Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Du har ikke tenkt på at den "sprikende sannheten" ganske enkelt beror på at du diskuterer med en isolert gruppe mennesker på KG, mens jeg kanskje har en annen innfallsvinkel?

Din innfallsvinkel er samme innfallsvinkel som alle oss andre her i tråden; personlige meninger og synsing. Der du ser krokodilletårer ser andre ekte følelser, der du ser horing ser andre uforpliktende flørting. Verken mer eller mindre.

Skjønner ikke hvorfor så mange gidder fyre seg opp over meningene dine, du stiller jo likt med resten av flokken her inne og skriver jo bare hvilke inntrykk du sitter igjen med. At dine inntrykk ikke stemmer overens med mine plager meg ikke nevneverdig.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette frykter jeg å :( Ser for meg LA når de diskuterer.

"Woow er dere helt dumme i håve? Lol jeg har hatt det så shiiit tøft der inne. Wooow jeg røyk ut på en urettferdig og loool kjip måte. Jeg må komme tilbake. Loooool. Jeg er en skikkelig verdig vinner. Shiiiit. "

:ler:

Anonymous poster hash: 2b391...a40

• Liker 5
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg tror dessverre LA

Jeg kan se for meg Simone og LA bare overkjører stakkars Julie f.eks. " du er ny og du fortjener ikke å vinne"

• Liker 6
Skrevet

Jeg kan se for meg Simone og LA bare overkjører stakkars Julie f.eks. " du er ny og du fortjener ikke å vinne"

Nå er hovedtyngden av de i juryen på mobbe siden, så tror ikke det er så mye håp for noen andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, også Labi! Herregud. Han har jo nevnt det hver ENESTE gang han har kjempet for sin plass. Da han skulle kjempe for sin plass ved parsermonien sin VISSTE jeg at det var hans hovedargument.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet

"Woow er dere helt dumme i håve? Lol jeg har hatt det så shiiit tøft der inne. Wooow jeg røyk ut på en urettferdig og loool kjip måte. Jeg må komme tilbake. Loooool. Jeg er en skikkelig verdig vinner. Shiiiit. "

Åhh er så lei den jenta der. Hun har da ikke hatt det såååå tøft. Herregud :roll: Er det noen som har hatt det tøft, så det er AM. Å hvorfor må LA snakke som en liten fjortiss? Irriterende å høre på.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja Gladiolus - tenk å bruke noe så vederstyggelig som feministisk propaganda i en tv-serie!! Fysj og fy!!

Du har HELE tiden skrevet som om du har hevd på sannheten, jfr dine tidligere innlegg.

Kom ikke og bland inn banale logikkteser i dette. Jeg skrev ettertrykkelig INNTRYKKET mange seere sitter med, og det er noe helt annet enn å komme med.

"Mange seere mener [påstand] ergo er [påstand] sann" Dette har jeg aldri hevdet.

Siden du IKKE tilhører den isolerte gruppen av mennesker på KG, hadde det jo vært interessant å fått vite hvilken innfallsvinkel du har da???

Anonymous poster hash: e5937...729

Uavhengig av om du skrev det direkte eller indirekte, er insinuering til et argumentum ad populum en logisk feilslutning. Hvor mange seere som har et bestemt inntrykk, har null og niks betydning for om dette inntrykket er rett eller galt. Jeg beklager likevel at jeg formulerte meg på en ugunstig måte, selv om det her er snakk om verbalske spissfindigheter.

Det jeg mente med at jeg ikke tilhører den isolerte gruppen av mennesker på KG, var ganske enkelt at jeg tilhører en annen demografisk gruppe enn majoriteten som skriver her. Dette fører kanskje til at jeg har lettere for å leve meg inn i uretten enkelte blir utsatt for og gjennomskue triks og hersketeknikker andre flittig benytter seg av.

Din innfallsvinkel er samme innfallsvinkel som alle oss andre her i tråden; personlige meninger og synsing. Der du ser krokodilletårer ser andre ekte følelser, der du ser horing ser andre uforpliktende flørting. Verken mer eller mindre.

Skjønner ikke hvorfor så mange gidder fyre seg opp over meningene dine, du stiller jo likt med resten av flokken her inne og skriver jo bare hvilke inntrykk du sitter igjen med. At dine inntrykk ikke stemmer overens med mine plager meg ikke nevneverdig.

Jeg er enig i mye du skriver her. Skjønner heller ikke hvorfor så mange fyrer seg opp. Så lenge man argumenterer saklig er det bare en berikelse at ulike synspunkt kommer til overflaten.

Endret av Gladius Veritatis
AnonymBruker
Skrevet

Bravo. Du er et ekte troll, Gladiolus. Nå modererer du uttalelsene dine, gir dine debattanter bittelitt rett, slik at noen av fortsetter å diskutere med deg. Nå kan du snart lire ut av deg noen saftige provokasjoner igjen.

Jeg savner dog den saklige argumentasjonen som du trekker frem som en berikelse:

Sitat Gladiolus: "At Nico er fair og sier meningen sin må de ekle jentene tåle, det er ikke akkurat usannheter han har kommet med. Joachim var langsur etter han mistet partneren sin, men utover det oppførte han seg vel voksent? "

Nico brølte til AM uten at hun fikk inn et ord. Joachim var ikke sur, han var rasende og slang masse dritt ut av seg, ikke bare når Jeanette dro, men også når han ble sendt ut. Han oppførte seg som en pissunge.

Både Nico og Joachim benyttet seg av såkalte hersketeknikker i disse situasjonene. (Gidder ikke engang nevne Simone, hun er et kapittel for seg selv, dronningen av hersketeknikker)

Så når du skriver:

"Dette fører kanskje til at jeg har lettere for å leve meg inn i uretten enkelte blir utsatt for og gjennomskue triks og hersketeknikker andre flittig benytter seg av."

Så hvordan i helvete har du klart å overse disse guttenes overtramp? ????

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bravo. Du er et ekte troll, Gladiolus. Nå modererer du uttalelsene dine, gir dine debattanter bittelitt rett, slik at noen av fortsetter å diskutere med deg. Nå kan du snart lire ut av deg noen saftige provokasjoner igjen.

Jeg savner dog den saklige argumentasjonen som du trekker frem som en berikelse:

Sitat Gladiolus: "At Nico er fair og sier meningen sin må de ekle jentene tåle, det er ikke akkurat usannheter han har kommet med. Joachim var langsur etter han mistet partneren sin, men utover det oppførte han seg vel voksent? "

Nico brølte til AM uten at hun fikk inn et ord. Joachim var ikke sur, han var rasende og slang masse dritt ut av seg, ikke bare når Jeanette dro, men også når han ble sendt ut. Han oppførte seg som en pissunge.

Både Nico og Joachim benyttet seg av såkalte hersketeknikker i disse situasjonene. (Gidder ikke engang nevne Simone, hun er et kapittel for seg selv, dronningen av hersketeknikker)

Så når du skriver:

"Dette fører kanskje til at jeg har lettere for å leve meg inn i uretten enkelte blir utsatt for og gjennomskue triks og hersketeknikker andre flittig benytter seg av."

Så hvordan i helvete har du klart å overse disse guttenes overtramp? ????

:fnise: Du treffer så korrekt!!! :blomst:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så forbanna hvis mobbegjengen vinner!!! :grine::rasende:

Anonymous poster hash: 6272e...ca4
  • Liker 5
Gjest Sunshine23
Skrevet

Bare gleder meg til denne sesongen er over, så vi kan begynne med Paradise Hotel Danmark! :danse::danse:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare gleder meg til denne sesongen er over, så vi kan begynne med Paradise Hotel Danmark! :danse::danse:

Intriger, falskt spill, grining, latter, festing og puling, fine damer og flotte gutter - ja takk!! :)

MOBBING og Paradise Hotel NORGE 2014 - NEI TAKK!!

• Liker 4
Skrevet

Kommer det på tv? :danse: :danse:

AnonymBruker
Skrevet

ÅHH, håper det!!! Men tviler litt.. Det blir nok sendt på TV3 play.

• Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet

Nei. Du kan se på Tv3 play når denne sesongen er ferdig :)

Skrevet

Jeg har holdt med snillegjengen lenge på tross av jeg likte de fleste av slemmegjengen i starten. Etter sist episode eller uke synes jeg mange av snille tapte seg litt med oppførselen mot madts og deres selvsikkerhet. Labi og nico og madts synes jeg har steget opp i verdi. For meg kan alle vinne nå. :-)

Skrevet

L.O.L :fnise:

Skrevet

Jeg har holdt med snillegjengen lenge på tross av jeg likte de fleste av slemmegjengen i starten. Etter sist episode eller uke synes jeg mange av snille tapte seg litt med oppførselen mot madts og deres selvsikkerhet. Labi og nico og madts synes jeg har steget opp i verdi. For meg kan alle vinne nå. :-)

For meg kan ikke alle vinne. Jeg klikker hvis LA og Christer vinner f.eks. For å ikke snakke om Simone. Nico og Labi unner jeg heller ingen seier.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne unnet Nico seieren om han ikke sa den bikkjekommentaren når Aurora røk og ikke skjelte ut AM så sinnsykt den ene kvelden.

• Liker 4
Skrevet

Synes den bikkje kommentaren var litt morsom egentlig. Synes ikke det gjør han til en uverdig vinner. Ikke utskjllingen heller. Alle kan vel få en utblåsning i blant :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...