Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

FAEN ASS! Produksjonen spoiler noe helt sykt. Vet nå på grunn av et TV-klipp produksjonen SELV har lagt ut på Facebook at det er en gutt der inne som ikke er i finalen. Argh... Jeg synes faktisk produksjonen selv har vært de største spoilerne i år. For noen amatørfeiler...

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

FAEN ASS! Produksjonen spoiler noe helt sykt. Vet nå på grunn av et TV-klipp produksjonen SELV har lagt ut på Facebook at det er en gutt der inne som ikke er i finalen. Argh... Jeg synes faktisk produksjonen selv har vært de største spoilerne i år. For noen amatørfeiler...

Så det selv. Under myntfordelingen.. Tragisk

Anonymous poster hash: 8d56d...735

AnonymBruker
Skrevet

Frykter at Christer kommer inn igjen i morgen, og at han og LOL-Angelica vinner. Da klikker det for meg, serr.

Anonymous poster hash: ea4b1...1a2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke Simone ville ha vært" bedre" om hun kom inn - hun satt jo i juryen og sa at de (AM og Aurora) trengte og bli satt skikkelig på plass.

Ordtaket " å måtte velge mellom pest og kolera" har vel aldri vært mer passende.

Fysj for noen ekle jenter. Jeg spyr av de begge.

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 14
Skrevet

Simone overkjørt av LA. Den så jeg ikke komme...

AnonymBruker
Skrevet

Labi skriver på Facebook:

"Greit irriterende at jeg ikke fikk finalebilett avlikevel..wQg06LtE9ig.pngfølte seg fly forbanna."

Skjønner han temmelig godt. Nå synes jeg han bør bære GNAG.

• Liker 16
Skrevet

Nå vises vel morgendagens episode på viasat snart, så da er det nok best å holde seg unna til i morgen ettermiddag.

Er alltid noen som elsker å ødelegge for andre..

Morgendagens episode kom ut i forrmiddag. Det har vært mange rykter om hvem som har vunnet på den andre tråden også, men det er ulikt fra hver gang så det er umulig å vite. Så får nok vente i spenning til torsdag :) Satser på AM vinner og slipper kula. Hun er den eneste som fortjener det.

• Liker 4
Skrevet

Det må være første gang jeg ser P.H og blir virkelig seriøst forbanna! Og det på L.A. Hun må være pill råtten innvendig. Etter å fullstendig ufortjent ha fått en finalebillett i hendene, går hun rett inn og spyr dritten sin over Ann Marielle. Dere som har snakket om mobbing i denne tråden har 100% rett. Dette er regelrett nedpsyking og mobbing på høyeste plan. Langt forbi alt som heter spill i noen som helst form. Ren og pur mobbing. "Du har driti deg totalt ut her inne. Ingen liker deg. Alle på utsiden hater deg." Fy faen for ei rotten kjerring.

Jeg er sterk psykisk jeg, men å få høre noe sånt når en har gjennomgått alt det Ann Marielle har gjort der inne i månedsvis, så hadde jeg knekt rett og slett.. Jeg får mer og mer respekt for A.M. Gabriel er snill og moden. De to er i mine øyne de eneste verdige vinnerne av P.H. Og vinner de ikke, er de likevel de egentlige vinnerne i mine øyne!

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c

FULLSTENDIG ENIG!! Jeg kooooker innvendig når jeg ser på PH. ALDRI blitt så provsert før av et tv program!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Labi skriver på Facebook:

"Greit irriterende at jeg ikke fikk finalebilett avlikevel..wQg06LtE9ig.pngfølte seg fly forbanna."

Skjønner han temmelig godt. Nå synes jeg han bør bære GNAG.

Haha, må bare fortsette her.

Han har også skrevet:

"Labinot Haziri Klart jeg bærer #gnag, det er jo helt latterlig.."

Det er bra. Jeg var litt redd for at det brødhodet der skulle "glemme" hele greia og tilgi mobbegjengen fordi han så inderlig vil være med i gjengen. Dette er bra av Labi synes jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Forbanna synd at både Marius, Arman og tildels Julie var så forbanna svake spillere. Utfallet kunne blitt ganske annerledes.

Nå mangler det bare at Simone flyr inn igjen på kosteskaftet sitt...da slår jeg seriøst av tv'en.

• Liker 13
Skrevet

Simone kom hvertfall ikke inn da:-)

Tror egentlig ikke Ann Marielle har sjans til å vinne med den juryen:/

AnonymBruker
Skrevet

Forbanna synd at både Marius, Arman og tildels Julie var så forbanna svake spillere. Utfallet kunne blitt ganske annerledes.

Nå mangler det bare at Simone flyr inn igjen på kosteskaftet sitt...da slår jeg seriøst av tv'en.

Helt enig. De skulle ha hvertfall kjempet for Labi. Han er jo bedre enn LA og Simone.

Labi:

- Arman

- Julie

- Marius

LA

- Simone

- Christer

??? Det irriterer meg at de ikke kjemper litt mer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. De skulle ha hvertfall kjempet for Labi. Han er jo bedre enn LA og Simone.

Labi:

- Arman

- Julie

- Marius

LA

- Simone

- Christer

??? Det irriterer meg at de ikke kjemper litt mer.

Det nytter ikke å "kjempe" mot mobbere som tar over situasjonen og spillet på den måten, Simone så jo så "ond og farlig" ut der hun hoppet i strupen på LA straks LA tok motsvar- hvordan det da skulle vært med den holdningen om Marius forsvarte Labi.. Han ville spydd stakkar:

Anonymous poster hash: 7419a...f19

• Liker 3
Skrevet

Takk Christer.

Så viktig å få inn en jente siden det bare er 2 gutter igjen fra den gode alliansen.

Lene Angelica har endelig lagt av seg den tidligere naiviteten, og gjør en god figur i det hun får inn noen verbale fulltreffere mot de ekle jentene. Blir glad av å tenke på at en av dem er neste jente ut :danse:

Utrolig stygt av Aurora å anklage Christer for å bruke hasj.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

vet ikke om noen husker dette men i sesong en var det jo ei som ble mobba en del av hun tromsøværingen + ei til, og under en pandoras sa Triana at de rett og slett måtte ta stein, saks, papir for å bestemme hvem som måtte sjekke ut

synes det er merkelig at de ikke har gjort noe lignende etter så råttent AM har blitt behandla av visse folk, LA fortjente virkelig ikke en finalebillett

Anonymous poster hash: 2e5a7...8f0
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk Christer.

Så viktig å få inn en jente siden det bare er 2 gutter igjen fra den gode alliansen.

Lene Angelica har endelig lagt av seg den tidligere naiviteten, og gjør en god figur i det hun får inn noen verbale fulltreffere mot de ekle jentene. Blir glad av å tenke på at en av dem er neste jente ut :danse:

Utrolig stygt av Aurora å anklage Christer for å bruke hasj.

Ja, kjempestygt. Stakkars Christer som snakker som en knarker <3 Spar meg!!!

Anonymous poster hash: 8d56d...735

• Liker 4
Skrevet (endret)

joa han har alle "tegna" på en røyker, jeg vet da jeg har vært en røyker før i mine ungdomsår.

Endret av Chevelle
  • Liker 4
Skrevet

Hadde vært moro om det ble lagd en live "reunion" uken etter finalen, så kunne seerne sendt inn spørsmål og alle de tragiske folka kunne blitt stilt til veggs. Er stygt redd for at den onde siden vinner PH i år

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fy søren, føler virkelig LA, Simone og Chris fikk vist sine sanne ansikter i kveld. Chris viste seg å være beregnende og utspekulert og unnet ikke Labi å komme inn da det viste seg at han var mer populær. Simone viste seg som den smålige heksa vi vet at hun er, og satt og himlet med øynene da LA ble valgt inn. Hvorfor LA valgte å overse det, vet ikke jeg, men hun er jo helt hjernedød, da. Og LA - spar meg: "Eg e den mest verdige vinnaren". Herregud, jeg er så lei av å høre på det gnålet hennes. HVA er det hun mener er så verdig med å pule på Chris i et par episoder? Tror hun virkelig at vi tv-seerne elsker det? Hun er dum som et brød, har null personlighet, er fordomsfull mot homofile, fjollete og selvopptatt. For en gjeng! Ann Marielle burde ta det som en kompliment å ikke være godt likt av noen av dem.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om Chris og Labi er venner igjen etter hva Facebook tilsier. De begge sier at de gleder seg til torsdag. Veldig redd for at Chris har vunnet nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...