UnderCover Skrevet 30. mai 2014 #3801 Del Skrevet 30. mai 2014 Ny sveis på AM - jovisst er hun søt http://www.kjentfolk.no/bloggere/blogg/annmarielle/ Anonymous poster hash: e5937...729 Veldig pen jente Den peneste paradise-jenta hittil i mine øyne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3802 Del Skrevet 30. mai 2014 Ser du ikke forskjellen? Aurora er rimelig lett å uttale. Ingen trenger å si A og så en laaaaaang 0 (Det er ingen O i Aurora) etterfulgt av en harkete RRRRR oooooooooooooo rrrrrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaa. Du klarer fint å si AU...rora. UTEN å dra bokstavene i det uendelige, slik at navnet blir ugjenkjennelig. Alt hun sier høres så sippete ut. Forøvrig syntes jeg dialekter er friskt og spennende. Man trenger bare ikke å overdrive sånn til de grader og legge på sutring bare for å høres så svakt og stakkarslig ut. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Det er slik bergensk er da. Jeg skjønner ikke hvorfor du irriterer deg over dette i det hele tatt. Jeg regner med at du bare irriterer deg over AM generelt, og bruker dialekten hennes som en unnskyldning. Jeg tror overhodet ikke at du synes at dialekter er "friskt og spennende". Da hadde du ikke skrevet dette om AM sin dialekt. Irriterer du deg også over Mats sin dialekt? Han sier også "Aurora" helt annerledes enn hva hun selv gjør. Det handler ikke om at navnet er "lett å uttale", men hva som er mest naturlig for en selv. Det er ikke et fasitsvar på hvordan man uttaler et navn. Eller mener du at dialekten din er fasiten? At alle skal rette seg etter din dialekt? FLOTT frisyre på AM forresten. Dette kledde hun godt! Anonymous poster hash: 573a5...7ac 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3803 Del Skrevet 30. mai 2014 Det finnes ikke noen normering av uttale på norsk. Bli ferdig med avsporingen din! Kan du ikke heller komme med noen ordentlige argumenter for hvorfor du ikke liker AM? Jeg er livredd for at Christer og Simone klarer å komme seg til finalen.Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3804 Del Skrevet 30. mai 2014 Det finnes ikke noen normering av uttale på norsk. Bli ferdig med avsporingen din! Kan du ikke heller komme med noen ordentlige argumenter for hvorfor du ikke liker AM? Jeg er livredd for at Christer og Simone klarer å komme seg til finalen.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Det er isåfall blodig urettferdig! Anonymous poster hash: 2b391...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3805 Del Skrevet 30. mai 2014 Satt og tenkte på hvorfor AM har fått så mye kjeft der inne. At endel er misunnelige på utseende er en ting, men jeg tror mange ikke har taklet at hun er smart i tillegg. Etter å ha lest bloggen hennes er jeg ganske sikker på at det må ha hatt innvirkning. Eller som jeg leste ett eller annet sted her: Er du lam fra halsen og ned - melder du deg på "På tur med Lars Monsen" Er du lam fra halsen og opp - melder du deg på "Paradise Hotel" Anonymous poster hash: e5937...729 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. mai 2014 #3806 Del Skrevet 30. mai 2014 Syns det så ut som om hun har rappa plastparykken til Barbie - eller My Little Ponny? Likte den ikke i det hele tatt. - Er happy for at jeg selv slipper å gå med sånn frisyre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3807 Del Skrevet 31. mai 2014 Syns det så ut som om hun har rappa plastparykken til Barbie - eller My Little Ponny? Likte den ikke i det hele tatt. - Er happy for at jeg selv slipper å gå med sånn frisyre... Synes hun ser bra ut, men fikk sterke "russer-vibber"Anonymous poster hash: 0c230...94c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2014 #3808 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg syns faktisk ikke hun kledde den nye frisyren så veldig godt. Nok om håret til Ann Marielle. Hvem håper dere klarer å kjempe seg inn igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 31. mai 2014 #3809 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg syns faktisk ikke hun kledde den nye frisyren så veldig godt. Nok om håret til Ann Marielle. Hvem håper dere klarer å kjempe seg inn igjen? Håper selvfølgelig Julie, Arman eller Marius, men frykter at det blir Simone, Christer eller Labi.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3810 Del Skrevet 31. mai 2014 Håper selvfølgelig Julie, Arman eller Marius, men frykter at det blir Simone, Christer eller Labi.. Helt enig. Tviler uansett på at brødhodet Labi kommer inn igjen. Tror det blir Simone eller Christer kanskje. Men HVEM av de utstemte er det som sitter i juryen? Hvor mange blir det totalt i juryen? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3811 Del Skrevet 31. mai 2014 Helt enig. Tviler uansett på at brødhodet Labi kommer inn igjen. Tror det blir Simone eller Christer kanskje. Men HVEM av de utstemte er det som sitter i juryen? Hvor mange blir det totalt i juryen? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Det går vi jo se på mandagen http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 8d56d...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3812 Del Skrevet 31. mai 2014 Det går vi jo se på mandagen Anonymous poster hash: 8d56d...735 Det er jo alltid det samme antallet hvert år, er det ikke? Man kan jo uansett tenke seg til hvem som sitter i juryen ved å se på hvem som ble stemt ut sist da... Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 31. mai 2014 #3813 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg har dessverre en STOR mistanke om at Simone, Christer og de kommer til å overkjøre Marius, Arman og Julie totalt og dermed får en av mobbefolka komme inn igjen. Bare det ikke blir Simone. Da hiver jeg TVN i veggen Håper heller ikke det blir LA. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3814 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg har dessverre en STOR mistanke om at Simone, Christer og de kommer til å overkjøre Marius, Arman og Julie totalt og dermed får en av mobbefolka komme inn igjen. Bare det ikke blir Simone. Da hiver jeg TVN i veggen Håper heller ikke det blir LA. Tror jeg også. Jeg skjønner uansett ikke hvordan folk kan bli overbevist av Simone. Hun kommer jo med argumenter som ikke gir noe som helst mening. Bare driver og roper og overkjører andre og snakker bare tull. Jeg blir så irritert når folk går på det oppgulpet som kommer fra Simone. Jeg tror faktisk at det blir Simone, men vi får se. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 31. mai 2014 #3815 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg håper det nesten blir Simone, og at hun går til Mats, så får AM en venn til i juryen. Men håper så klart ikke at hun vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3816 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg håper det nesten blir Simone, og at hun går til Mats, så får AM en venn til i juryen. Men håper så klart ikke at hun vinner. Hmm.. Jeg håper egentlig at det er en gutt som kommer inn, og at Mats eller Nico må gå. Hvis finalen består av f.eks Kine og Arman og AM og Gabriel er jo det helt fantastisk. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 31. mai 2014 #3817 Del Skrevet 31. mai 2014 Hmm.. Jeg håper egentlig at det er en gutt som kommer inn, og at Mats eller Nico må gå. Hvis finalen består av f.eks Kine og Arman og AM og Gabriel er jo det helt fantastisk. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Ja såklart, det hadde vært best med en finale med kun "de nye". Men hvis det er Aurora og Nico mot AM og Gabriel ser det ikke så lovendes ut for AM dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3818 Del Skrevet 31. mai 2014 Ja såklart, det hadde vært best med en finale med kun "de nye". Men hvis det er Aurora og Nico mot AM og Gabriel ser det ikke så lovendes ut for AM dessverre Ja, helt enig. Håper virkelig ikke at Nico og Aurora vinner. Jeg tror Aurora er litt naiv, så jeg tror at Nico vil slippe kula før Aurora. Jeg tror egentlig ikke at Aurora vil slippe kula uansett... Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 31. mai 2014 #3819 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg har dessverre en STOR mistanke om at Simone, Christer og de kommer til å overkjøre Marius, Arman og Julie totalt og dermed får en av mobbefolka komme inn igjen. Bare det ikke blir Simone. Da hiver jeg TVN i veggen Håper heller ikke det blir LA. Dette frykter jeg å Ser for meg LA når de diskuterer. "Woow er dere helt dumme i håve? Lol jeg har hatt det så shiiit tøft der inne. Wooow jeg røyk ut på en urettferdig og loool kjip måte. Jeg må komme tilbake. Loooool. Jeg er en skikkelig verdig vinner. Shiiiit. " 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 31. mai 2014 #3820 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg tror dessverre LA 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå