AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3421 Del Skrevet 23. mai 2014 Et flott innlegg skrevet av noen med innsikt. Det virker som de aller fleste som skriver her er veldig unge og ikke evner å se falskheten hos AM, som dette innlegget tydelig beskriver. Det å lese andre mennesker kommer med alder og erfaring. Jeg har sagt det hele veien, AM er fryktelig falsk og jeg håper hun får smake sin egen medisin så det virkelig smeller en dag... De som hadde fortjent å vinne er sendt hjem for lengst. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Hvem er det da du mener hadde fortjent å vinne og som ikke er falsk? Jeg synes uansett det er rimelig spesielt å snakke om å "fortjene" å vinne det der. Ingen av deltakerne fortjener å vinne 300k av å være med på et realityshow. Hva gjør en person fortjent til å vinne? Hva mener du med at AM skal få smake sin egen medisin? Hva sikter du til? Eneste jenta som har hatt noe i huet der inne er A.M og Jeanette. Aurora er like blåst i huet som tidligere selv om hun er på team ¨Ann Marielle¨. Jeg liker faktisk Aurora veldig godt. Kommentarene hennes er hysteriske. Jeg synes også at hun virker ganske greit oppdatert på hvordan spillet fungerer. Hun var jo en av de få som faktisk skjønte at det hadde vært lurt å gi denne makten til en i ens egen allianse. Forresten så må jeg si at den makten som LA fikk var ganske kjedelig. Eris er jo gudinnen av kaos. Jeg hadde ventet meg noe litt større. Jeg regner med at denne makten ikke gjelder i neste uke? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3422 Del Skrevet 23. mai 2014 Eneste jenta som har hatt noe i huet der inne er A.M og Jeanette. Aurora er like blåst i huet som tidligere selv om hun er på team ¨Ann Marielle¨. Jeg liker Aurora, jeg. Vi har faktisk noe å lære av henne, og det er; SLUTT Å TA TING SÅ FORBANNA SERIØST! Anonymous poster hash: abb86...f5f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3423 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg har gått litt over fra å heie på AM til å heie på Aurora. Egentlig så kan hvem som helst vinne for meg bare det ikke blir Labi, Nico eller LA. Julie og Gabriel hadde også vært et litt kjedelig Paradisepar, om de vant, selv om jeg liker de begge. Anonymous poster hash: 8d56d...735 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3424 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg har gått litt over fra å heie på AM til å heie på Aurora. Egentlig så kan hvem som helst vinne for meg bare det ikke blir Labi, Nico eller LA. Julie og Gabriel hadde også vært et litt kjedelig Paradisepar, om de vant, selv om jeg liker de begge.Anonymous poster hash: 8d56d...735 Du glemte Mats. Anonymous poster hash: abb86...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 23. mai 2014 #3425 Del Skrevet 23. mai 2014 Et flott innlegg skrevet av noen med innsikt. Det virker som de aller fleste som skriver her er veldig unge og ikke evner å se falskheten hos AM, som dette innlegget tydelig beskriver. Det å lese andre mennesker kommer med alder og erfaring. Jeg har sagt det hele veien, AM er fryktelig falsk og jeg håper hun får smake sin egen medisin så det virkelig smeller en dag... De som hadde fortjent å vinne er sendt hjem for lengst. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Hvor gammel må man være for å ha nok erfaring i dine øyne da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3426 Del Skrevet 23. mai 2014 Fra profilen til Simone:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2120540888743&set=a.1325380010218.48679.1102434131&type=3&theater Tenk å legge ut det da Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3427 Del Skrevet 23. mai 2014 Ja, du har helt rett Haha! Du glemte Mats.Anonymous poster hash: abb86...f5f Anonymous poster hash: 8d56d...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3428 Del Skrevet 23. mai 2014 Fra profilen til Simone:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2120540888743&set=a.1325380010218.48679.1102434131&type=3&theater Tenk å legge ut det da Anonymous poster hash: e0db2...b2f Kommer ikke opp noe her Anonymous poster hash: abb86...f5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3429 Del Skrevet 23. mai 2014 Kommer ikke opp noe her Anonymous poster hash: abb86...f5f Sorry, ser nå at man må være "friends of friends" for å se :/ Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 24. mai 2014 #3430 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg fikk sett, har visst en felles venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bspsvb Skrevet 24. mai 2014 #3431 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg så Kriss (Robin Strandberge) fra skuespilleruken i sted Han er så kjekk !! Jeg har klina med han jeg har ligget med han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 24. mai 2014 #3432 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) . Endret 24. mai 2014 av magicpie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 24. mai 2014 #3433 Del Skrevet 24. mai 2014 Sorry, ser nå at man må være "friends of friends" for å se :/ Anonymous poster hash: e0db2...b2f Hva var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3434 Del Skrevet 24. mai 2014 Vet hvem Aurora og Simone er, og har veldig mange felles venner og bekjente med sistnevnte.. Aurora og gjengen hennes er utrolig overfladiske.. Det som ho "skjuler" som humor, er sånn gjengen hennes faktisk er, og det er seriøst. De legger daglig ut statuser om nye, veldig dyre, klokker, klær, biler, hvor mye penger de har på konto osv. Det har til og med hendt at de har postet bilder av seg selv med mange tusenlapper, kun for show.. De spiser daglig på resturanter, og legger selvfølgelig dette ut. Mange av de lever fett på pappas penger, uten at de skammer seg nevneverdig over det. Omtrent hver gang de skal skåle sier de " skål for å aldri gå på NAV", og dette mener de seriøst.. Da de også har lagt ut bilder av seg selv skåle hvor dette er skrevet under, og de argumenterer flittig imot de som reagerer. Så de dømmer faktisk mennesker ut ifra yrke, status, klær osv. Det er IKKE bare humor... Simone har egentlig aldri hatt så mange venner.. De fleste som var venn med ho, før paradise, hang med ho den ene dagen og baksnakka ho den andre dagen. Så jeg har egentlig alltid syntes litt synd på ho, fordi de sa ganske grove ting om ho... Før paradise la ut daglig innlegg på facebook som var helo kitty og playboyrelatert, og masse rosagreiere. Etter ho ble med på paradise har ho blitt ekstremt opptatt av å vise fram alle paradise vennene hennes, alle paradisearrangementene ho er med på og alt ho gjør med paradisefolka.. Det er vel omtrent daglig statuser , bilder osv. relatert til paradise, da som oftest Jenette, Chris og Ole. Så for ho har vel paradise vært det beste som har skjedd for ho sosialt sett. De fleste i nærområdet visste at ho skulle være med på paradise før ho dro, fordi ho røpte dette til en person i fylla en gang.. Og siden ho omtrent bare hadde falske venner, sa jo den personen selvfølgelig dette videre, og man kan vel si at det ble ledd en god del av.. Anonymous poster hash: bc5c8...276 jeg kjenner begge, og dette er bare tull. Anonymous poster hash: 27a4d...706 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3435 Del Skrevet 24. mai 2014 Vet hvem Aurora og Simone er, og har veldig mange felles venner og bekjente med sistnevnte.. Aurora og gjengen hennes er utrolig overfladiske.. Det som ho "skjuler" som humor, er sånn gjengen hennes faktisk er, og det er seriøst. De legger daglig ut statuser om nye, veldig dyre, klokker, klær, biler, hvor mye penger de har på konto osv. Det har til og med hendt at de har postet bilder av seg selv med mange tusenlapper, kun for show.. De spiser daglig på resturanter, og legger selvfølgelig dette ut. Mange av de lever fett på pappas penger, uten at de skammer seg nevneverdig over det. Omtrent hver gang de skal skåle sier de " skål for å aldri gå på NAV", og dette mener de seriøst.. Da de også har lagt ut bilder av seg selv skåle hvor dette er skrevet under, og de argumenterer flittig imot de som reagerer. Så de dømmer faktisk mennesker ut ifra yrke, status, klær osv. Det er IKKE bare humor... Simone har egentlig aldri hatt så mange venner.. De fleste som var venn med ho, før paradise, hang med ho den ene dagen og baksnakka ho den andre dagen. Så jeg har egentlig alltid syntes litt synd på ho, fordi de sa ganske grove ting om ho... Før paradise la ut daglig innlegg på facebook som var helo kitty og playboyrelatert, og masse rosagreiere. Etter ho ble med på paradise har ho blitt ekstremt opptatt av å vise fram alle paradise vennene hennes, alle paradisearrangementene ho er med på og alt ho gjør med paradisefolka.. Det er vel omtrent daglig statuser , bilder osv. relatert til paradise, da som oftest Jenette, Chris og Ole. Så for ho har vel paradise vært det beste som har skjedd for ho sosialt sett. De fleste i nærområdet visste at ho skulle være med på paradise før ho dro, fordi ho røpte dette til en person i fylla en gang.. Og siden ho omtrent bare hadde falske venner, sa jo den personen selvfølgelig dette videre, og man kan vel si at det ble ledd en god del av.. Anonymous poster hash: bc5c8...276 Kan ikke de få lov til å ha den humoren de har? Bedre det enn å ikke ha noe humor, slik som deg. En sur, klagete og sjalu person som deg. Herregud, gjør det noe om de har vist noen tusenlapper? Hvis de i det hele tatt har gjort det, noe jeg tviler på. Er du redd for at folk som går på NAV skal føle seg truffet, eller noe? Jeg skjønner virkelig ikke problemet ditt. Jeg dømmer også folk utifra yrke, status og klær? Hvem gjør vel ikke det?! Alle type personer gjør dette. Alle har sine fordommer. So what om de "lever på pappas penger"? Må de skamme seg over det? Skal de f.eks. legge ut et bilde når de spiser på restaurant, og skrive: "Dette er ikke mine penger, så jeg burde skammet meg?" Forstår du hvor latterlig det du skriver er? Må bare nevne at du skrev "Mange av de lever på pappas penger". Lol, det er snakk om to personer du tar opp. Anonymous poster hash: abb86...f5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3436 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg liker Aurora, jeg. Vi har faktisk noe å lære av henne, og det er; SLUTT Å TA TING SÅ FORBANNA SERIØST! Anonymous poster hash: abb86...f5f Men jeg tipper du tar det Mats sier og gjør ganske seriøst... Anonymous poster hash: d21c1...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3437 Del Skrevet 24. mai 2014 Fra profilen til Simone:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2120540888743&set=a.1325380010218.48679.1102434131&type=3&theater Tenk å legge ut det da Anonymous poster hash: e0db2...b2f Hva var det? Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3438 Del Skrevet 24. mai 2014 Men jeg tipper du tar det Mats sier og gjør ganske seriøst... Anonymous poster hash: d21c1...24e Jeg snakker om at folk ikke skal ta seg selv og hva de sier så seriøst. Når har jeg snakket om hva vi bør gjøre? Gud, hvor er iqen din!!? Anonymous poster hash: abb86...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 24. mai 2014 #3439 Del Skrevet 24. mai 2014 AM - åpen om at hun spiller spillet, men svikter ikke vennene sine Mobbegjengen - falske om at de spiller spillet. Blir så kry når de lurer andre, men hvis noen andre lurer de er de "så jævla falske!". Som Nicolai som har kastet ut så mange, men hvis AM kaster ut noen er hun ikke til å stole på og bruker alle. Eller så klart Simone som mente at hun fortjente advarsel fra Aurora selv om hun ikke hadde gitt Aurora advarsel da hun røk ut. Så hvem er mest falsk - de som er åpne om at de lyver og spiller, eller de som lyver og spiller men konstant nekter for det? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 24. mai 2014 #3440 Del Skrevet 24. mai 2014 AM - åpen om at hun spiller spillet, men svikter ikke vennene sine Mobbegjengen - falske om at de spiller spillet. Blir så kry når de lurer andre, men hvis noen andre lurer de er de "så jævla falske!". Som Nicolai som har kastet ut så mange, men hvis AM kaster ut noen er hun ikke til å stole på og bruker alle. Eller så klart Simone som mente at hun fortjente advarsel fra Aurora selv om hun ikke hadde gitt Aurora advarsel da hun røk ut. Så hvem er mest falsk - de som er åpne om at de lyver og spiller, eller de som lyver og spiller men konstant nekter for det? Helt enig. Herregud er det noen som er falske her, så er det jo mobbegjengen. AM er ikke falsk i det hele tatt, men hun får skylden for alt der inne. PH er et forbanna spill og det innebærer at han må kaste ut noen. Når mobbegjengen gjør det er det jo helt greit, men det er jo helt feil og falskt når AM gjør det Jeg er så piss lei all den dobbel moralen som er der inne. Jeg spyr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå