Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finalen blir ikke lagt ut på Viaplay før Tv3. Det er for å unngå spolere. Nå vet ikke jeg hva personen skrev, men det stemmer sikkert ikke. H*n gjorde det bare for å provosere tenker jeg.

Jeg skjønner egentlig ikke konseptet med forhåndsvisning i det hele tatt. Det er så utrolig irriterende med spoilere. Det er jo tross alt også bare én dag. Hvorfor er det så viktig å se på én episode i forveien?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det er det DUMMESTE! Det sier hun nå ja, etter å ha fått masse pes for det. Selvfølgelig gnikka hun tannbørsten på musa.

og hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: adb9c...a78

• Liker 8
Skrevet

Lene Angelica!!!! :bond:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

LENE ANGELICA :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

For en stygg personlighet. Det er HUN som driter seg ut. Ekstremt bitter jente. "Jeg fortjener å være der mye mer enn AM". HVA HAR HUN GJORT ANNET ENN Å KORKE? Den jenta der har null selvinnsikt.

• Liker 16
Skrevet

Ja LA, hu MÅ være det dummeste neket i manns minne. Hun tror SERIØST hun er en verdig vinner

De folka der inne og falskheten.. De kan lire ifra seg at alle andre er falske, når de tom. lyver som f i juryen

• Liker 8
Skrevet

Jeg vil ha LA inn. Mest for at Mats ikke skal ryke og at ikke Simone skal sendes inn.

• Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Hva ER problemet ti LA egentlig? Hun er jo helt dum i håve. Kan ikke hun bare gå å drukne seg selv i bøtte eller noe? Hun er så irriterende!!!! :kjefte:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er mobbegjengen til å snakke om verdige vinnere? Det er ikke en eneste verdig vinner i mobbegjengen (Christer, Simone, LA, Nico). Synes også Mats er ufyselig, men jeg ser ikke han på en i mobbegjengen.

• Liker 8
Skrevet

Det der var dårlig gjort ovenfor Labi altså.

• Liker 15
Skrevet

Fyfaen, Chris og LA!! For noen RÅTTNE, ekle mennesker!!! Like stygge på innsiden som utsiden!!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

STAKKAR LABI. :( For en ufyselig gjeng.

• Liker 10
Skrevet

Og Simone da... For ei gretten, trist og grå "venninne" av LA! Er det mulig...?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg faktisk synd på Labi.

Anonymous poster hash: ea4b1...1a2
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

LA fotjener absolutt IKKE en finale-billett!!!!!!! :frustrert::frustrert::frustrert:

Anonymous poster hash: 2b391...a40
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig at Labi og Simone er imot LA nå.

Fy fader for en drittkjerring.

• Liker 4
Skrevet

"Du kan ikke forsvare deg, dette er en ferdig diskusjon". Det sier jo alt.

• Liker 17
Skrevet

Nico: "Vi har også gjort sketchy ting her inne, men det blir bare skyvd under teppet. Jeg vet ikke hvorfor."

:blomst: Litt selvinnsikt i hvert fall.

• Liker 13
Gjest Sunshine23
Skrevet

Nei huff har ikke ord. Den jenta der kan ikke vinne. Hvis hun vinner, så MÅÅÅÅ gutten hun står med slippe kula. :regler:

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...