Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Gjest Evelynita
Skrevet

Jeg skulle gitt mye for å se Labi i en finale hvor jenta hadde kastet kula. Han hadde jo fått det villeste utbruddet noen sinne. Men da må han vinne da, så kanskje jeg ikke vil det allikevel :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Labbi må være kosovo-albino, for han er noe så helt inni gamperævva blond. Her er en av vær-varsom-plakatens gråsoner. Bør TV3 beskytte ham mot seg selv? Dette grenser til lytehumor.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke Sander fra fjorårets sesong sex med både Ariel og Isabell?

Anonymous poster hash: ac23e...557
  • Liker 1
Skrevet

Arman og Marius, hva er det dere driver med???!!

• Liker 5
Gjest Blubberella
Skrevet

Har du konstant rennende mus? Det er vanlig (med mindre man er kåt, menstruerer, har en sykdom e.l.) at man er tørr i området. De tok den PÅ tidsen, ikke inni.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Det er ikke så mye hvor mye kroppsvæske som eventuelt kom på tannbørsten, men at man faktisk viser veldig liten respekt for en person når man gnir tannbørsten deres mot underlivet. Det er noe med å behandle folk med respekt uansett hvor lite man går overens med dem. Mats dør ikke av det og får heller ingen skumle sykdommer men det er helt unødvendig og ganske ondskapsfullt.

Men gjort er gjort og det er i grunnen ikke noe verken "The classy girls", Mats eller vi kan gjøre med det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi bli ferdig med den jævla tannbørsten???

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 11
Skrevet

Hva "the nasty girls" gjorde er intet mindre enn et seksuelt overgrep. Men det blir neppe betraktet sånn i det mexikanske rettsapparat.

Så bedritent den der sunnmøringen oppførte seg mot dem begge, ville det være "poetic justice" om de begge hadde rumperidd den børsta.

• Liker 4
Skrevet

Jo, hvordan det?

Skrevet

haha, Marius da han tuslet bortover, mens de andre løp :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I noen annen sesong da? Jeg er veldig skuffet over henne, hun virker som en utrolig vakker og flott jente, så horer hun som bare det på tv.

Anonymous poster hash: d1c2b...37d

Joda. Fulgte du ikke med i forrige sesong? Sander hadde sex med både Ariel og Isabell. Han svenske hadde sex med både Charlotta og Oda RETT etter hverandre.

Jeg skjønner ikke hvorfor du snakker om å "hore" seg på TV. De har jo bare sex. Hvorfor er du skuffet over henne? Jeg skjønner ikke hvordan du kan ha så høye forventninger til henne generelt når hun har meldt seg på PH. Sex på tv er jo ganske vanlig inne på PH.

Jeg synes uansett at Julie virker veldig oppegående. Hun forlot også PH med verdighet, i motsetning til visse andre (les: Lene Angelica, Joachim, Simone, Jeanette, LENE, han løven i narniauka).

Riktig.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes uansett at Julie virker veldig oppegående. Hun forlot også PH med verdighet, i motsetning til visse andre

Helt enig ! :takke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, digger Labi jeg. :)

Anonymous poster hash: 20545...2d0
AnonymBruker
Skrevet

Haha, digger Labi jeg. :)

Anonymous poster hash: 20545...2d0

Hvorfor? Fordi han er hjernedød?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 4
Skrevet

I dag så jeg Karim(?) fra forrige sesong i butikken. Tror jeg.

Og nå nettopp så jeg Mats hånd i hånd med en blondine. Han var bittebitteliten. Rundt 160-165 vil jeg tro.

Var litt flaut, for jeg så han sånn i sidesynet og trodde jo at det var noen jeg kjente, så jeg snudde jo hodet rett mot han på en sånn gjenkjennende måte :ler: Så så jeg jo at det var han…

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha må le av Labi: "da du sa du bodde på Stranda tenkte jeg bare wow, kult" til Mads :fnise:

Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Labi bærer fremdeles ikke noe gnag :P hahaha

Endret av Lady
  • Liker 5
Skrevet

Hvem ville trodd at Labi var en av de som skulle sjekke ut med mest verdighet? (Sammenlignet med alle som har sjekket ut, ikke Arman og Marius, de var jo like verdige de.)

• Liker 8
Skrevet

Labi sjekker ut på en overraskende bra måte!!!

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at Mats er utrolig irritert over det "pranket". Helt enig i at sånt ikke er gøy når det er såpass heslig. Men i hvert fall greit at det blir tatt opp, og at det blir sagt unnskyldt. Jeg heier fortsatt på Ann-M og Gabriel, men det betyr jo ikke at jeg synes noen av dem er perfekte.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...