Chloe- Skrevet 2. juni 2014 #3881 Del Skrevet 2. juni 2014 Dette burde man opplyse om mer! 100%! 110%. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. juni 2014 #3882 Del Skrevet 2. juni 2014 Så utrolig lavmål at Nico kaller jentene for hoe, bitch, tøs osv. Hvem er det han tror han er egentlig? Snoop Dog eller noe sikkert. Lol. En drømmefinale hadde vært hvis LA og Gabriel vant og han slipper kula så klart. Wooow Shiiit det hadde vært så sykt lættis 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3883 Del Skrevet 2. juni 2014 Så utrolig lavmål at Nico kaller jentene for hoe, bitch, tøs osv. Hvem er det han tror han er egentlig? Snoop Dog eller noe sikkert. Lol. En drømmefinale hadde vært hvis LA og Gabriel vant og han slipper kula så klart. Wooow Shiiit det hadde vært så sykt lættis Hadde ikke blitt mindre fornærmet om det var Snoop Dog akkurat, men ja, er helt enig.. Blir gal av sånn ''gangster'' snakk, det er sånn man holdt må når man var 15.... Håper litt Mats vinner faktisk, pga. jeg ikke liker noen av deltakerne noe særlig, men jeg syns det var bra at han mente at Labi var dum og ikke tenke på Julie sine følelser, når han hintet til at Julie burde sendes ut fremfor LA, dagen etter de hadde hatt sex sammen. Anonymous poster hash: 9d086...87f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3884 Del Skrevet 2. juni 2014 Hadde ikke blitt mindre fornærmet om det var Snoop Dog akkurat, men ja, er helt enig.. Blir gal av sånn ''gangster'' snakk, det er sånn man holdt må når man var 15.... Håper litt Mats vinner faktisk, pga. jeg ikke liker noen av deltakerne noe særlig, men jeg syns det var bra at han mente at Labi var dum og ikke tenke på Julie sine følelser, når Labi hintet til at Julie burde sendes ut fremfor LA, dagen etter de hadde hatt sex sammen. Anonymous poster hash: 9d086...87f Kanskje litt rotete skrevet.. retter meg litt Anonymous poster hash: 9d086...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3885 Del Skrevet 2. juni 2014 AM skriver på bloggen sin nå: "Til alle dere som ble lammet av ubehag og for Mats sin nåværende nattesøvn, så vil jeg bare si, at det var mer å vifte med tannbørsten under kjolen enn å børste underlivet med den. Tannkoster er veldig personlige eiendeler og et kjent sted for skumle bakterier, ikke minst dersom tannbørsten ikke er skiftet på en stund. Jeg kunne aldri tenke meg å bruke Mats sin tannbørste til å pusse mine tenner eller å børste mitt underliv!" Og dermed ble forhåpentlig endelig punktum satt for hele tannbørste -episoden. Hehe! Anonymous poster hash: e5937...729 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3886 Del Skrevet 2. juni 2014 AM skriver på bloggen sin nå: "Til alle dere som ble lammet av ubehag og for Mats sin nåværende nattesøvn, så vil jeg bare si, at det var mer å vifte med tannbørsten under kjolen enn å børste underlivet med den. Tannkoster er veldig personlige eiendeler og et kjent sted for skumle bakterier, ikke minst dersom tannbørsten ikke er skiftet på en stund. Jeg kunne aldri tenke meg å bruke Mats sin tannbørste til å pusse mine tenner eller å børste mitt underliv!" Og dermed ble forhåpentlig endelig punktum satt for hele tannbørste -episoden. Hehe! Anonymous poster hash: e5937...729 HAHA. Åh, AM er fantastisk. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3887 Del Skrevet 2. juni 2014 Hadde vært kult om vi kunne bestemme hvem som vant de 4 som er finaleparene. Da hadde nok AM vunnet Eneste verdige vinneren i mine øyne. Anonymous poster hash: 6272e...ca4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3888 Del Skrevet 2. juni 2014 Hadde vært kult om vi kunne bestemme hvem som vant de 4 som er finaleparene. Da hadde nok AM vunnet Eneste verdige vinneren i mine øyne. Anonymous poster hash: 6272e...ca4 JEG VET! Jeg skulle ønske det var en slik tvist! Anonymous poster hash: 573a5...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 2. juni 2014 #3889 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) AM skriver på bloggen sin nå: "Til alle dere som ble lammet av ubehag og for Mats sin nåværende nattesøvn, så vil jeg bare si, at det var mer å vifte med tannbørsten under kjolen enn å børste underlivet med den. Tannkoster er veldig personlige eiendeler og et kjent sted for skumle bakterier, ikke minst dersom tannbørsten ikke er skiftet på en stund. Jeg kunne aldri tenke meg å bruke Mats sin tannbørste til å pusse mine tenner eller å børste mitt underliv!" Og dermed ble forhåpentlig endelig punktum satt for hele tannbørste -episoden. Hehe! Anonymous poster hash: e5937...729 Haha, det er det DUMMESTE! Det sier hun nå ja, etter å ha fått masse pes for det. Selvfølgelig gnikka hun tannbørsten på musa. Endret 2. juni 2014 av Lady.In.Heels 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lighters Skrevet 2. juni 2014 #3890 Del Skrevet 2. juni 2014 Tv3 må seriøst bli flinkere til å oppdatere introen sin. Hvorfor er Lene Angelica sin introvideo med idag? Sett det flere ganger at folk som ikke er der er med i introen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juni 2014 #3891 Del Skrevet 2. juni 2014 Synes Ann Mariell og Gabriel er de enste som faktisk fortjener å vinne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 2. juni 2014 #3892 Del Skrevet 2. juni 2014 Det var faktisk sykt dårlig gjort av produksjonen Hva var poenget med den testen hvis en av de var fucka uansett hva de gjorde... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 2. juni 2014 #3893 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er så vanvittig irritert på den som spoila finalen her inne i helga. Det er jo ikke sikkert at det stemmer, men det er ikke like morsomt å se på når man kanskje vet slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juni 2014 #3894 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er så vanvittig irritert på den som spoila finalen her inne i helga. Det er jo ikke sikkert at det stemmer, men det er ikke like morsomt å se på når man kanskje vet slutten... Det har vært to spoilinger her i helga, og de var ikke like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 2. juni 2014 #3895 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hva faen Lene A.. for ei skada dame Endret 2. juni 2014 av Amananas 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 2. juni 2014 #3896 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg kommer seriøst til å boikotte fremtidige PH Med slike deltagere som dette kommer til å vinne. Waste of time and energy hele showet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3897 Del Skrevet 2. juni 2014 Irriterende at -Missi- ødela hele dagens episode med den spoilingen. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 2. juni 2014 #3898 Del Skrevet 2. juni 2014 DET ER ET SPILL, FOLKENS. Herregud, for en gjeng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juni 2014 #3899 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er så vanvittig irritert på den som spoila finalen her inne i helga. Det er jo ikke sikkert at det stemmer, men det er ikke like morsomt å se på når man kanskje vet slutten... Finalen blir ikke lagt ut på Viaplay før Tv3. Det er for å unngå spolere. Nå vet ikke jeg hva personen skrev, men det stemmer sikkert ikke. H*n gjorde det bare for å provosere tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3900 Del Skrevet 2. juni 2014 Det var faktisk sykt dårlig gjort av produksjonen Hva var poenget med den testen hvis en av de var fucka uansett hva de gjorde... Helt enig. Produksjonen tenkte vel at en av de kom til å ofre partneren sin, haha... Veldig spesielt at daten ble ulykke for dem, menmen. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå