Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det må da være adskillig flere saftige klipp tv3-crewet har unnlatt å vise om AM? Som kunne satt henne i verre lys hos tv-seerne.

Kan umulig være en tilfeldighet at så mange mislikte AM inne på Paradise hotel.

Hun virker jo å være en slags favoritt blant de som styrer og steller bak kamera. Har hørt hun har knullet med noen i produksjonen som har gjort at hun har blitt favorisert i klipping og sendt inn igjen to ganger..

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Jeg vil også nevne at det ikke nødvendigvis trenger å være noe annet AM har gjort for å trigge mobbegjengen. Tror du alle mobbeoffere har gjort noe spesielt for å bli mobbet?

Jeg synes det uansett er forferdelig å mobbe eller skrike til noen på grunn av at de flørter for mye. Flørtingen til AM har verken gått utover Nico, Joachim eller Simone. De har jo aldri vært i samme allianse engang.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du noe belegg for disse uhyrlige påstandene dine? Personlig er jeg enig med Audun når det kommer til jentene i årets sesong av PH. Ingen er spesielt vakre, og ingen er spesielt smarte. Det som før var et utstillingsvindu for kroppslig estetikk har forvitret til et freakshow av mørkhudede transer, sære homoseksuelle håndfetisjer og føneritual, feministisk propaganda, prematur oppførsel og et utall psykiske lidelser.

Hvor har jeg hevdet at jeg alene har sannheten? Jeg skriver utifra mitt inntrykk og du skriver utifra ditt, alt er ikke svart-hvitt og det bør være rom for ulike tolkninger. At du kommer med et argument av typen "Mange seere mener [påstand] ergo er [påstand] sann" er omtrent like absurd som den velkjente "Vi i gruppen mener at.. derfor må du gjøre slik og sånn". Du har ikke tenkt på at den "sprikende sannheten" ganske enkelt beror på at du diskuterer med en isolert gruppe mennesker på KG, mens jeg kanskje har en annen innfallsvinkel?

Ja Gladiolus - tenk å bruke noe så vederstyggelig som feministisk propaganda i en tv-serie!! Fysj og fy!!

Du har HELE tiden skrevet som om du har hevd på sannheten, jfr dine tidligere innlegg.

Kom ikke og bland inn banale logikkteser i dette. Jeg skrev ettertrykkelig INNTRYKKET mange seere sitter med, og det er noe helt annet enn å komme med.

"Mange seere mener [påstand] ergo er [påstand] sann" Dette har jeg aldri hevdet.

Siden du IKKE tilhører den isolerte gruppen av mennesker på KG, hadde det jo vært interessant å fått vite hvilken innfallsvinkel du har da???

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har jeg hevdet at jeg alene har sannheten? Jeg skriver utifra mitt inntrykk og du skriver utifra ditt, alt er ikke svart-hvitt og det bør være rom for ulike tolkninger. At du kommer med et argument av typen "Mange seere mener [påstand] ergo er [påstand] sann" er omtrent like absurd som den velkjente "Vi i gruppen mener at.. derfor må du gjøre slik og sånn". Du har ikke tenkt på at den "sprikende sannheten" ganske enkelt beror på at du diskuterer med en isolert gruppe mennesker på KG, mens jeg kanskje har en annen innfallsvinkel?

Inngår ikke du i denne gruppen da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

OMG kan dere ikke bare la Gladius Veritatis være? Begynner å bli DØDS kjedelig å lese flere sider med diskusjoner med han. Dere kommer ingen vei uansett!

Anonymous poster hash: fe433...bf8
  • Liker 6
Gjest Sunshine23
Skrevet

Enig. Denne diskusjonen begynner å bli litt boring :Gjesp:

Jeg synes dette har vært en fæl sesong. Mobbing på høyeste nivå. Dessverre kommer nok en av de utstemte tilbake. Det jo alltid slik at en av juryen kan sikre seg en plass i finalen. Jeg KLIKKER hvis det er Simone :kjefte: Hun fortjener det hvert fall ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Denne diskusjonen begynner å bli litt boring :Gjesp:

Jeg synes dette har vært en fæl sesong. Mobbing på høyeste nivå. Dessverre kommer nok en av de utstemte tilbake. Det jo alltid slik at en av juryen kan sikre seg en plass i finalen. Jeg KLIKKER hvis det er Simone :kjefte: Hun fortjener det hvert fall ikke.

Ja. Hvem tror dere kommer tilbake? Hvem av de utstemte kommer til å sitte i juryen? Det er vel Arman, Marius, Labi, Julie, Lene Angelica, Christer, Simone... Ehh... Hvor mange blir det i juryen? Nå er det jo 6 stk som fortsatt er inne på hotellet. To av disse vil hvertfall sitte i juryen.

Gjest Dude91
Skrevet

Simone må være marerittet som man våkner ved siden av, dagen etter grøftefylla...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

AOOORooooooorrrrrrrraaaa" (hun sier ikke Aurora og navn skal ikke forandres med en dialekt)

Anonymous poster hash: 56c00...f15

Du har visst ikke fulgt med i norsktimene hvor man har om dialektlære ser jeg, eller kanskje du ikke gikk på skolen.

Selvfølgelig blir navn annerledes utifra hvilken dialekt man har. Et eksempel: Jeg sier navnet "Erlend" slik det skrives, rett frem, men en person fra f.eks Oslo eller Nordland uttaler navnet som "Ææln" omtrent, pga en retrofleks i de dialektene. Er ikke dette allmennkunnskap? Skremmende.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du har visst ikke fulgt med i norsktimene hvor man har om dialektlære ser jeg, eller kanskje du ikke gikk på skolen.

Selvfølgelig blir navn annerledes utifra hvilken dialekt man har. Et eksempel: Jeg sier navnet "Erlend" slik det skrives, rett frem, men en person fra f.eks Oslo eller Nordland uttaler navnet som "Ææln" omtrent, pga en retrofleks i de dialektene. Er ikke dette allmennkunnskap? Skremmende.

Det var det voldsomt til spydig svar. Selvsagt vet jeg at enkelte har sine egne måter å uttale et navn på, MEN det betyr ikke at det er RIKTIG. Et navn skal uttales uavhengig av dialekt hvis det skal gjøres riktig. Hadde min sønn hatt navnet Kristian, så hadde han het Kristian uansett hvor i landet vi hadde flyttet. Hadde du kalt han "Krestijan" f.eks. så hadde jeg korrigert deg helt til du klarte å uttale det rett.

Treffer jeg en person med et uvanlig navn så spør jeg selvsagt hvordan det uttales. Jeg finner da ikke på min egne måte og lager et navn som kanskje ikke ligner på hva personen heter.

Skrevet (endret)

Det var det voldsomt til spydig svar. Selvsagt vet jeg at enkelte har sine egne måter å uttale et navn på, MEN det betyr ikke at det er RIKTIG. Et navn skal uttales uavhengig av dialekt hvis det skal gjøres riktig. Hadde min sønn hatt navnet Kristian, så hadde han het Kristian uansett hvor i landet vi hadde flyttet. Hadde du kalt han "Krestijan" f.eks. så hadde jeg korrigert deg helt til du klarte å uttale det rett.

Treffer jeg en person med et uvanlig navn så spør jeg selvsagt hvordan det uttales. Jeg finner da ikke på min egne måte og lager et navn som kanskje ikke ligner på hva personen heter.

Men hvis dattera di hadde hett Maren og du uttalte det "Maarn", hadde du korrigert de fra Nord-Norge som sier "Maren" rett fram da?

Edit: Og hadde du tvunget de med skarre-r til å uttale ditt barns navn med rulle-r?

Endret av magicpie
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du reagert om en østlendig hadde sagt Erlend med retrofleks slik som er helt naturlig å i f.eks Oslo, og tvunget personen til å uttale det med alle bokstavene slik en vestlindig gjerne gjør, evt. omvendt? Det blir jo helt unaturlig for meg å si " Ææln" da jeg ikke har tjukk l i min dialekt. Ser ikke at Aurora reagerer på måten AM uttaler navnet hennes heller. Å mislike noen pga dialekt er ganske latterlig. Har du ikke bedre argument?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Simone må være marerittet som man våkner ved siden av, dagen etter grøftefylla...

Også kjent som "hyenedame" - ei dame som man våkner med og som ligger på armen din - og som er så stygg at man gnager heller av seg armen enn å vekke henne.

Altså - selve uttrykket, jeg mente det ikke mot noen bestemt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du reagert om en østlendig hadde sagt Erlend med retrofleks slik som er helt naturlig å i f.eks Oslo, og tvunget personen til å uttale det med alle bokstavene slik en vestlindig gjerne gjør, evt. omvendt? Det blir jo helt unaturlig for meg å si " Ææln" da jeg ikke har tjukk l i min dialekt. Ser ikke at Aurora reagerer på måten AM uttaler navnet hennes heller. Å mislike noen pga dialekt er ganske latterlig. Har du ikke bedre argument?

Ser du ikke forskjellen? Aurora er rimelig lett å uttale. Ingen trenger å si A og så en laaaaaang 0 (Det er ingen O i Aurora) etterfulgt av en harkete RRRRR oooooooooooooo rrrrrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaa. Du klarer fint å si AU...rora. UTEN å dra bokstavene i det uendelige, slik at navnet blir ugjenkjennelig. Alt hun sier høres så sippete ut.

Forøvrig syntes jeg dialekter er friskt og spennende. Man trenger bare ikke å overdrive sånn til de grader og legge på sutring bare for å høres så svakt og stakkarslig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Så om vi fra Oslo treffer ei fra Bergen som heter Kristine, så skal vi begynne å skarre da..

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Uttale av navn-diskusjon :hoho:

Er det Simone dere er verst å få inn av jentene? Hva med guttene?

Anonymous poster hash: 2b391...a40
Gjest Sunshine23
Skrevet

Christer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse: ;) Er det er Simone dere synes er den som er verst å få inn igjen av jentene? Hvem synes dere (evt) hadde vært verst å få inn igjen av guttaboys?

AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel Siiiiiiiiimåååååååååååneeeeee??? tihi, kunne ikke dy meg.....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel Siiiiiiiiimåååååååååååneeeeee??? tihi, kunne ikke dy meg.....

:fnise:

Jeg synes også Christer hadde vært drit å få inn igjen. Vi må nok regne med noen twister i finale-uken, men får da være måte på. Etter klippet de viste, så ser jo Simone ut til å kare seg inn, men hvem vet :vetikke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...