Under jurymøte fikk han panikk og innså at Labi kom til å vinne. Da ombestemmer han seg og sier de må ha inn en jente. Alle er enige med Christer :roll: Sleipe jævel. Han mener han er en verdig vinner og må stå med LA. Bra det ikke skjedde. Synes fyren er ekkel og høy på seg selv. Virker som han røyker noe sterkere enn Hasj

LA: Bitchen til Christer som snakker like irriterende! Likte henne i begynnelsen, men hun har tapt seg så sykt!! Synd hun ble hjernevasket av Simone. Trodde hun var smart, men den gang ei. Måten hun reagerte på da hun røyk ut var bare LOOOL. Ikke mye klasse du. At hun ble stemt inn igjen er veldig ufortjent. Hun er like ille som resten av mobbegjengen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å fatte at dette er ekte mennesker.

Om jeg så hadde gravd i HELE min bekjentskapskrets tror jeg ikke jeg kunne funnet en mer dum og ond gjeng.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så vanskelig å fatte at dette er ekte mennesker.

Om jeg så hadde gravd i HELE min bekjentskapskrets tror jeg ikke jeg kunne funnet en mer dum og ond gjeng.

Kudos! Sier vel mer om deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er 4 personer jeg ikke takler på PH å det er:

Simone: Hvem liker vel henne? Typisk eksempel på en usikker jente med dårlig selvtillit som rakke ned på en jente som er alt hun ikke er. Hun har gjort ALT i sin makt for at folk skal mislike AM og manipulerer folk til å tro hun er falsk osv. Dessverre, så lyktes hun :( Hun har å klart å hjernevaske LA nå på slutten. Det var jo LA som forsvarte AM da Nico klikket på henne den kvelden. Simone er bare fæl og kan ikke finne noe positiv ved jenta. Også all den dobbel moralen hun kjører da.

Mats: Ja hvor skal jeg begynne? Likte han godt i begynnelsen da det var AM og han mot resten. Under veien så ble han bare ekkel og skikkelig drittsekk. Vet ikke hva som skjedde. Dette store hatet han for AM klarer ikke jeg å forstå. Virker som han er pissed over at han ikke har fått korket henne eller noe. Han har ingen grunn til å hate verken henne eller Aurora. Å jeg vil bare tørke vekk det ekle gliset hans som han ofte kommer med når Aurora og AM får kjeft :roll:

Christer: En forvokst fjortis. Han var helt ok i begynnelsen, men så begynte han føle seg så kul og snakket helt tullete. "Woow, shiit. lættis, korke å blabla.. Kan han heller snakke som en 21 åring og ikke som en fjortis?! Under jurymøte fikk han panikk og innså at Labi kom til å vinne. Da ombestemmer han seg og sier de må ha inn en jente. Alle er enige med Christer :roll: Sleipe jævel. Han mener han er en verdig vinner og må stå med LA. Bra det ikke skjedde. Synes fyren er ekkel og høy på seg selv. Virker som han røyker noe sterkere enn Hasj

LA: Bitchen til Christer som snakker like irriterende! Likte henne i begynnelsen, men hun har tapt seg så sykt!! Synd hun ble hjernevasket av Simone. Trodde hun var smart, men den gang ei. Måten hun reagerte på da hun røyk ut var bare LOOOL. Ikke mye klasse du. At hun ble stemt inn igjen er veldig ufortjent. Hun er like ille som resten av mobbegjengen.

Enig med deg. Noen som husker Casper? Han var ikke akkurat grei heller....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...