Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aurora er vel for naiv og ja for godtroende til å slippe kulen. Jeg tipper Nico klarer å få henne til å stole på han og få henne rundt lillefingeren. Dessverre. Hvis de vinner så MÅ hun slippe den kula. Unner ikke Nico de pengene. :nei:

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

Ja det tror jeg og desverre. Helt enig ! Hadde vært rimelig gøy hvis de vant og hun slapp kula :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror ikke jeg heller, tror desverre Aurora er for godtroende, jeg tror og Nico slipper kula hvis de står i finalen sammen.

Nå har jo nikkersen slengt med slurva om den der kulekastingen en stund, så det har nok nådd et og annet øre. Slike ting kan fort bli snakket om, og informasjonen kan finne på og smyge seg forbi Auroras ørevoks, inn mot det store intet. Når det kraftige vakuumet får implodert opplysningen i små nok bestanddeler, kan det ikke utelukkes at dama får såpass "information overload" at hun glipper kula.

• Liker 5
Skrevet

Er det noen tilsvarende regel i PH?

Hmm nei jeg tror ikke det :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hmm nei jeg tror ikke det :klo:

Det er ikke lov til å ha kjæreste i alle fall.

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke Aurora er så naiv at hun stoler blindt på Nico, men det spørs om hun er kjapp nok til å greie å slippe kula før han gjør det. Dersom de står sammen i seremonien da. Man vet jo aldri.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De burde egentlig ikke ha forhåndsvisning i finaleuken etter min mening.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spoiling og personangrep, samt svar til dette.

Irrlys, mod.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gud, som jeg hater at folk spoiler. :kjempesinna: Regner med at noen også vil spoile hvem som vinner. Får de virkelig sett finalen før oss? Da skal jeg virkelig ikke være her inne...

AnonymBruker
Skrevet

Gud, som jeg hater at folk spoiler. :kjempesinna: Regner med at noen også vil spoile hvem som vinner. Får de virkelig sett finalen før oss? Da skal jeg virkelig ikke være her inne...

Tror aldri at finalen verken for sverige, danmark eller norge noensinne har fått forhåndsvisning :)

Anonymous poster hash: 2b391...a40

Skrevet

Nope, finalen blir sendt lik tid for alle :)
Skrevet

Jeg holder meg unns denne tråden til finalen er over. Greit nok at ikke finalerpisoden forhåndsvises, men enkelte tullinger kan jo sikkert bli fristet til å spoile twister o.l.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg unns denne tråden til finalen er over. Greit nok at ikke finalerpisoden forhåndsvises, men enkelte tullinger kan jo sikkert bli fristet til å spoile twister o.l.

Ja, jeg tror jeg også holder meg unna nå. Vil jo ikke at en idiot skal spoile igjen slik som i stad.

Gjest Blubberella
Skrevet

Hadde en eller annen AB spoilet i et svar til meg? Det var kommet varsel om at en AB hadde sitert/svart på siste innlegget mitt men nå var det visst ikke noe svar her likevel. Oh well, det man ikke vet har man ikke vondt av.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en eller annen AB spoilet i et svar til meg? Det var kommet varsel om at en AB hadde sitert/svart på siste innlegget mitt men nå var det visst ikke noe svar her likevel. Oh well, det man ikke vet har man ikke vondt av.

Nei, det var bare en som siterte feil. ABen skulle sitere -Missi-, men så siterte vedkommende deg i stedet.

Gjest Blubberella
Skrevet

Okei. Jeg har opplevd flere ganger i forskjellige tråder at noen svarer meg men før jeg får lest hva de har svart blir tråden ryddet og jeg får aldri vite hva de skrev. Siden jeg er litt nysgjerrig av meg er det litt frustrerende :rolleyes:

Men da gikk jeg ikke glipp av noe denne gangen :)

Skrevet

Jeg kunne unnet Nico seieren om han ikke sa den bikkjekommentaren når Aurora røk og ikke skjelte ut AM så sinnsykt den ene kvelden.

Ja, hva var det Nico sa igjen? "Når en hund biter en gang, så tar man å" Et eller annet??! .. Noen som husker?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva var det Nico sa igjen? "Når en hund biter en gang, så tar man å" Et eller annet??! .. Noen som husker?

Et eller annet med at man leier den ut i bakgata og tar livet av den. Mercy kill.

Tragisk type. Er så lei av at han går rundt og vil ha bekreftelse på at at pik*en hans egentlig ikke er sååå liten. Komplekser much? Og hva er den derre bitch-greia? Da LA stemte på ham, sa han "Ma bitch". Fyren tror han er fanget i en amerikansk rappevideo, og det er ikke ment som en kompliment.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 8
Skrevet

313.gifParadise Hotel 313.gif har bevist for meg at her faktisk finnes enkelte mennesker på denne kloden, som ikke har noen annen funksjon, i den store sammenhengen, enn å produsere CO2 og en hel masse mannskit...

Hvis Aurora og Nikko greier å klore til seg kulene, håper jeg Aurora bruker den hjernecellen som ikke er opptatt med selvinnsikt åssånn, og knuser kula i steinhellene, sånn at skinnleggene til Nikko blir seende ut som julepynt. Er så lei sinte guttevalper som krever respekt uten noensinne ha gjort et ærlig tak for å fortjene den - Oftere motsatt... En blir ikke mannfolk bare fordi en overlever stemmeskiftet.

Dette burde man opplyse om mer! 100%! :opplyser::opplyser::opplyser:

• Liker 2
Skrevet

"Hvis en bikkje biter en gang så lærer du den at den ikke skal bite. Biter den igjen tar du den med i bakgården og avliver den".
AnonymBruker
Skrevet

"Hvis en bikkje biter en gang så lærer du den at den ikke skal bite. Biter den igjen tar du den med i bakgården og avliver den".

Den var så stygg.

Det som hadde vært fullstendig hysterisk var om Nico røk ut og Aurora hadde sagt akkurat det samme. :fnise: Det tror jeg uansett aldri kommer til å skje.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...